• 2
  • 3
2011-04-07, 23:17
Medlem
Lolsmiths avatar
Kanske låter stört, men jag brukar räkna ner istället för upp. Det har gett i alla fall mig lite extra. Sen när jag väl klarat det kan man göra några till, eller köra ett set till.
Citera
2011-04-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolsmith
Kanske låter stört, men jag brukar räkna ner istället för upp. Det har gett i alla fall mig lite extra. Sen när jag väl klarat det kan man göra några till, eller köra ett set till.

Låter faktiskt riktigt bra, skall börja med det
Citera
2011-04-08, 00:18
Bannlyst
Brukar tänka på leif loket i brottardräkt. Går det extra tungt tänker jag på bert karlsson i ett våldsamt handgemäng med magnus uggla.
Citera
2011-04-08, 00:35
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysteryMaster
Min motivation är väll att det kan bli ett nytt RPB.

Samma. Fy fan vad jag tar i ibland när jag ligger på 6e reppet, sjukt trött och tänker "förra passet tog jag 7"
Citera
2011-04-08, 08:19
Medlem
EffeCts avatar
Tänker alltid antingen:

1: Att någon slår min flickvän och jag ser det (taggar/blir förbannad)
2: Att om jag gör 1-2 reps till vinner jag 1.000.000

Brukar fungera kalas.
Citera
2011-04-08, 09:10
Medlem
Reaper123s avatar
Jag brukar tänka att det är dom sista repsen som bygger musklerna, vilket får mig att ta i lite extra! Kör dock inte till fail allt jämt, men när det är läge för det så är det bara all-in som gäller!
Citera
2011-04-08, 09:49
Medlem
different_trips avatar
Har slutat tänka under setet.

Det blir något "klassiskt" före setet som "fy fan vad lätta vikter", "ska visa de jävlarna" eller liknande.
Citera
2011-04-08, 11:24
Medlem
Thomaspunkts avatar
sätter ut ett givet antal reps son jag siktar på, slutar alltid innan teknisk fail så går oftast bra.
Citera
2011-04-08, 12:38
Medlem
Redhaads avatar
Det finns en mening jag tänker igenom i huvudet innan jag lyfter.

Det är rätt stort, som liten var jag mobbad, svag liten kille, underviktig och kort.

Idag är jag större än dem, starkare än dem och medans de sitter fast i droger och alkohol leder jag idag ett eget litet "företag" och är mycket lycklig.

" Jag Ska Visa Er!, Hur Bra Jag Är "

Dessutom e de när de gör ont i muskeln så ska du , bara gör de, tänk inte på att räkna, tänk inte. Skriker du så gör de! de 3-4 sista Repsen när de e en sorts "smärt" känsla i muskeln är de som ger!

Det jag skrev nu e de jag kör efter och som funkar för mig, jag rekommenderar att innan folk kommer och sågar de att ge det ett försök iallfall
Citera
2011-04-08, 13:30
Medlem
Highsounds avatar
"Nothing to it, but to do it"

"Lightweight baby"
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto