Ok vill gärna sammanfatta tråden med dom råd jag med någon sorts medicinsk utbildning trots allt tror är bäst;
Babywipes: verkar ju vara ett hett tips, känner man att dom irriterar ska man givetvis inte fortsätta använda dom, men många verkar tycka dom funkar.
Klippa istället för raka: det blir trots allt mycket mindre hår som skiten kan fastna i, och raka kan irritera många och ge problem.
Vatten på dasspappret: Många sorter smular sig, men jag har märkt att Serla faktiskt verkar hålla ihop med mindre mängder vatten. Även kallare vatten kanske får pappret att hålla ihop bättre.
En galen tråd, men ändå en grej som var bra att den togs upp då det är vanligare än folk erkänner (har hört flera ta upp detta då och då på fyllan).
Ja, gammalt välkänt problem för riktiga karlar som har håriga rövar och skiter rejäla blaffor. Grejen är att för de flesta av oss är det inte fina lena korvar, utan en blaffa som sagt.
Det enklaste är att hela enkelt eliminera rövhåret. Jag skulle inte rekommendera hårborttagningsmedel. Visst funkar det för att ta bort håret, men kan lätt irritera röven. Det enklaste är att använda en rakhyvel och raklödder. Det låter svårare än vad det är att komma åt, men det är enkelt. Sära brett på skinkorna och raka försiktigt, tar max 5min och behöver göras kanske 1 gång i veckan beroende på hur snabbt håret växer.