Hur får jag wifi till min windows xp, vanligt vis går man in
kontrollpanelen
network connections
sen väljer man trådlöst internet men jag har inte det de ända som dyker upp är Dial up Dial up connetion fil
under så är det Lan or high speed internet jag fattar inte hur jag ska få igång min trådlösa internet.
Högerklicka 'Denn här datorn' - Tryck fliken 'Maskinvara' - tryck knapp 'Enhetshanteraren' - Leta efter 'Nätverkskort' - Högerklicka på den där det står 'wireless' och välj 'egenskaper'
Högerklicka 'Denn här datorn' - Tryck fliken 'Maskinvara' - tryck knapp 'Enhetshanteraren' - Leta efter 'Nätverkskort' - Högerklicka på den där det står 'wireless' och välj 'egenskaper'
Se till så att kabeln inte är ansluten till datorn
funkar fortfarande inte de står "internet explorer cannot display the webpage" när jag söker på google, varför blir det så? jag har installerat drivituinerna också
funkar fortfarande inte de står "internet explorer cannot display the webpage" när jag söker på google, varför blir det så? jag har installerat drivituinerna också
Har rutan kommit upp där du väljer vad för slags nätverk det är? tex. 'Hemnätverk'
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!