Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-05, 23:40
  #1
Medlem
Någon som vet en affär/kiosk som inte frågar eller bryr sig om att man är underårig när man skall köpa ciggaretter? Berätta gärna om era efarenheter om detta
Citera
2011-04-05, 23:51
  #2
Medlem
Autocratss avatar
Det ligger en i centrum av Västerås, typ precis vid Mcdonalds.
Citera
2011-04-05, 23:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autocrats
Det ligger en i centrum av Västerås, typ precis vid Mcdonalds.
Niice då ska jag säga det till mina polare i västerås som inte har åldern inne :P
Citera
2011-04-05, 23:56
  #4
Medlem
Autocratss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelluFB
Niice då ska jag säga det till mina polare i västerås som inte har åldern inne :P


Gör så
Citera
2011-04-05, 23:57
  #5
Medlem
Flippkids avatar
Rosa Pantern i Uppsala, annars funkar det väl i de flesta turkkiosker så länge det inte finns andra i butiken..men verkar lite väl desperat om du åker till en annan stad för att få tag på cigg? Menar du bor väl ändå inte både i Uppsala, Västerås och Enköping?

Sen ligger minimum ålder på 18 här.
Citera
2011-04-06, 02:48
  #6
Medlem
Boa-Ormens avatar
Min lillebror har berättat att han brukar köpa på Ilafs (Kiosk) det ligger Höger om Mc'dondals vid Skrapan (Mimer Porten)
__________________
Senast redigerad av Boa-Ormen 2011-04-06 kl. 02:51. Anledning: Mimer
Citera
2011-04-06, 02:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelluFB
jag är 18 :P
Nu vet jag tyvärr inget om området du frågar om men om du nu är arton år kan väl du köpa ut åt din polare?
Varför inte köpa en limpa åt honom så har han så det räcker ett tag i alla fall, så slipper du och hans andra kompisar köpa åt honom lika ofta
Citera
2011-04-07, 23:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippkid
Rosa Pantern i Uppsala, annars funkar det väl i de flesta turkkiosker så länge det inte finns andra i butiken..men verkar lite väl desperat om du åker till en annan stad för att få tag på cigg? Menar du bor väl ändå inte både i Uppsala, Västerås och Enköping?

Sen ligger minimum ålder på 18 här.

Jag bor mitt i mellan västerås och enköping och pendlar till uppsala
Citera
2016-05-12, 13:31
  #9
Medlem
Cigg/Snus under 18 västerås.

Jag skriver detta åt min lillebror som är 14 år...

Hej jag undrar om det finns något ställe i västerås som man kan köpa snus när man är under 18. Min lillbror har prövat att stå utanför lidl i några timmar och det slutade med att en gubbe tog hans pengar.
Så finns det nåt ställe där det är enkelt att langa eller köpa när man är under 18 i västerås.
Citera
2016-05-12, 13:34
  #10
Medlem
Zer0Shits avatar
Varför köper inte du åt honom?
Citera
2016-05-12, 13:36
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Varför köper inte du åt honom?

Han vill inte det han vill lära sig att köpa själv konstigt nog. men annars bra idé men jag vill helst inte.
Citera
2016-05-12, 13:37
  #12
Medlem
Zer0Shits avatar
Du vill inte köpa åt honom men du vill berätta vart han kan köpa själv? "Din bror" är egentligen du själv va?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback