2011-04-08, 19:12
Jag sitter här nu, har inte snusat på två dagar, nu sitter jag och groggar och jag känner verkligen att jag är jävligt sugen på att ta en snus. Jag har en dosa sen tidigare och känner att det skulle sitta riktigt fint att få den där sköna känslan i kroppen nu, jag har varit stressad hela dagen osv och känner mig fortfarande lite rastlös.

Jag känner liksom att jag egentligen kan skita i det, hålla mig ifrån att ta en snus, sån abstinens har jag inte. Men jag känner bara att det skulle bli så jävla skön känsla, skulle bli så avslappnad och skön. Min flickvän sa förut att vad spelar det för roll egentligen, du drickar ju ändå rätt så mycket på helgerna, som att snusen gör så mycket skada då, sluta med alkoholen istället etc.

Ja fan vet jag men det hade varit parodi att inte ha en dosa hemma, då hade jag sprungit ner och köpt en för att bara låta ligga här hemma ifall att. Fyfan så jävla dumt egentligen, vadå ifall att? Ifall jag ska ta en snus eller inte, ska jag inte ha någon så ska det ju inte ligga nån dosa där. Aja men grejen är den att jag skulle ha tagit en snus redan igår om det var så att snusen hade varit god, för jag har nämligen en dosa Lucky Strike Strong, har snusat den tidigare och då gick det bra men nu känns den snusen så jävla äcklig, var länge sen dock, sen tycker jag påsarna är för stora för mig.

Har inte tagit någon än men blir jag lite fullare så kanske jag skiter i det, då kanske suget går över. Fan ska man ta en eller?
Citera
2011-04-08, 19:15
Medlem
cschrilles avatar
Varför i helvete jämför din flickvän snus med alkohol? Nåja, ta en snus och njut
Citera
2011-04-08, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av cschrille
Varför i helvete jämför din flickvän snus med alkohol? Nåja, ta en snus och njut

Det är ju det hon inte gör. Hon menar på att jag ändå dricker rätt mycket så vad skulle då en snus göra för skada, när alkohol är fan så mycket värre enligt henne
Citera
2011-04-08, 20:01
Medlem
Om du kan stå emot så gör det Du kanske till och med kan lägga av helt, inte många som klarar det.
Citera
2011-04-08, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av baldguy404
Om du kan stå emot så gör det Du kanske till och med kan lägga av helt, inte många som klarar det.

Ja har inte tagit nån än iaf, känner att suget faktiskt har gått över lite, jag känner mig lugn nu, förut var jag stressad och stissig. Sen svettades jag lite av nån konstig anledning, sen gick det över. Men dosan ligger på bordet men jag bryr mig mindre och mindre om den. Tyckte de där snusen var så jävla äckliga också, jag vill inte få den där äckliga känslan i munnen och då känner jag att det får vara. Men det kanske skulle smaka gott om jag tog en, men då sitter man ju där igen.
Citera
2011-04-08, 21:01
Medlem
antipyskoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Ja har inte tagit nån än iaf, känner att suget faktiskt har gått över lite, jag känner mig lugn nu, förut var jag stressad och stissig. Sen svettades jag lite av nån konstig anledning, sen gick det över. Men dosan ligger på bordet men jag bryr mig mindre och mindre om den. Tyckte de där snusen var så jävla äckliga också, jag vill inte få den där äckliga känslan i munnen och då känner jag att det får vara. Men det kanske skulle smaka gott om jag tog en, men då sitter man ju där igen.

har snusat i 5år nu och provade Camel för första gången idag, riktigt fin! Skulle nog påstå att de är den finaste portionen på marknaden för tillfället. Köp en dosa och NJUT en vårig fredag som denna för i helvette, det är din plikt!
Citera
2011-04-08, 23:59
Medlem
Sitter själv utan snus nu med alla affärer stängda, kan befria dig från din dosa om det är en börda!
Citera
2011-04-09, 11:51
Kan ju ge en liten uppdatering här. Det funkande inget vidare igår, snusade upp den där dosan för på fyllan var det tydligen gott. Ja idag gick jag och köpte en dosa Odens laktrits, brukar köpa den för det är favoriten, det satt jävligt fint. Men sen igår rökte jag också, fyfan.

Men men det är väl inte hela världen, som person är jag stressad och nervös och när jag tar en snus eller röker blir jag lugn.
Citera
2011-04-09, 11:53
Citat:
Ursprungligen postat av antipyskos
har snusat i 5år nu och provade Camel för första gången idag, riktigt fin! Skulle nog påstå att de är den finaste portionen på marknaden för tillfället. Köp en dosa och NJUT en vårig fredag som denna för i helvette, det är din plikt!

Jag har snusat Camel men tycker inte det är någon höjdare. Var lite kul en gång när jag köpte en dosa Camel och kom hem, då var det typ bara två stycken i den, kände att den var lite lätt. Haha så jag gick tillbaka och fick en ny
Citera
2011-04-09, 12:01
Medlem
tokens avatar
Jag har inte snusat på 4 veckor... jag fick ett spontant infall. Har haft en dosa Onico nära till hands och det har väl blivit en sådan prilla om dagen sedan dess i snitt. Känns riktigt gött...

Fast å andra sidan har jag ju slutat förut... https://www.flashback.org/t147894
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in