• 1
  • 2
2011-04-19, 00:23
Medlem
Ivardonalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Trådskaparen skriver väl ingenstans att det är hans klient?

En "klient" är ju någon som beställer och mottager en tjänst, d.v.s i detta fall är kunden städfirmans klient.

Tack.
Tur att det finns folk som kan läsa här.
Citera
2011-04-19, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Trådskaparen skriver väl ingenstans att det är hans klient?

En "klient" är ju någon som beställer och mottager en tjänst, d.v.s i detta fall är kunden städfirmans klient.

Om det inte är hans klient varför vill han ha hjälp med en o relevant fråga för den civila befolkningen?
Och varför förnekar han det först nu?
Citera
2011-08-02, 19:38
Medlem
2dopes avatar
*Förundersökning - Nedlagd pga brist på bevisning.*

edit: bitch
Citera
2011-08-02, 19:40
Medlem
Rättvisan har talat
Citera
2011-08-08, 17:50
Medlem
Dom har blivit anmälda för falsk tillvitese som det står tidigare i tråden
Citera
2011-08-08, 23:26
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
Dmitri Strandholm innehar företaget Strandholms Bemanning. Bolaget är registrerat 2010-11-29, men nu avregistrerat för F-skatt, så det kan väl tyda på att det inte är aktivt längre.

Grovjobbarna i Sverige AB har lite olika folk i styrelsen och som VVD/VD, men ingen som verkar kunna kopplas direkt till Dmitri själv. Spännande nog registrerades Grovjobbarna 2011-03-07 (bildat 2011-01-25) så även det är ungt. Till skillnad från Strandholms Bemanning är Grovjobbarna aktivt bolag. De 4 som utgör styrelse + VVD/VD bor alla i Stockholm och verkar inte ha någon koppling till Dmitri.

Tim Fedorov, VD för Grovjobbarna är även bolagsman i TCT Bemanning & Entreprenad Handelsbolag, men ingen koppling där till Dmitri heller.

Nja, så långt kommer man på nätet, vet ej om man kan söka reda på släktingar på något annat sätt (d.v.s. om adress och efternamn skiljer sig).

Tim Fedorov är ett känt namn som dykt upp i misstänkta bolagsengagemang tidigare, just i bemanningsbranschen. Minns inte just nu var, men har för mig att han bland annat var inblandad i bolag med anknytning till den mördade i Solna.
Citera
2012-03-26, 18:04
Medlem
Ivardonalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
*Förundersökning - Nedlagd pga brist på bevisning.*

edit: bitch

Oj, titta vad jag hittade om Dimitri Strandholm....

Städare lurade affärspartner och kund på pengar
http://www.friatt.se/stadare-lurade-...und-pa-pengar/
Citera
2012-05-22, 19:34
Medlem
2dopes avatar
I det här fallet så demonstrerade dimitri sin förmåga att ljuga på ett utomordentligt sätt. Jag trodde honom.

Och eftersom jag ogillar advokater så var jag väl onödigt otrevlig och utnyttjade yttrandefriheten här till Max.

Idag stal han pengar av mig också och blånekar på exakt samma vis som han gjorde när jag frågade om dom här 20 000 som tråden handlar om.
Nu har det hänt mig också och jag inser nu hur fel jag har haft om honom.

Mina tidigare inlägpg här har utgånget datum och är från en mycket naiv synvinkel. Helvetes....
Citera
2012-05-22, 19:46
Medlem
Citat:
I det här fallet så demonstrerade dimitri sin förmåga att ljuga på ett utomordentligt sätt. Jag trodde honom.

Och eftersom jag ogillar advokater så var jag väl onödigt otrevlig och utnyttjade yttrandefriheten här till Max.

Idag stal han pengar av mig också och blånekar på exakt samma vis som han gjorde när jag frågade om dom här 20 000 som tråden handlar om.

Mina tidigare inlägpg här har utgånget datum och är från en mycket naiv synvinkel. Helvetes....

Intressant uppdatering må jag säga.
Citera
2012-05-23, 01:11
Medlem
Citat:

Så en barndomsvän pissade han på nu med andra ord. Hur mkt stal han av dig och hur lyckades dina pengar hamna i denna klåparens händer?

Var kommer han ifrån? Skicka hem aset, här gör han fan ingen nytta...
Citera
2012-05-25, 04:26
Medlem
2dopes avatar
Lär ju uppdatera att jag faktiskt lyckades över tala honom att betala tillbaka pengarna igår.
Han erkänner det fortfarande inte men han gick med på att ge tillbaka pengarna.
Dom togs emot av en pålitlig kompis till mig, jag fick dom av honom 5 minuter senare.
(ca 3 timmar sen nu)..
På så sätt så har jag och han nu blivit kvitt det här.
Vi har inget med varandra att göra överhuvudtaget nu längre.

Har varit en jävla lång natt..... lär somna vilken sekund som helst nu.

Edit: Det handlade inte om mer än 500 spänn som låg på ett dumt ställe..
Senast redigerad av 2dope 2012-05-25 kl. 04:42.
Citera
2013-02-02, 01:40
Medlem
Ivardonalds avatar
Hoppsan, den oskyldige städaren dömd på nytt.

Det blev fängelse för 19-årige zigenaren Dimitri Schwartz, 18-årige Denny Rönnqvist och 23-årige Dimitri Strandholm som deltog vid ett inbrott i en lägenhet på Ferlinsgatan i Uppsala, där lägenhetsinnehavaren överrumplades och misshandlades svårt.

http://www.exponerat.info/zigenare-m...ack-med-kofot/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in