2011-04-08, 13:52
Medlem
Hej, jag misstänker med all säkerhet att tråden är felplacerad. Men då jag känner mig mest hemma i Cannabis-Forumet frågar jag här ändå.

Min underbara gramvåg har gått i golvet och vill inte fungera längre, är nu ute efter en ny typ idag helst. För jag orkar verkligen inte sitta och gissa upp 40 påsar, det gör alla andra så bra.

En bra butik, eller en tips på en våg skriv gärna pris och öppetider!

Tack som fan på förhand! / Kalle_Klamydia
Citera
2011-04-08, 13:53
Medlem
Exonis avatar
Claes Ohlsson.
Citera
2011-04-08, 14:01
Medlem
Hallonjudens avatar
Claes Ohlson, Kvibergs marknad, SWE PAK livs vid grönsakstorget och teknikmagasinet/hobbex. Du borde hitta en på något av de ställena! SWE PAK har dessutom ett helt enormt utbud av röktillbehör t. ex blunts, rullpapper, bongar, pipor, grinders etc.
Citera
2011-04-08, 14:21
Medlem
canswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonjuden
SWE PAK har dessutom ett helt enormt utbud av röktillbehör t. ex blunts, rullpapper, bongar, pipor, grinders etc.
Har inte sett några vågar på Indianen men allt annat finns där iaf
Han som håller i affären e en schysst gubbe med!
Citera
2011-04-08, 14:45
Medlem
Hallonjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canswe
Haha, schysst, men något skum. Då är kvibergs marknad ett säkert kort iaf.
Citera
2011-04-08, 14:56
Bannlyst
Finns annars massor ute på Tradera!
Citera
2011-04-08, 15:46
Medlem
Ebay.com / Ebay.co.uk!
Citera
2011-04-08, 16:39
Medlem
Tack för hjälpen, var på Clas Ohlsson nyligen (hade vägarna förbi) de hade dessvärre bara två st och båda var helt ointressanta. Den "minsta" diffade på 1g, och det är lite för mycket då jag även använder den till att dosera olika typer av tryptaminer och hallicinogener.

Indien känner jag väl till, mycket välbesökt affär. Men tyvärr har han en tendens att gärna ha lite överpris på just sådana varor. Men det lutar nästan åt honom, det är öppet till 15:00 imorgon va? (Har de redline påsar där, 0,5 eller 0,7 påsar?)

Hade det inte varit så bråttom hade jag nog faktiskt valt att handla på smoketower, tycker de har en del prisvärda vågar faktiskt. (Sen har jag inga pengar på kontot och palla postförskott! Haha)

Over and Out! / Kalle Knas Klamydia
Citera
2011-04-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle_Klamydia
...

Jag köpte en grym på Ebay.co.uk för 10kr tog 3dagar att komma, du kan väl hålla tillbaka och ta trippen nästa helg?
Citera
2011-04-09, 00:16
Medlem
Jag har kikat lite på ebay, jag måste få tacka för alla tips men det var det bästa. Så får tålmodigt vänta, känns som en värdefull tidsinvestering.

Trevlig ... Tja, lördag morgon.

/Claes-Göran Klamydiasson
Citera
2011-04-11, 08:51
Medlem
Audiophilers avatar
http://www.dealextreme.com/p/precision-digital-pocket-scale-100g-max-0-01g-resolution-15002

Den har jag och den funkar skitbra. Gratis frakt, går hyfsat snabbt (tog 1 vecka för mig).
Citera
2011-04-11, 14:17
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canswe
De har vågar i glasskåpet till vänster, där det står diverse bongar och pipor!
Kärringen inne på Indianen är en av de skummaste människor jag vet, undrar vad hon går på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in