2011-04-08, 18:56
Medlem
LuluBrooksies avatar
Hej

Det fanns en tråd som gjordes i natt som hette kort och gott "porrfritt". Jag var uppe då för jag inte kunde sova, sparade länken för jag ville svara i den idag. Nu är den borta. Det står "kontakta webansvarig" och det tänker jag inte göra, men jag frågar här.

Varför försvann tråden "porrfritt"?
Citera
2011-04-08, 18:57
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hej

Det fanns en tråd som gjordes i natt som hette kort och gott "porrfritt". Jag var uppe då för jag inte kunde sova, sparade länken för jag ville svara i den idag. Nu är den borta. Det står "kontakta webansvarig" och det tänker jag inte göra, men jag frågar här.

Varför försvann tråden "porrfritt"?

Vad sa moderatorerna i det aktuella forumet när du skickade PM och frågade?
Citera
2011-04-08, 19:04
Medlem
Claysons avatar
Japp även jag besökte den tråden senast nu idag och skrev dessutom i den.

Men nu är den spårlöst försvunnen.
Citera
2011-04-08, 19:10
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Vad handlade tråden om.
Citera
2011-04-08, 19:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Tyvärr så minns jag inte alls i vilket forum den tråden var postad. Borde inte moderatorerna själva notera nånstans att trådar raderas? Kan ni isf inte börja med det, en enda tråd där ni fyller på vilka som raderats och av vem?

Det här är det enda jag har kvar, och jag är inte TS. https://www.flashback.org/t1510337
Citera
2011-04-08, 19:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Vad handlade tråden om.
Youtube-film och site som handlade om hotell som anknyter sig till "porrfritt" dvs att man inte ska få masturbera till porrfilm på hotell

Mitt antagande, min åsikt är pga att personalen finner det så jävla jobbigt att städa efter att folk betett sig som svin.
Citera
2011-04-08, 19:40
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Tyvärr så minns jag inte alls i vilket forum den tråden var postad. Borde inte moderatorerna själva notera nånstans att trådar raderas? Kan ni isf inte börja med det, en enda tråd där ni fyller på vilka som raderats och av vem?

Det här är det enda jag har kvar, och jag är inte TS. https://www.flashback.org/t1510337

Här låg den:
Flashback Forum > Kultur & Media > Humor > Humor - allmänt
Porrfritt
Citera
2011-04-08, 19:48
Medlem
epost72s avatar
Citat:

Den var postad i humor, och det finns ett system som berättar varför tråden är raderad och av vem.
Citera
2011-04-08, 19:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Den var postad i humor, och det finns ett system som berättar varför tråden är raderad och av vem.
Men snälla, jag har ju nu gjort den här tråden för att få svar och jag är inte ens ts. Kan du inte vara så gullig och länka?

Jag blir ju alldeles
Citera
2011-04-08, 20:02
Medlem
ojns avatar
Japp, det stämmer.

Tråden låg i Humor. Håller på att kolla detta med min humorkollega. Länka den är ingen idé för tillfället då den ändå är raderad och inte är synlig för användarna.
Citera
2011-04-08, 20:04
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Men snälla, jag har ju nu gjort den här tråden för att få svar och jag är inte ens ts. Kan du inte vara så gullig och länka?

Jag blir ju alldeles

Tråden är raderad av Evil Ed för 0.02.

Och som sagt, synpunkter på det tas via PM med den som utfört åtgärden.
Citera
2011-04-08, 20:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tråden är raderad av Evil Ed för 0.02.

Och som sagt, synpunkter på det tas via PM med den som utfört åtgärden.
Okej det låter jättebra.

Synpunkt dock, borde inte tråden flyttas istället för att raderas? Eller gör ni inte så?
Citat:
Ursprungligen postat av regel 0.02
0.02. Inlägg ska hålla sig i närheten av ämnet för gällande forum
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in