• 2
  • 3
2011-04-10, 13:14
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nothing2say
Sant... bara det att man inte kan tänka på precis allting... men det är nytt för mig. Dum blondin; Japp.
Har inte det mycket att göra med hjärnan då? hur avslappnad man faktiskt är där, och hur mycket i händelsen man kan vara?
Ju mer man fokuserar på att det är svårt att komma, desto svårare blir det.
Jag kanske inte ska spekulera i det där eftersom jag inte har nån erfarenhet om det.

För mig är det som så att jag inte har fått känna av den intensitet som jag upplever vid onani eller samlag och som krävs för att jag tillslut skall komma. Kanske har dom tjejer jag varit med inte varit speciellt bra på oralsex? Den chansen finns ju dock.
Citera
2011-04-10, 13:51
Medlem
Nothing2says avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
För mig är det som så att jag inte har fått känna av den intensitet som jag upplever vid onani eller samlag och som krävs för att jag tillslut skall komma. Kanske har dom tjejer jag varit med inte varit speciellt bra på oralsex? Den chansen finns ju dock.

Kan hända. Ett fenomen som jag däremot är välbekant vid är avsaknad av den rätta känslan. Däremot har jag ju bara upplevt den hos en del män, och då är jag inte heller speciellt intresserad av någonting alls eftersom man känner sig som ett objekt.

Men det kan vara känslan som fattas, från bådas håll kanske, som gör att det inte blir samma intensitet. Det blir liksom enformigt och liksidigt och....nåt man bara gör för görandets skull. Som att borsta tänderna ungefär.

Men har det att göra med att man är "dålig" eller bara det att man är osäker, eller helt har missat hela poängen med vad sex i alla former egentligen handlar om?
Citera
2011-04-10, 14:39
Medlem
rapiers avatar
Som tidigare nämnts spänn benen, funkar av någon anledning samt få henne att slicka pungen också vilket är sjukt skönt. Kommer också fortare om tjejen klarar av deep throat. Den talangen har ju dock inte alla tjejer.
Citera
2011-04-10, 14:42
Medlem
Adam87s avatar
Jag hade det där problemet förut. Tog väldigt lång tid att komma, både vid vanligt sex och oralsex. Tyvärr är det nästan tvärtom nu för tiden.
Citera
2011-04-11, 14:31
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Kommer aldrig heller av oralsex, tråkigt
Citera
2012-02-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analyser
Vicka på tårna och fötterna. (Det funkar faktiskt på riktigt).
Just den delen av manskroppen ska tydligen vara någon form av
erogen zon, är dock inte särskilt påläst om själva fenomenet.

vi har nerver i låren, sätet och fötterna som leder tills könsorganen

kan av pers erfarenheet säga att om man spänner magen hårt kan detta hjälpa till snabb utlösning, även spänna vaderna, men glöm inte stretcha eftersom det sliter på musklerna av att runka 5 ggr om dagen.
Citera
2012-02-07, 18:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
För det första så måste man vara avslappnad, själv så älskar jag att bli avsugen och hade aldrig kunnat leva ihop med en kvinna som inte älskar att ge mig det.

Be tjejen att runka och massera dina kulor samtidigt som hon suger av dig.
Min kvinna brukar slicka och suga på mina "stora" kulor samtidigt som hon runkar min kuk, för att sedan fortsätta att suga och runka, och efter det är tar det inte lång tid innan orgasmen är ett faktum.

Somliga gillar att få ett finger upp där bak, detta är dock inget jag provat men du som är desperat borde kanske testa

Mitt sista tips är att ladda kanon i en vecka, sätt dig och runka till porr när du börjar närma dig ber du henne runka och suga av dig. Det kommer med största sannolikhet att funka, och sedan kan ni utveckla det därifrån.

/Leif
Citera
2012-02-07, 21:58
Medlem
Säger såhär.Då har ni fan hittat dåliga brudar.Min tjej gillar inte suga kuk.men när hon väl gör det så är det som en gudinna..Kommer Varje jävla gång..
Citera
2012-02-08, 01:32
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Säger såhär.Då har ni fan hittat dåliga brudar.Min tjej gillar inte suga kuk.men när hon väl gör det så är det som en gudinna..Kommer Varje jävla gång..

Det där om att man inte kommer för att bruden är dålig är redan avfärdat som skitsnack. Jag själv har aldrig kommit av avsugning även fast tjejen har sugit ordentligt. Inte ens om jag runkar och låter tjejen ta över precis vid "bristningsgränsen" så kommer jag, jag måste ta saken i egna händer tills jag "börjat komma" så att säga.

MvH
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in