2004-09-23, 01:45
Medlem
hate the polices avatar
http://www.hitler.org/images/hitler.wolfslayer.jpg

vs.

http://lautenbachillustrations.homestead.com/files/ninja.jpg

Hur många sömnlösa nätter har jag inte tillbringat sömnlös, funderande på vem som skulle vinna en duell: självaste fuhrern, eller en jättearg ninja? Det är självklart olika förutsättningar för olika terränger. De tre viktigaste som jag valt ut är: skogen, ett KKK möte, och en gymnastiksal.

Okej ni får börja. Vad tror ni?
Citera
2004-09-23, 02:19
Medlem
hate the polices avatar
inga bud?

Nåväl så här tror jag att det skulle utspela sig:

Skogen: Hitler har stor fördel av sin kamouflagefärgade uniform och kan använda grenar på marken som tillhyggen. Ninjans överlägsna flexibilitet är självklart en stor tillgång men kaststjärnorna är effektlösa då Hitler lätt kan göma sig bakom ett träd.
Vinnare: Hitler
KKK möte: Till en början tror man att Hitler har en fördel på grund av det delade judehatet med klanen, och att detta hjälper till att motivera honom. Men ninjan kan lätt förklä sig till en klanmedlem och smyga sig på Hitler när han står och signerar autografer.
Vinnare: ninjan
Gymnastiksalen: En lätt match. Nämnde jag att matchen var i USA? Hitler blir tvungen att tillbringa hela sin tid med att försöka lista ut det amerikanska vikt (icke-metriska) systemet och kan således inte fokusera på att slåss. Dessutom så försöker Hitler imponera på sin fru genom att lyfta en massa skrot.
Vinnare: ninjan
Så, när jag räknat alla resultat och sammanställt dessa så verkar det som de slutgiltiga vinnarna är ninjan med två segrar mot en. Väl kämpat, både ninjan och Hitler.
Citera
2004-09-23, 02:27
Bannlyst
Jag tror inte att Hitler var någon större atlet. Han var nog ganska svag fysiskt, tycker jag mig se på de bilder av honom som finns.

Oj, förlåt. Kom jag nu och sabbade Dina fina filosofiska tankar med min brutala verklighet?

// Roger P.
Citera
2004-09-23, 02:31
Medlem
hate the polices avatar
Struntprat. Han var ju en arier. Och jag skulle nog beskriva hans stridsteknik mer som den hos en arg terrier. En liten, arg terrier. Eller en hamster. De kan åsamka omfattande skador på sladdar och inredning.
Citera
2004-09-23, 03:17
Medlem
david_båths avatar
klart ninjan vinner. hitler kan inte slåss själv. bara kriga med 3 miljoner andra mot ett visst land.
Citera
2004-09-23, 03:40
Medlem
Jag undrar om Hitler kan flytta i alla riktningar!?
Citera
2004-09-23, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paran0id
Jag undrar om Hitler kan flytta i alla riktningar!?

Ja, men bara ett steg i taget. Eva Barun däremot, hon kan flytta så många steg hon vill åt alla håll.

// Roger P.
Citera
2004-09-23, 10:15
Medlem
Mack Bolans avatar
Det finns ett gammalt japansk ordspråk som lyder; "Ju fler Ninja, ju fler lemmar att plocka upp efteråt". Betydelsen är alltså, ganska uppenbart visserligen, att desto fler ninjor det finns med i smeten, desto större chans att den ensamma snubben som möter dom whuppar deras arslen.

I det här fallet är det ju en ensam ninja som möter hitler. Ensamma ninjor är _alltid_ dom farligaste.

Slutsats: Hitler hade inte haft en jävla chans.

OT: Någon som minns Hitler Vs Stalin-serien som fanns på nätet?
Citera
2004-09-23, 10:38
Medlem
Dr. Löhks avatar
Glöm inte bort Hitlers beryktade "Heil-slag". Är inte ninjan medveten om detta kan han få problem.
Jag tror annars att ninjan går segrande ur striden. Han är för snabb för att Hitler ska hinna lura in honom i sin portabla gaskammare (gasmaster-2001-delux).
Citera
2004-09-24, 02:55
Medlem
DunderUnos avatar
Men helvete! Förstår du ingenting om Führern?!

Adolf Hitler är så pass söt med sin lilla mustasch att ingen levande varelse kan göra mycket annat än att klappa honom på hjässan.

Det var ju för helvete så han tog över Tyskland! Vad lär ni er i skolorna?!
Citera
2004-09-24, 03:22
Medlem
zacky_boys avatar
Ni andra tror ni vet vad som skulle hänt, nu ska jag tala om vad som igentligen skulle ha hänt. Jo, Hitler var som sagt vegetarian och mina erfarenheter av dom är att dom tål droger sämre (inte mycke, men en del). Hitler gick väl på minst ett par (-tre tusen) uppåt droger vilket borde resultera i att han tålde ninjans svärd och till ninjans förvåning lyckades Hitler få in sitt hemliga vapen, Heil slaget, och ninjan dör omedelbart. Hitler däremot överlevde så länge han tog en jävla massa droger, vilket ledde till hans självmord när han inte stod ut längre.

Tack.
Citera
2004-10-05, 18:09
Medlem
Auroras avatar
Ah ni glömmer bort Hitlers mest kraftfulla egenskap, hans suggestiva makt. Han övertalat ninjan att begå hara-kiri såklart!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in