2011-04-04, 14:29
Medlem
Jag blir så besviken. behöver råd.
Har haft kontakt med en kille i några månader, han har hört av sig flera gånger och vi har träffats några gånger.
Har frågat flera gånger om han vill ses och han har sagt att han vill.
För ett tag sen prata vi om att ses och vi skulle höras. Hörde inget från han så jag hörde av mig och fråga.
Han sa att han haft en tjej på g men att det inte blev något och han ville ligga lågt ett tag men att han absolut vill träffa mig.
Jag tror han fortfarande träffar denna tjej, men varför håller han på som han gör och skriver till mig och ger mig hopp?
Jag mår jättedåligt av det här vill inte att han ska komma undan.
Någon som har tips och råd att hjälpa mig??

Varför är killar så här??
Citera
2011-04-04, 14:34
Medlem
Alla killar är kräk, det är ett faktum.
Citera
2011-04-04, 14:37
Bannlyst
Ge tillbaka med samma medel!
Gå ut med honom någon kväll, och sedan hoppar du upp i knäet på första bästa kille!
Sådana här grabbar måste sättas på plats!
!
Citera
2011-04-04, 14:37
Medlem
Liktornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroom
Jag blir så besviken. behöver råd.
Har haft kontakt med en kille i några månader, han har hört av sig flera gånger och vi har träffats några gånger.
Har frågat flera gånger om han vill ses och han har sagt att han vill.
För ett tag sen prata vi om att ses och vi skulle höras. Hörde inget från han så jag hörde av mig och fråga.
Han sa att han haft en tjej på g men att det inte blev något och han ville ligga lågt ett tag men att han absolut vill träffa mig.
Jag tror han fortfarande träffar denna tjej, men varför håller han på som han gör och skriver till mig och ger mig hopp?
Jag mår jättedåligt av det här vill inte att han ska komma undan.
Någon som har tips och råd att hjälpa mig??

Därför att du är en:
http://2.bp.blogspot.com/_zTwkDmyMfOY/TQUQCtB06lI/AAAAAAAACHM/6srJc8eq8r8/s1600/Lifeboat+DVD.jpg

Killar behöver någon man kan ringa om det krisar med den bruden man egentligen vill ha..
Citera
2011-04-04, 14:38
Medlem
Antingen har han någon sorts känslor för dig och eventuellt även för den andra damen men han står som en åsna mellan två höttappar och kan inte bestämma sig. Kanske vill han ha dig som back up om den andra skulle tröttna på honom.

Kontentan är att du riskerar att satsa tid, energi och känslor på en person som kanske inte
Citera
2011-04-04, 14:39
Medlem
Ja, jag vill ge tillbaka och visa att det är inte ok. Men vet inte hur, han skulle nog inte bry sig om jag gick till en annan . Vad kan man skriva till han så han får sig en tankeställare??
Citera
2011-04-04, 14:41
Medlem
Menimienais avatar
Citat:

väldigt många killar gillar att ha "flera bollar i luften" för att sen se om han kan fånga den vackraste av dem, ibland går inte det och han fångar den andra bollen istället, om du förstår hur jag menar.

han känner sig troligen inte säker på sig själv så han vill ha en back upp ifall inte det första fungerar.
men detta kör ni tjejer med också ibland

iaf, om du känner dig illa till mods att fortsätta och försöka, hitta en annan kille som vill träffa dig och inleda ett förhållande istället

Lycka till
Citera
2011-04-04, 14:42
Medlem
Liktornets avatar
Citat:
Ja, jag vill ge tillbaka och visa att det är inte ok. Men vet inte hur, han skulle nog inte bry sig om jag gick till en annan . Vad kan man skriva till han så han får sig en tankeställare??
"Jag och du ses ikväll kl. sex. Ta med glidmedel för du ska få ta 2:an..!"

Lovar att det blir fart och glädje av detta
Citera
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liktornet
Därför att du är en:
http://2.bp.blogspot.com/_zTwkDmyMfOY/TQUQCtB06lI/AAAAAAAACHM/6srJc8eq8r8/s1600/Lifeboat+DVD.jpg

Killar behöver någon man kan ringa om det krisar med den bruden man egentligen vill ha..

det behöver tjejer med <-- jag är utsatt för det just nu
Citera
Medlem
count4rights avatar
Han har dig som reserv om det skiter sig med den andra tjejen. Tyvärr.

Det bästa är nog att du ignorerar honom. Kontaktar han dig kan du väl svara med samma mynt, att du har någon annan på gång då han inte tog chansen när han hade den.
Citera
2011-04-04, 14:43
Medlem
Barnflods avatar
Citat:

Sluta antyda att om x är x så måste alla x vara x. Det är sjukt störande och efterblivet.
Citera
2011-04-04, 14:51
Medlem
Ja, jag vet att jag måste skita i han och har gjort det. Men när man glömt är han tillbaka igen med samma gamla visa om att vi ska träffas blir så less.
Tror ni att han menar det är är han helt ointresserad, kan han ändra sig och vilja ha något med mig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in