Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-08, 23:56
Medlem
Blaskos avatar
Tja,
sitter här fly förbannad över att windows 7 starter suger skit på min nya netbook!
Hur faan får jag bort skiten från netbooken så jag kan installera Xp på den? Så fort man försöker mounta Xp genom Usb så står det "versionen av windows du försöker installera är äldre än den på datorn" nåt sånt. Ska det verkligen vara så svårt?
Från xp till 2000 gick det hur bra som helst. Då hade jag iofs en cdrom också..
Hur ska jag göra?
Citera
2011-04-08, 23:57
Medlem
Kan inte du installera Windows 7 ultimatum då ?
Citera
2011-04-08, 23:59
Medlem
Blaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitta
Kan inte du installera Windows 7 ultimatum då ?

jag har inte det programmet. har bara starter förinstallerat på burken och WinXp (återställnings skiva till gammal dator) och win98 (hahaha) på cdrom skiva.

Edit: är 7 ultimate bra då?
Citera
2011-04-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blasko
jag har inte det programmet. har bara starter förinstallerat på burken och WinXp (återställnings skiva till gammal dator) och win98 (hahaha) på cdrom skiva.

Edit: är 7 ultimate bra då?

Ja men, ladda ner en då, sen kör du med usb.
Citera
2011-04-09, 00:02
Medlem
Blaskos avatar
Citat:
Ja men, ladda ner en då, sen kör du med usb.

jamen är det bättre än Xp då? eller buggigt?
Citera
2011-04-09, 00:05
Medlem
Citat:
jamen är det bättre än Xp då? eller buggigt?

haha nä men visst, den är mycket bättre än xp, xp håller på att uppdatera varje dag jo Och den suger häst om man jämför utseende och m.m
Citera
2011-04-09, 00:05
Medlem
och min tjej ska köpa snart mini-pc med windows Starter, vill veta vad är problemet då ?
Citera
2011-04-09, 00:07
Medlem
Blaskos avatar
Citat:
och min tjej ska köpa snart mini-pc med windows Starter, vill veta vad är problemet då ?

Att det är limiterat. Finns la program att tanka hem för att t.e.x byta bakgrundsbild, men annars kan du glömma det! Jag hatart, och jag har bara haft skiten i 6 timmar! hahaha. VIll ha XP!
Citera
2011-04-09, 00:09
Medlem
Citat:
Att det är limiterat. Finns la program att tanka hem för att t.e.x byta bakgrundsbild, men annars kan du glömma det! Jag hatart, och jag har bara haft skiten i 6 timmar! hahaha. VIll ha XP!

hahaha stackars dig, aja jag får byta åt henne då Men lycka till. Tanka ner Windows 7 ultimatum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in