Visste inte vart jag skulle posta tråden, mod får gärna flytta om den ligger fel.. Hur som helst:
Så som jag mår idag inträffar oerhört sällan, jag brukar inte bli nedslagen alls av motgångar i "normalstora" doser. Tar det mesta med en klackspark och ser positivt på livet och intalar mig enkelt att allt löser sig! Vilket jag även vet att jag kommer lyckas med den här gången, typ lagom till imorgon eller så. Men är det någon som har tips på hur man gör för att må bättre nu direkt? Har kollat på den här killen, och det hjälper en smula.
http://www.metacafe.com/watch/974594/nick_vujicic_no_arms_no_legs_no_worries_part_1_of_ 3/
Vad som tynger mig för tillfället är att högskoleprovet idag gick sämre än förväntat (dock ändå väldigt bra relativit sett), jag har fyra stora tentor efter mig plus fler som kommer nästa vecka. Samt att imorgon är det den dag då jag bestämt mig själv att göra slut med flickvännen då jag inte kan skjuta upp det mer.
Det låter inte så mycket när man säger det så här, och jag vet inte varför det tynger mig så mycket för normalt sett skulle jag inte bli så här nedstämd av detta.