2011-04-06, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lefantil
Ursprungligen postat av Lefantil
Exakt! får jag spekulera så tror jag hon är ute innan veckan är slut och att killen blir kvar som GM. Tjejen ska tydligen vara extremt liten och späd.

Citat:
Ursprungligen postat av implor
hon är kanske ~150cm

Så att vara 150cm hindrar en från att känna känslor och röra sina lemmar?

Det var mer än jag visste....
Citera
2011-04-06, 19:38
Medlem
aztyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antianal
Du låter som en anhörig och
Flashback är frivilligt att gå in på ..

Träffat och pratat med Tommy några gånger, trevlig, omtyckt men ensam. Populär och folk pratade alltid med honom på krogen i H, både fd elever och andra.

B-skolan har mist en bra lärare, eleverna en av de lärare som faktiskt brydde sig och
M sin pappa.
Såå jävla onödigt ..
det är med sorg jag raderar numret ur telefonboken för jag vet vad han betytt för vissa.

När det gäller GM så tycker jag det här bevisar 3 strikes and out policyns riktighet. Släpper man drägget fritt varje gång med en massa ursäkter eskalerar problemen .. för andra.

Nej absolut ingen anhörig, men emelie där tex, får sjukt mycket skit även fast hon kanske inte varit med alls på det här.

Tycker bara det är jävligt dåligt, och att länka en bild på henne ger absolut ingenting för denna trådens läsare.
Citera
2011-04-06, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Varför skulle man få ett raserianfall av bola?
Pågrund utav ökade testosteron nivåer?

Fan vad less jag börjar bli på alla anabola-propagerare som går upp i taket direkt någon nämner aggressioner och anabola, självfallet blir inte alla aggressiva, men får man ökade testosteron nivåer så ökar chansen att individen tar till våld i "pressade" situationer, punkt slut.

Lägger man då till att anabola är utbrett inom kriminella och missbrukare så kommer andelen som får aggressionsproblem öka markant och så är det.
Citera
2011-04-06, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aztyx
Nej absolut ingen anhörig, men emelie där tex, får sjukt mycket skit även fast hon kanske inte varit med alls på det här.

Tycker bara det är jävligt dåligt, och att länka en bild på henne ger absolut ingenting för denna trådens läsare.

hon är förfan lika anklagad som killen, hur i helvete vet du att det inte var hon som dödade honom?!

Hennes FB är dessutom den enda som är borttagen vilket ökar misstankarna om att hon är ensam gärningsman och killen är oskyldigt anklagad.

tänk innan du postar förfan.
Citera
2011-04-06, 20:05
Medlem
antianals avatar
Citat:

och att hon lallade omkring med kompisarna hela söndagen ... och sen anmälde sig
vakna ..
Citera
2011-04-06, 20:14
Medlem
aztyxs avatar
Har ni ens läst @ gd och arbetarbladet?

Majoriteten av denna tråd verkar tro att hon är oskyldig, därför jag formulerade mig så
Citera
2011-04-06, 20:17
Medlem
Lefantils avatar
Citat:
Har ni ens läst @ gd och arbetarbladet?
Majoriteten av denna tråd verkar tro att hon är oskyldig, därför jag formulerade mig så
Har du?
Citat:
Efter uppgifter som de misstänkta lämnade i inledande förhör beslutade Krister Frykman att stärka misstankegraden mot dem till ”sannolika”, från tidigare ”skäliga”.

– Jag påstår att båda aktivt har deltagit i brottet.”

Så om du har annan info kanske du borde spotta fram den till åklagaren omedelbart, men någon majoritet om att hon skulle vara oskyldig finns nog bara i ditt sinne vad jag läst hitills i tråden.
Citera
2011-04-06, 21:25
Medlem
aztyxs avatar
Ursäkta, är förkyld och inte alltför klar i huvet, verkar som jag har blandat ihop teorier som skrivits i tråden och gd/arbetarbladet.
Citera
2011-04-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannadkille
Så att vara 150cm hindrar en från att känna känslor och röra sina lemmar?

Det var mer än jag visste....

bekräftade bara de skrivna då jag träffat henne IRL
Citera
2011-04-06, 23:04
Medlem
BrukMurs avatar
Citat:
hon är förfan lika anklagad som killen, hur i helvete vet du att det inte var hon som dödade honom?!

Hennes FB är dessutom den enda som är borttagen vilket ökar misstankarna om att hon är ensam gärningsman och killen är oskyldigt anklagad.

tänk innan du postar förfan.

Klart polarna (främst till henne) kanske har svårt att greppa läget. Tycker det verkar ett moraliskt solklart (givet att hon befann sig där) fall likt Annika Östberg, att hon är skydligt åtminstone till medhjälp till mord (dvs att inte hjälpa offret alt inte försöka avvärja), om det bara var den störda killen som ensam bankade på. Känns ju att hon verkar varit en deltagande faktor från början, oavsett vad polarna tror. Hon är troligtvis en som tänder på "tuffa" grabbar och nu så kanske hon inte känner sig lika tuff längre när hon gråter i häktet och bedyrar sin oskuld.
Häng dom högt!
Citera
2011-04-07, 00:45
Medlem
BrukMurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Jag blir också förbannad när jag hör allt daltande om stackars Östberg. Knarkhoran borde ha lämnats kvar i USA. Hon var högst delaktigt i mordet.

Jag skiter blankt i Östberg, refererade bara till någon jävla allmän uppfattning om det hela hur caset presenterades aftontidningarna, visste inte att det var någon infekterad böld på FB. Om vi bortser från det som exempel, kan sägas att oavsett vad som skylls på, har man de facto ett jävla moraliskt ansvar om man är passiv, eller inte försöker avstyra, allt jävla bjäbb om att inte hålla i vapen, var rädd, inte visste, kom inte ihåg, etc e bullshit, båda borde åka dit oavsett vilka valser som körs. Därför blir det skumt när hennes kompisar skall "rädda henne" på FB då de totalt bortser från en sådan "skyldighet" som situationen medför. Sen om svenska lagen säger annat, kanske du kan upplysa om.
Citera
2011-04-07, 01:18
Medlem
Someisheres avatar
Citat:
Jag boxades med en polare på fyllan, så gav jag honom ett kroppsslag, han sjönk ihop och kved som faaaan, först så sa vi ju alla att han bara löjlade sig och det vanliga man drar, men han kom fan inte upp så det blev ambulansen efter typ 15-20min.

Vilket var en JÄVLA TUR för han hade spräckt mjälten och kunde/skulle ha dött om vi inte ringt dit ambulansen så snabbt, han hade förlorat sjukt mycket blod i den inre blödningen som blev.

Så jo, det går alldeles utmärkt att slå någon i magen så dom dör... :/

Får jag fråga, jag som inte förstår denna konstiga sport. Men varför dör inte boxare då av sådana slag? De måste ju någon gång få sådana slag mot kroppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in