• 1
  • 2
2011-04-09, 12:26
Medlem
the-gafferrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alawiiih
Tänker inte sitta och svara på alla "varför" frågor, jag ber endast om tips. Undrar ni över något, så kom gärna med ett förslag istället.

Ett pass per dag tränar vi redan.
Dag 1: Bröst, mage, cardio
Dag 2: Axlar, triceps
Dag 3: Ben, mage
Dag 4: Rygg, biceps, cardio

Lovar att vi tränar så hårt vi kan redan nu General987
the-gafferr: Jodå, håller med, det är ganska få övningar, har du förslag på någon övning man kan lägga till?

Iaf, TIPS boys, TIPS!

Du kan väl lägga till frontböj och utfall. Utfall ser jag som en av de absolut bästa övningarna för ben.
Citera
2011-04-09, 18:02
Medlem
Alawiiihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-gafferr
Du kan väl lägga till frontböj och utfall. Utfall ser jag som en av de absolut bästa övningarna för ben.

Tack, morgonpasset eller kvällspasset?
Senast redigerad av Alawiiih 2011-04-09 kl. 18:02. Anledning: Felstavning
Citera
2011-04-09, 20:21
Medlem
the-gafferrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alawiiih
Tack, morgonpasset eller kvällspasset?

Jag är ingen expert. Men jag tycker fortfarande att du ska trycka ihop de två passen till ett enda, dock ganska långt, benpass Du får en längre vila till nästa pass plus att du slipper ha träning i tankarna hela dagen.

Men om du ska köra två benpass föreslår jag att du lägger in frontböj på morgonen (tar mest på framsida) och utfall på kvällen då den tar absolut mest på gluteus.
Citera
2011-04-09, 20:29
Medlem
Alawiiihs avatar
All right! Thank u sir!
Citera
2011-04-11, 04:01
Medlem
tycker absolut du inte ska träna 2 gånger per dag??! du kommer bli övertränad! och att man blir biff dubbelt så fort om man tränar mer är bara idiotiskt OM du ska träna 2 gånger om dagen så ska du verkligen äta som en häst! låter inte som du är så erfaren... du förstår väll att man bryter ner kroppen när man tränar, och maten är kroppens byggstenar... men utan AAS så rekommenderar jag inte att du tränar 2 gånger per dag, det är under vilan du bygger.. och om du blir övertränad så går utvecklingen bakåt, och det kan dröjja flera månader att bli återhämtad från det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in