Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-08, 19:19
Medlem
Igår när jag var på väg hem från konsum så tvär kändes det som att jag var full typ, allting tvär flippades om precis när jag skulle släcka ciggen (vanlig tobak) känns sjukt skummt, men har även börjat känna som ett tryck rätt över nyckelbenet/bröstet... det är inte mycket men känns fortfarande dåligt, får atarax som hjälp att somna när jag nojjar upp mig för mycket över trycket som ibland är mindre ibland är mer... nån som känner igen sig snälla ge mig råd ursäkta stav fel trött som fan
Citera
2011-04-08, 19:59
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colacoke
Igår när jag var på väg hem från konsum så tvär kändes det som att jag var full typ, allting tvär flippades om precis när jag skulle släcka ciggen (vanlig tobak) känns sjukt skummt, men har även börjat känna som ett tryck rätt över nyckelbenet/bröstet... det är inte mycket men känns fortfarande dåligt, får atarax som hjälp att somna när jag nojjar upp mig för mycket över trycket som ibland är mindre ibland är mer... nån som känner igen sig snälla ge mig råd ursäkta stav fel trött som fan
Läs på om panikångest och se om det stämmer in på dig.
Citera
2011-04-09, 02:23
Medlem
FuckingSkjortas avatar
Tryck över bröstet (och hjärtklappning?) låter defenitivt som ångest.

Sen kan man också ha spänningar ryggmusklerna som i sin tur skapar spänningar över bröstet så att man kan tro att man drabbats av hjärtattack.
Citera
2011-04-09, 14:59
Medlem
jag får inte panik, det får jag verkligen inte men det känns som att jag kommer gråta men att det inte går :S får läsa på om panikångest iaf, tack för snabba råd
Citera
2011-04-09, 15:00
Medlem
kan ibland få hjärtklappning ja men inte överdrivet mke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här