2011-04-02, 13:51
Medlem
Blir galen varje gång hon inte gör sig kontaktbar! Jag blir fullkomligt från vettet! Jag börjar alltså koka inombords... i DAGAR så har hon telefonen avstängd - hon slår på telefonen ibland så att jag får en leveransrapport - sen stängder hon av telefonen igen! Jag HATAR när hon gör så här...

Efter flera år tillsammans så vet hon att jag ALLTID hör av mig efter ett bråk men det bara fortsätter... JAG TÅL DET INTE!

Imorse var jag dessutom borta hos henne och ringde på 100 ggr. Ingen öppnar! Hon är förmodligen hos sin morsa! Även detta vet hon - att om hon inte svarar i telefon och gör sig onåbar - så kommer jag ALLTID till henne...

Jag vill bara prata, reda ut all skit... men det gör mig GAAAAALEN att hon MEDVEEEEEEEEEEEEETET gör sig OTILLGÄNGLIG!

Det här grillar sönder mig totalt! Jag har ett stort behov av att prata ut... hon dödar mig medvetet
Citera
2011-04-02, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasibrist
Blir galen varje gång hon inte gör sig kontaktbar! Jag blir fullkomligt från vettet! Jag börjar alltså koka inombords... i DAGAR så har hon telefonen avstängd - hon slår på telefonen ibland så att jag får en leveransrapport - sen stängder hon av telefonen igen! Jag HATAR när hon gör så här...

Efter flera år tillsammans så vet hon att jag ALLTID hör av mig efter ett bråk men det bara fortsätter... JAG TÅL DET INTE!

Imorse var jag dessutom borta hos henne och ringde på 100 ggr. Ingen öppnar! Hon är förmodligen hos sin morsa! Även detta vet hon - att om hon inte svarar i telefon och gör sig onåbar - så kommer jag ALLTID till henne...

Jag vill bara prata, reda ut all skit... men det gör mig GAAAAALEN att hon MEDVEEEEEEEEEEEEETET gör sig OTILLGÄNGLIG!

Det här grillar sönder mig totalt! Jag har ett stort behov av att prata ut... hon dödar mig medvetet
kanske dags att inse att hon inte orkar med dig mer...du verkar vara jobbiga typen som tjejer inte orkar med efter ett tag
Citera
2011-04-02, 13:55
Medlem
Runsliingans avatar
Jag förstår dig, hade också lackat sönder om hon gjorde det.

Dessutom blir man ju orolig när man inte får tag på sin älskling.

Kanske om du provar göra samma sak tillbaka så hon förstår hur det känns.
Brukar hon sticka iväg några dagar och stänga av luren etc ? Vad gör hon ? Bättre om hon talar ut med dig än hennes mamma ? Hur gammal är hon ?
Citera
2011-04-02, 13:57
Bannlyst
Citat:

lugna ner dig "kompis" gå och köp lite bärs, dra ut på krogen o prata med lite folk...
sitt inte där i din lägenhet och stäng in dig, då blir du gale´n....dissa henne nu
efter någon veckoa kommer hon "va fan???? inget sms...????" det är så brudar fungerar ...lär dig det!
Citera
2011-04-02, 14:13
Medlem
Kan någon tjej här inne ge sin syn på saken? Jag fattar liksom att det har att göra med att hon behöver återhämta sig och att hon är sårad osv - men hon mår väl fan inte bra - för hade hon gjort det så hade mobilen varit påslagen?

Så varför maximera lidandet för både mig och henne när man kan ta tag i det direkt?
Citera
2011-04-02, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runsliingan
Jag förstår dig, hade också lackat sönder om hon gjorde det.

Dessutom blir man ju orolig när man inte får tag på sin älskling.

Kanske om du provar göra samma sak tillbaka så hon förstår hur det känns.
Brukar hon sticka iväg några dagar och stänga av luren etc ? Vad gör hon ? Bättre om hon talar ut med dig än hennes mamma ? Hur gammal är hon ?

Hon är 26. Jag vet inte vad hon gör - hon pratar väl med sin mamma och hur mkt de båda hatar mig.
Citera
2011-04-02, 14:41
Medlem
Brud här vad handlar bråket om?
vad har du sagt?
Hade jag behandlat en snubbe på det viset och killen betet sig som du verkar göra hade jag nog ringt snuten du verkar vara en riktigt läskig typ som psykiskt misshandlar och måste kontrollerar din brud.

Kanske dags att söka hjälp ???

Grabben dags att fatta att du trakaserar bruden och det är en brottslig handling hon dumpar dig och vill/ vågar inte prata med dig för du verkar jävligt läskig i ditt trakasserande.
Citera
2011-04-02, 15:05
Bannlyst
Känns som om hon inte vill ha med dig att göra.... det är nog du som borde fatta galoppen?!

Och om det är hon som gör fel så borde kanske du tänka över ert förhållande. Hade min tjej försvunnit i dagar pga något meningslöst bråk så kan hon lika gärna hålla sig borta.
Citera
2011-04-02, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badghost
Brud här vad handlar bråket om?
vad har du sagt?
Hade jag behandlat en snubbe på det viset och killen betet sig som du verkar göra hade jag nog ringt snuten du verkar vara en riktigt läskig typ som psykiskt misshandlar och måste kontrollerar din brud.

Kanske dags att söka hjälp ???

Grabben dags att fatta att du trakaserar bruden och det är en brottslig handling hon dumpar dig och vill/ vågar inte prata med dig för du verkar jävligt läskig i ditt trakasserande.

Kille där ja! Gå tillbaks och spela CS!
Jag går redan i terapi
Citera
2011-04-02, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Känns som om hon inte vill ha med dig att göra.... det är nog du som borde fatta galoppen?!

Och om det är hon som gör fel så borde kanske du tänka över ert förhållande. Hade min tjej försvunnit i dagar pga något meningslöst bråk så kan hon lika gärna hålla sig borta.

Ja du - det kanske är så lätt! Men med tanke på att hon gjort slut 130 gånger och därmed ropat varg så vore det bra om hon kunde bekräfta om hon verkligen menar allvar den här gången eller inte...
Citera
2011-04-02, 15:23
Medlem
litenrekas avatar
Alltså, oavsett vad ni har bråkat om så är hon din flickvän fortfarande om ni inte har sagt något annat. Chilla ett tag, hon kommer höra av sig! Som någon annan sa - hon kommer bli orolig när du slutar höra av dig. Det är faktiskt så vi tjejer fungerar, i allafall majoriteten vad jag vet.
Hon kommer nog på bättre tankar snart
Men som sagt, sluta tjata på henne och höra av dig, även fast du är i sjukt behov av att prata ut. Hon visar ju klart och tydligt att hon behöver lite tid.
Citera
2011-04-02, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ja du - det kanske är så lätt! Men med tanke på att hon gjort slut 130 gånger och därmed ropat varg så vore det bra om hon kunde bekräfta om hon verkligen menar allvar den här gången eller inte...

Efter 13 gånger så borde det vara lätt, nu är du bara skämmig. Är det inte dags att själv sätta ner foten eller? Om man gör slut var och varannan vecka så borde du fatta att något är fel.

Helt ärligt så kan ju varken du eller hon må bra i en sådan "relation". Om hon nu velar fram och tillbaka, leker med dig är det då inte dags att du kollar dig i spegeln och rannsakar dig själv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in