2011-04-07, 09:34
Medlem
Tjenare alla som tar sig tiden att läsa detta. Köpte för ett tag sen ett Microsoft Sidewinder X6 eftersom jag kände att jag var i behov att ett nytt t-bord.

Har dock under senaste tiden kommit att störa mig på att om man trycker ner mer än 3 knappar så vill det sig inte riktigt. Detta är inte ok när man spelar PvP i WoW, som ett exempel. Känner mig nu alltså tvingad att införskaffa mig ett nytt åter igen.

Har känt på Razers "Lycosa" med gummi belagda knappar men det var inte riktigt i min smak, har även testat G15 och tyckte att det kändes helt ok!

Tänkte mest se om någon kanske har något tips på ett skönt, tyst tangentbord som INTE är slim knappar på. Gärna med multimedia knappar dock. Och gärna ett som funkar med 6+ knappar samtidigt.

I så fall skulle ni ju kunna slänga era tips här!

Yours truly! PEACE!
Citera
2011-04-07, 09:52
Medlem
Draedons avatar
Bara en fråga... Du har ena handen på musen, den andra på tangentbordet, hur lyckas du då trycka ner 6+ knappar samtidigt?
Citera
2011-04-07, 10:15
Medlem
dannenykvist1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Bara en fråga... Du har ena handen på musen, den andra på tangentbordet, hur lyckas du då trycka ner 6+ knappar samtidigt?

har du aldrig hört talas om termen faceroll?
Citera
2011-04-07, 12:13
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannenykvist1234
har du aldrig hört talas om termen faceroll?

Haha jo förvisso. Det var dock ett tag sedan jag spelade wow, lirade warrior så jag behövde inte så många knappar i pvp: http://img153.imageshack.us/img153/9066/fkft.jpg
Citera
2011-04-08, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Asså, jag kommer nog aldrig lyckas att hålla nere 6+ knappar samtidigt. Men om man rör sig framåt+strafe samt ska t.ex. som för mig som lirar DK köra Runic Emp. som ligger på shift+5 så blir det 4 iaf. 6+ är liksom bara så att man vet att det inte lägger ner som mitt nuvarande gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in