2004-09-21, 02:53
Medlem
Vet ngon hr vart man kan bestlla Subconscious Cruelty p dvd s oklippt som det bara gr? har inte hittat den ngonstans, och tro mig jag har letat.
Citera
2004-09-21, 10:42
Medlem
ericfjortondes avatar
Svitt jag vet s finns den bara att kpa p japansk import, rent officiellt. D fr du en version dr knsorganen r pixlade. Mycket strande eftersom det mesta kretsar kring knen i denna film.

Ngon hr p forumet skrev nyss att han hade en svensk oklippt version som han hade ftt av ngon med kontakter p Stockholms filmfestival. Kanske han kan gra en kopia t dig?

Jag misstnker att denna film tillhr de svrare att komma ver helt oklippt fr tillfllet. De flesta lnder valde ju att inte distribuera den.

Jag har laddat ner den tre gnger frn ntet men alla gngerna har det varit den pixlade versionen.
Citera
2004-09-21, 13:23
Medlem
mohnomishes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericfjortonde
Ngon hr p forumet skrev nyss att han hade en svensk oklippt version som han hade ftt av ngon med kontakter p Stockholms filmfestival. Kanske han kan gra en kopia t dig?

Det var vl jag det. Jo, jag har en NTSC-kopia, vilket r ett av de frhandsexemplar som Sthlms Filmfestival fick direkt frn regissren. Det r ett rkneverk som tickar p i filmens nederkant hela tiden, men det fr man leva med. Dessvrre har jag inte mjlighet att kopiera videos (fr att inte tala om ladda upp filmer p ntet, har ingen aning om hur snt fungerar).
Citera
2004-09-22, 01:10
Medlem
Och jag har 56K s jag hade inte ftt ner ngot end men tack fr omtanken. r det dvd r det inte svrt att rippa till HD men har du inte DVD brnnare s hjlper inte det.

Den japanska versionen har jag sett lite hr och var men den visste jag led av censur, tror det ska finnas en portugisisk release som r helt orrd men jag r inte sker p den saken. Borde inte det inte finnas bootlegs att f tag p ngonstans, brukar vara s nr det inte blir ngra officiella dvd slpp.
Citera
2011-04-04, 18:22
Bannlyst
Frra decenniets A serbian film typ

Enligt vissa r scenen med spdbarnet hr vrre, sjlv hller jag inte med ven om ungen i ASF ser ganska okta ut och ljudet hr man r vldigt plagt, sjlva temat r mer strande.

sikter? Sjlv tycker jag den r vldigt snygg och iom. att den lyckades chocka rtt mycket fr man vl sga att den r bra, gillade det jag sg iaf. =)
Citera
2024-03-29, 12:16
Medlem
Eponumoss avatar
Kpte nyss denna och blev lite fundersam.

Str Uncut p sljarens sida, men speltiden r endast 80 minuter.

Den hr r det;
https://dvd-shoppen.com/sexploitatio...010013877.html

Kan ngon kunnig reda ut lite kring vad som r bortklippt eller inte p de olika editionerna som getts ut?

Tankar kring sjlva filmen r frsts ocks vlkomna.
Citera
2024-03-29, 23:53
Medlem
stavfel

Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Kpte nyss denna och blev lite fundersam.

Str Uncut p sljarens sida, men speltiden r endast 80 minuter.

Den hr r det;
https://dvd-shoppen.com/sexploitatio...010013877.html

Kan ngon kunnig reda ut lite kring vad som r bortklippt eller inte p de olika editionerna som getts ut?

Tankar kring sjlva filmen r frsts ocks vlkomna.

Den utgvan r den rtta tror jag faktiskt. Eftersom du har kpt den behver du nog inte vara fundersam eftersom den ju innehller de scener som klipptes bort infr bioslppet med kommentarer till, dessutom, s dr frklaras frhoppningsvis allt kring detta. Cinestranges utgva har samma speltid, s det verkar stmma, det ocks. Din utgva har allts mer material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in