2012-12-16, 13:54
Medlem
alroberts avatar
fattar inte vad alla snackar om melitta? är det bara jag som aldrig tyckt eller tycker hon ser bra ut? när man var liten så var hon ju knappt en 2/10? har aldrig ens tänkt tanken på att nån tycker olikt men tydligen så satt alla fbare och runkade sönder ballen när dom var små?
Citera
2012-12-16, 14:00
Bannlyst
Fan, börjar växa ifrån Julkalendern..

Inte lika bra längre

Bättre förut

Bättre än förra året dock, lite bättre ..
Citera
2012-12-16, 14:05
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
fattar inte vad alla snackar om melitta? är det bara jag som aldrig tyckt eller tycker hon ser bra ut? när man var liten så var hon ju knappt en 2/10? har aldrig ens tänkt tanken på att nån tycker olikt men tydligen så satt alla fbare och runkade sönder ballen när dom var små?
Beredd att omvärdera din uppfattning med den här bilden? : Hanna Malmberg

Man måste kanske nästan ha sett och blivit kär i henne 96' för att verkligen gilla henne idag Idag har hon för det mesta på sig för mycket smink och allt för mainstream frisyr. På bilden jag länkade skulle jag säga en stark 8a av 10.
Senast redigerad av lakritc 2012-12-16 kl. 14:10.
Citera
2012-12-16, 14:05
Medlem
Citat:
Skulle säga att hon var 10/10 för 16 år sen och även idag 10/10. Jag tycker hon är så jävla snygg!
Citera
2012-12-16, 14:09
Medlem
Chilifoefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Greven från 96 är ju inte lik Sean någonstans

Att Melitta (melittapåsar) skulle vara en grym kombination med ett kaffenamn på barnet men så är ju inte fallet då hon heter Hanna irl. Antar att jag överanalyserade ditt inlägg en aning.

Angående att greven från 96 inte är ett dugg lik Jean så är det nog för att de inte planerade in något sådant 16 år i förväg.. Angående namnet hoppas jag att ungen inte heter Cappuccino irl heller?

Mysteriet på Greveholm är inte någon komplex story på 6 böcker, filmatiserad av HBO. vilket många här inte verkar ha i åtanke. Det är som sagt en julkalender för barn och att greven och Jean är släkt är antagligen något manusförfattarna hittade på inför årets MPG.
Citera
2012-12-16, 14:13
Medlem
Colonials avatar
Citat:
Jag tycker också det är sjukt fånigt. Hon ser ut som en vanlig blondin. Inte ful men inte speciellt snygg heller.

Men även OM hon hade varit snygg, so what? Svårt att förstå hypen. Flashbackrunkarna måste verkligen skita på sig av upphetsning när de ser snygga tjejer i verkligheten.

Annars var avsnittet riktigt bra idag! De känns som en seriösare produktion när de smyger runt i grottor med mystiska vägar och sånt. Ganska ovanligt i svenska produktioner ändå.
Vad tror ni fanns bakom den låsta dörren där de inte kom in? En Griffin?
Citera
2012-12-16, 14:16
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Beredd att omvärdera din uppfattning med den här bilden? : Hanna Malmberg

Man måste kanske nästan ha sett och blivit kär i henne 96' för att verkligen gilla henne idag Idag har hon för det mesta på sig för mycket smink och allt för mainstream frisyr. På bilden jag länkade skulle jag säga en stark 8a av 10.
vill inte vara taskig eller så men nej, ser det inte där heller. tycker hon ser konstig ut.

hon är ju inte snygg kan jag ju inte säga men inte ful, inget jag skulle gå fram till på krogen iallafall
Citera
2012-12-16, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Vilken klass familjen Olsson höll 96! Den nya familjen är inte ens i närheten.

Håller med till fullo. Tycker dock att varken Leif, Lillan eller Ivar når upp till den nivå de höll i förra upplagan. Astrid och Melitta lovade gott däremot.
Citera
2012-12-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colonial
Jag tycker också det är sjukt fånigt. Hon ser ut som en vanlig blondin. Inte ful men inte speciellt snygg heller.

Men även OM hon hade varit snygg, so what? Svårt att förstå hypen. Flashbackrunkarna måste verkligen skita på sig av upphetsning när de ser snygga tjejer i verkligheten.

Annars var avsnittet riktigt bra idag! De känns som en seriösare produktion när de smyger runt i grottor med mystiska vägar och sånt. Ganska ovanligt i svenska produktioner ändå.
Vad tror ni fanns bakom den låsta dörren där de inte kom in? En Griffin?
Det är ju din åsikt. Många som såg greveholm för 16 år sen tyckte Melitta var skitsnygg, därför är det spännande att få se henne igen.

Det stod Garm på dörren, så antagligen finns det nån slags hound från helvetet där inne.
Citera
2012-12-16, 14:43
Medlem
goonerrobbans avatar
mera melitta! gillade henne som fan i gamla greveholm och mera av familjen Olsson dom är så mycket bättre än dagens familj, jag stör mig mycket på benny. så jävla dåligt skådespel har jag aldrig sett, samma ansiktsuttryck hela tiden..
Citera
2012-12-16, 14:45
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Nu jävlar hände det grejer minsann! Jah hoppas dock att greven är ondare än såhär. Riktigt kul att se Melitta igen också Frans drog ännu en sån där korkad kommentar idag - "de spränger nog, då brukar det trilla saker". Det är så dåligt så det blir skitroligt.
Citera
2012-12-16, 14:46
Medlem
goonerrobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branson
Håller med till fullo. Tycker dock att varken Leif, Lillan eller Ivar når upp till den nivå de höll i förra upplagan. Astrid och Melitta lovade gott däremot.
Ivar har ju varit med ungefär lika mycket som Melitta har den här säsongen så hur ska han nå upp till samma nivå som förra säsongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in