2011-04-07, 14:53
Medlem
Tarmiss avatar
Hallå!

Laddade på ett e-kort för några dagar sen, då jag skulle sätta in pengar på ett spel. Funkade aldrig och när jag kollade så har jag endast 8kr kvar på det. Kan jag på något sätt se vad som dragit mina pengar? Detta har hänt en gång förut, men kollade aldrig ifall det var pengar kvar på det kortet.

Har letat runt som en galning, men inte hittade vad som har dragits på e-kortet... Mitt vanliga konto går det att kolla på, men hittar ingen inställning som gör så att jag kan kolla mitt e-korts historik...

Det är swedbank jag har.

Hoppas det finns någon därute som har något tips till mig.
Citera
2011-04-07, 15:05
Medlem
twentyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmis
Hallå!

Laddade på ett e-kort för några dagar sen, då jag skulle sätta in pengar på ett spel. Funkade aldrig och när jag kollade så har jag endast 8kr kvar på det. Kan jag på något sätt se vad som dragit mina pengar? Detta har hänt en gång förut, men kollade aldrig ifall det var pengar kvar på det kortet.

Har letat runt som en galning, men inte hittade vad som har dragits på e-kortet... Mitt vanliga konto går det att kolla på, men hittar ingen inställning som gör så att jag kan kolla mitt e-korts historik...

Det är swedbank jag har.

Hoppas det finns någon därute som har något tips till mig.

ring swedbank iställe för att vända dig till fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in