2004-09-22, 14:16
Medlem
Som alltid lyckas jag posta dumma frågor, som dessutom har noll allmänintresse. Borde nog "trappa ner" lite själv
2004-09-22, 17:32
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Som alltid lyckas jag posta dumma frågor, som dessutom har noll allmänintresse. Borde nog "trappa ner" lite själv

Detta har absolut inget med din rubrik att göra .. men jag kände mig tvungen att skriva en rad (eller två) eftersom jag känner igen mig i det där med att posta dumma frågor .. är ett under att jag ens får ett svar .. nog för att jag uppskattar det enormt mkt .. men är man en konstig människa kanske det inte är så underligt att man postar konstiga frågor *tss*

Känner med dig .. kanske borde vi starta en lite klubb där vi trappar ner på dessa "dumma" frågor?

Kram/Maria
2004-09-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölk
Detta har absolut inget med din rubrik att göra .. men jag kände mig tvungen att skriva en rad (eller två) eftersom jag känner igen mig i det där med att posta dumma frågor .. är ett under att jag ens får ett svar .. nog för att jag uppskattar det enormt mkt .. men är man en konstig människa kanske det inte är så underligt att man postar konstiga frågor *tss*

Känner med dig .. kanske borde vi starta en lite klubb där vi trappar ner på dessa "dumma" frågor?

Kram/Maria

Ja vad fan.. varför inte
Dock syftade jag på nedtrappning av kemikalierna jag självmedicinerar min stackars kropp med, men du kanske har samma problem?
2004-09-22, 21:29
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Ja vad fan.. varför inte
Dock syftade jag på nedtrappning av kemikalierna jag självmedicinerar min stackars kropp med, men du kanske har samma problem?

Förstod dock det =)
Ville väl bara försöka vara lite hmm lustig?
*tss*

Nja har väl inte direkt sådana problem .. mer andra problem som mina läkare inte fattar storheten av .. men det är en helt annan sak .. =)

Hoppas du är stark och klarar nedtrappningen, inte på de dumma frågorna dock .. för dom hoppas jag att du fortsätter att ställa precis som jag ..

Kram/Maria

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in