Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Stackars dig. Tänk först innan du rapar ur dig dina förutfattade meningar.
Eller diskutera med Ray istället. Så kan ni halka omkring "på tunn is" tillsammans.
EDIT; Vad säger att konst ska vara positiv? Konst kan vara äcklig, ful. obehaglig, skrämmande och provocerande. Det beror ju på vad målaren vill väcka för känslor.
Francis Bacons konst ansågs vara äcklig o ful på sin tid. Idag är den väldigt hyllad.
Du får gå en kurs i konsthistoria. Och ta med dig kålhuvudet Ray.
Jag behöver inte tänka mig för ett dugg.
Jag återgav vad flertal media skrev om och vidhåller att de är fullständigt sjuka om du så försöker dra in en rondellhund som argument.
Frågan är väl snarare varför du blir så uppjagad..
Läste nyss att familjen la sista handen på storrummet enl deras advokat och var inte hemma när nya raiden skedde nu i maj - vilket högst troligt är kopplat de två nya anklagelserna om mord.
De var "just making their home more comfortable".
Andra familjer har kokböcker i köket, det är ju praktiskt, men Heuermanns hade "Death Scenes: A Homicide Detective's Scrapbook" framlagd.
"The book, Death Scenes: A Homicide Detective's Scrapbook, is a collection of grim photos. "
Asas (exfrun) advokat hade ingen aning om boken:
"Ellerup's lawyer, Robert Macedonio, told the news outlet he had no knowledge of the book"
https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-13442785/amp/Gilgo-Beach-cops-tent-serial-killer-suspect-Rex-Heuermanns-Long-Island-yard-grim-search-home-continu es.html
Senare uttalade sig barnens advokat Vess Mitev till Daily mail.
"The attorney representing Gilgo Beach serial killer suspect Rex Heuermann's children has defended their apparent possession of a creepy book of crime scene photos from different killings."
De hade ingen aning om varför den låg på köksbordet och advokaten la betryggande till att:
"It's not against the law to have books. "
PS. Hör av dig till Daily mail om du har problem med informationen. Jag har inte tid med dig, läser konsthistoria.