2011-04-05, 01:22
Medlem
Loggar in på min mail för att se om det finns nåt viktigt att se, så ser jag att min ex-flickvän vill lägga till mig på msn igen, jag hade tydligen blockat henne så hade hon tagit bort mig efter.

Vet inte om det är sånt fake-meddelande som skickas till alla, verkar skumt att hon vill adda mig igen..
När jag loggar in på Windows Live Messenger så kommer ingen vän-förfrågan fram, antagligen för att jag redan har henne fast hon är blockad?

Mailet som jag fick står det "<hennes mail@hotmail.com> wants to add you to windows live messenger"

Jag har fortfarande lite känslor kvar för henne faktiskt och skulle kunna ge det en andra chans om det är det hon vill..

Vad tror ni? vill hon adda mig igen och prata? eller är det bara nåt fake-skit? jag funderar på att adda henne på facebook igen om hon är sugen på en andra chans
Citera
2011-04-05, 01:25
Medlem
Gör det inte, finns anledningar varför du tog bort henne antar jag. Låt det va så
Senast redigerad av DarthZoomer 2011-04-05 kl. 01:29.
Citera
2011-04-05, 01:30
Medlem
Skulle inte förlita mig så mycket på det där mailet. Tyvärr tror jag inte det var riktat mot dig. Är du intresserad kan du ju ta bort blocken och försöka inleda ett samtal... Värt ett försök.
Citera
2011-04-05, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthZoomer
Gör det inte, finns anledningar var du tog bort henne antar jag. Låt det va så

Anledningarna som finns går att förlåta faktiskt. Sen var hon den bästa jag haft i sängen som jag saknar otroligt mycket.. hon tog den i tvåan

Det jag undrar mest över är om det är ett fake-meddelande som skickats automatiskt? kanske något virus?
Citera
2011-04-05, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity24
Skulle inte förlita mig så mycket på det där mailet. Tyvärr tror jag inte det var riktat mot dig. Är du intresserad kan du ju ta bort blocken och försöka inleda ett samtal... Värt ett försök.

Jag hoppas du har fel.. Får väl ta bort blocken någon gång om ingen annan har fått liknande fejk-mail som dom vet mer om..
Citera
2011-04-05, 01:35
Medlem
När man lägger till någon så kan man kryssa i att personen ska få ett email. När man redan har haft någon och sen tar bort och lägger till personen igen så kommer inte den där vanliga "bla bla vill lägga till dig" upp på msn, men det där mailet kommer fortfarande fram om personen har låtit mail-grejen vara ikryssad. Så det kan mycket väl vara så att hon la till dig igen.

edit:

http://img830.imageshack.us/img830/8444/msnblabla.jpg
Senast redigerad av Jarhead 2011-04-05 kl. 01:38.
Citera
2011-04-05, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
När man lägger till någon så kan man kryssa i att personen ska få ett email. När man redan har haft någon och sen tar bort och lägger till personen igen så kommer inte den där vanliga "bla bla vill lägga till dig" upp på msn, men det där mailet kommer fortfarande fram om personen har låtit mail-grejen vara ikryssad. Så det kan mycket väl vara så att hon la till dig igen.

Yes! Tack!! du ger mig förhoppningar igen Jag får väl se vad som händer imorgon, ska acceptera mail-förfrågan och logga in som osynlig imorgon på msn och se om hon är online, sen får jag se om jag orkar prata med henne eller inte.
Citera
2011-04-05, 01:40
Medlem
MarryXmass avatar
Låt bli för fan! Ett ex är och förblir alltid ett ex!
Citera
2011-04-05, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarryXmas
Låt bli för fan! Ett ex är och förblir alltid ett ex!

Om det är ett ex man fortfarande har känslor för då? Är det inte okej att ge henne en annan chans då?
Citera
2011-04-05, 01:48
Medlem
zehbuttheads avatar
Låt bli! Som tidigare nämnt, att du haft henne blockad säger ju en del. Ex är som virus, man ska hålla sig borta.
Citera
2011-04-05, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XpressYourself
Jag hoppas du har fel.. Får väl ta bort blocken någon gång om ingen annan har fått liknande fejk-mail som dom vet mer om..

Hoppas jag med
lycka till!
Citera
2011-04-05, 08:41
Medlem
Everclear88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XpressYourself
Om det är ett ex man fortfarande har känslor för då? Är det inte okej att ge henne en annan chans då?

Absolut inte. Det tog slut av en anledning och om ni blir tillsammans igen så gör det för en "hit n' run" - lämna henne med mansklet i ansiktet (just kidding).

Tänk tillbaka på varför det slutade och låt inte the dark side fool you, it is deceitful. Alla de glada minnena var de ni var och inte de ni i slutändan blev.

Om du absolut måste göra någonting - TA INGA INTIATIV!!!

Låt henne göra allt jobb, ge henne ingenting, hon ska inte känna att hon har någon form av kontroll, annars får hon det och kommer mind-fucka dig tills allt bara är skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in