2011-04-05, 13:18
Medlem
0.0 Du är nog inte helt redo för ett förhållande. Gör inte en så stor grej av allting, häng inte upp ditt liv kring henne utan försök sysselsätta dig med annat också så att du inte tänker på detta hela tiden.
Citera
2011-04-05, 13:24
Medlem
Ratads avatar
Du kanske kan fundera kreativt kring oron? Om alternativ X inträffar kan jag göra så eller så. Hitta på lite back-up planer ifall det får dig att må bättre.

Jag målar fan på väggen, tyvärr stämmer det oftast. Jag kanske inte riktigt är i synk med min manliga intuition?
Citera
2011-04-05, 21:57
Medlem
Tack för flera bra tips.

Gjorde faktiskt som en skrev och bara berättade för tjejen idag att jag ibland tänker att det kanske är på väg att gå åt skogen. Lade dock upp det på ett sätt så hon varken kände sig skyldig på något sätt, lade inte heller upp det på ett sätt som gjorde att jag på något sätt hamnade i någon offerroll á la "jag kan inte leva utan dig".

Hon var väldigt tydlig med att poängtera att så ska jag inte gå runt och tänka för det finns inte.
Hon har dessutom själv vid ett flertal tillfällen sagt att hon är rädd att jag ska tröttna på henne och rädd att jag ska göra slut.
Så vi står nog på någorlunda samma nivå.

Haft en fantastisk dag tillsammans idag!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in