Citat:
Ursprungligen postat av
iwaalgeudat
Jo, SOR4 var inte mycket hnga i granen direkt, men man blev kanske lite bortskmd av fan remaken.
Vet att den uppdateras ibland n idag, men pga cease and desist brevet s r den senaste versionen inte lika ltt att hitta lngre, tyvrr.
Jag brukade tanka det frn TPB. Den sidan r vl fortf uppe trots statens 20 r frsenade frbud mot den. 04 och framt var det ju vldigt aktuellt med fildelning och alla gjorde det. Numer r det en nisch i jmfrelse mot hur det var.
Ja, SEGA skjt ju sig i foten nr de inte anlitade det hr teamet fr att gra fyran och stdja de med remaken.
Har Axel en pissgul trjja i SOR IV med? Skulle inte frvna mig.
Jo minns ju att man kunde stlla in spelet s det var mer likt II eller 3 och en hel massa annat vilket var bra s man fick den upplevelsen man ville ha. Nt de fick till bra med i SRR var granaterna. De var farliga och inte bara ett irritationsmoment.
Fan nskar jag fortf hade sett.... Har ju kommit s mkt remastrar och remakes p massor av mina favoritspel :/
Btw, varfr dr Barbon och Zamza s fort nr de blockar. Det borde ju skydda dom. Denna frga gller tvan, minns inte hur det var i remake.