• 1
  • 2
2012-03-16, 02:18
Medlem
MrCallahans avatar
Nu har jag haft min Continentalsng 90x200 i ett drygt halvr och jag sover som en prins.
Sngarna r tillverkade i Turkiet s vad r problemet. Dessa sngar finns p flera hotell
och man sover som en stock, dessutom jvligt snygga. Jag betalade ca 2300 fr denna
pjs och det r vl investerade kulor kan jag sga. Jag r snl som von Anka och var vldigt
skeptiskt, nr jag sg dom unkna lokalerna i Sumpan, men jag slog till.
Det har jag inte ngrat en sekund.
Citera
2012-04-07, 20:23
Medlem
ModeKungens avatar
Det som suger mest r att dem inte har varken ppet kp eller bytesrtt. Det str iofs 15 rs garanti p kvittot men tror knappast det gller..
Citera
2012-04-20, 09:34
Medlem
Hej!

Har en 120 sng frn Erdal, hur njd som helst.Tycker kvaliteten r vldigt bra fr det priset, alla som sover ver tycker att dom ligger jtte sknt. Bara sl till!
Citera
2014-05-22, 23:57
Medlem
Handlat inte en gng utan 2 ggr och det blir absolut sista gngen. Fr andra gngen r jag riktigt missnjd, kpte en av deras dyrare sngar som har pocket och 10 rs garanti p fjdrarna enligt Erdal of Sweden, den senaste kpet och mindre n en mnad senare ser jag att kvalitn p sngen r bedrvlig precis som den innan. Det uppstod tydliga gropar efter en (vger 80 kilo) jag ringer och vill reklamera och det skickas ut en "besiktningsman " dvs hemkrnings gubben med en tr mttstock i handen, han ser klart och tydligt att sngen har sjunkit tar bild och jag fr svar efter 2 veckor att sng tillverkaren inte godknner det, jag mailar tillbaka om att jag vill komma i kontakt med tillverkaren och inget svar p mailen, och nr jag pratar med garen s sger han vnd p madrassen, anledningen till att jag handlat r fr att det r billigt. Kvalitn r smre n ngot annat jag legat p skn frsta 2 veckor. garens lsning var tidigare desamma vnd p madrassen varannan vecka eller 1 gg per mnad s groparna inte blir fr djupa.

VARNING HANDLA EJ HOS ERDAL.....
Citera
2016-10-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glen1983
Handlat inte en gng utan 2 ggr och det blir absolut sista gngen. Fr andra gngen r jag riktigt missnjd, kpte en av deras dyrare sngar som har pocket och 10 rs garanti p fjdrarna enligt Erdal of Sweden, den senaste kpet och mindre n en mnad senare ser jag att kvalitn p sngen r bedrvlig precis som den innan. Det uppstod tydliga gropar efter en (vger 80 kilo) jag ringer och vill reklamera och det skickas ut en "besiktningsman " dvs hemkrnings gubben med en tr mttstock i handen, han ser klart och tydligt att sngen har sjunkit tar bild och jag fr svar efter 2 veckor att sng tillverkaren inte godknner det, jag mailar tillbaka om att jag vill komma i kontakt med tillverkaren och inget svar p mailen, och nr jag pratar med garen s sger han vnd p madrassen, anledningen till att jag handlat r fr att det r billigt. Kvalitn r smre n ngot annat jag legat p skn frsta 2 veckor. garens lsning var tidigare desamma vnd p madrassen varannan vecka eller 1 gg per mnad s groparna inte blir fr djupa.

VARNING HANDLA EJ HOS ERDAL.....
Garanti

Citat:
Garantilngden r 10 r p vra sngar och gller fr introduktion av ram och fjderbrott.

Garantin p sngen avser:

Fjdringarna som finns i respektive madrass vid ex onaturlig nedsjunkning eller fjderbrott.
Trt i respektive resrbotten, ex om ramen av onaturliga skl skulle spricka.
Lter orimligt att de inte ltit dig byta... skumt.
Precis bestllt en sjlv drifrn, kommer terkomma med ett omdme.
Citera
2024-12-30, 18:32
Medlem
Kpte deras frvaringssng open box med medfljande bddmadrass fr cirka 15 r sedan och kort drp blev det en mycket obekvm grop i mitten dr de tv sngarna mter varandra.

Jag kontaktade fretaget och de skickade ver en man som provade att ligga i sngen och menade att det inte var ngot fel.
Citera
2024-12-30, 20:13
Medlem
Rttelse: Det var fr cirka 10 r sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem