2011-04-04, 20:38
Medlem
Lurkezs avatar
http://svtplay.se/v/2382307/smalands...1387521,1,f,-1

Den rektorn verkar ju ha lika mycket hjärnceller som per har pengar i plånboken.
Citera
2011-04-04, 20:50
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazperr
...inte riktigt har alla judar i duschrummet.

Kazperr
Haha, bara på Flashback. Kanonkul uttryck, men när i helvete ska man kunna använda det (utom här) ?
Citera
2011-04-04, 21:06
Medlem
Korsans avatar
Det verkar ju bli någonting stort utav det.
http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/kame...82622497%29.gm
Dåligt av honom att försöka skylla ifrån sig.

Om man kollar på tv4 och svts reportage om detta, så säger han att han var medveten om att han måste skylt. Men inte att han måste söka tillstånd, då det är en friskola.
Vad jag förstår så satte han aldrig upp en skylt.

Om han går så långt att han monterar en kamera, så borde han ha tagit reda på information om vad lagen säger. Till och med jag visste att man behövde tillstånd.

Jag gissar på att Möller var väl medveten om vad han gjorde, men han ville sätta dit de som gjorde det, och inte stoppa dem. Det konstiga är ju hur han tänker agera när han har dem på film, han kan ju inte visa upp den om det är skaffat på olaga väg.

Btw, såg precis på expressens förstasida:
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.23...lmade-eleverna
Citera
2011-04-04, 21:21
Medlem
APPRENTICEs avatar
Citat:
Btw, såg precis på expressens förstasida:
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.23...lmade-eleverna

det är rätt om man läser längst ner på sidan men då undrar jag hur grova böter det kan röra sig om? ca1000:- eller dagsböter sammanlagt på 200'000:-?
Citera
2011-04-04, 21:26
Bannlyst
whaaat, jag fattar NADA, hur i helvete ska en kamera kunna skydda 12-åriga flickor från hård bögporr???

Varför behöver ens 12åriga flickor skyddas från brutal bögporr???
Vem utsätter dessa flickor för bögporren i uppehållsrummet som blivit övervakat??

Frågorna är så många!!
Citera
2011-04-04, 21:27
Medlem
Korsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av APPRENTICE
det är rätt om man läser längst ner på sidan men då undrar jag hur grova böter det kan röra sig om? ca1000:- eller dagsböter sammanlagt på 200'000:-?
Har faktiskt ingen aning, men det kan ju bli fängelse också.
Citera
2011-04-04, 21:31
Medlem
kazperrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Haha, bara på Flashback. Kanonkul uttryck, men när i helvete ska man kunna använda det (utom här) ?

Jag brukar ta det lite då och då. När man känner att man är med folk som inte har andra åsikter.
Citera
2011-04-04, 21:36
Medlem
Korsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazperr
Jag brukar ta det lite då och då. När man känner att man är med folk som inte har andra åsikter.
Du verkar ju inte riktigt ha alla negrer i träden, vad är det för fel på judar?

Är det någon som har någon aning om vad det kan bli för straff? Har det hänt någonting liknande tidigare?
Citera
2011-04-04, 21:38
Medlem
APPRENTICEs avatar
Citat:
Har faktiskt ingen aning, men det kan ju bli fängelse också.

aja men tror det är troligare med böter...
Citera
2011-04-04, 21:42
Medlem
kazperrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av APPRENTICE
aja men tror det är troligare med böter...

Jo, men man kan hoppas att han åker fast för det han gjort. Så det inte upprepas.
Citera
2011-04-04, 21:43
Medlem
citizeninsanes avatar
Sätt en kamera i rektorns sovrum så att skolöverstyrelsen kan övervaka och säkerställa att rektorn inte ägnar sig åt konstiga sexuella aktiviteter. En 12-årig flicka vill väl inte ha en getknullare som rektor.
Citera
2011-04-04, 21:50
Medlem
kazperrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korsan
Du verkar ju inte riktigt ha alla negrer i träden, vad är det för fel på judar?

Är det någon som har någon aning om vad det kan bli för straff? Har det hänt någonting liknande tidigare?

Jag har ingen aning om vad det kan bli för straff. Men som folk redan tagit upp så blir det troligtvis böter. Kanske fängelse, men troligtvis inte.

Ps. kolla PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in