Citat:
Ursprungligen postat av
glen1983
Handlat inte en gng utan 2 ggr och det blir absolut sista gngen. Fr andra gngen r jag riktigt missnjd, kpte en av deras dyrare sngar som har pocket och 10 rs garanti p fjdrarna enligt Erdal of Sweden, den senaste kpet och mindre n en mnad senare ser jag att kvalitn p sngen r bedrvlig precis som den innan. Det uppstod tydliga gropar efter en (vger 80 kilo) jag ringer och vill reklamera och det skickas ut en "besiktningsman " dvs hemkrnings gubben med en tr mttstock i handen, han ser klart och tydligt att sngen har sjunkit tar bild och jag fr svar efter 2 veckor att sng tillverkaren inte godknner det, jag mailar tillbaka om att jag vill komma i kontakt med tillverkaren och inget svar p mailen, och nr jag pratar med garen s sger han vnd p madrassen, anledningen till att jag handlat r fr att det r billigt. Kvalitn r smre n ngot annat jag legat p skn frsta 2 veckor. garens lsning var tidigare desamma vnd p madrassen varannan vecka eller 1 gg per mnad s groparna inte blir fr djupa.
VARNING HANDLA EJ HOS ERDAL.....
Garanti
Citat:
Garantilngden r 10 r p vra sngar och gller fr introduktion av ram och fjderbrott.
Garantin p sngen avser:
Fjdringarna som finns i respektive madrass vid ex onaturlig nedsjunkning eller fjderbrott.
Trt i respektive resrbotten, ex om ramen av onaturliga skl skulle spricka.
Lter orimligt att de inte ltit dig byta... skumt.
Precis bestllt en sjlv drifrn, kommer terkomma med ett omdme.