2011-04-02, 01:16
Medlem
Jag har varit intresserad av en kille ett tag, och till slut så konfronterade jag honom med det. Vi känner egentligen inte varandra, utan är mer ytligt bekanta. Fick i alla fall veta att mina känslor inte är besvarade, men att vi gärna kan umgås ändå. Så nu undrar jag för det första om det kan vara så att han föreslår att vi ska umgås bara för att han typ tycker synd om mig och inte vill såra mig för mycket. Vi har inte umgåtts tidigare så att säga. För det andra undrar jag om det finns någon som helst chans att han ändrar sig. Han blev visst väldigt förvånad över mina känslor och hade tydligen inte tänkt i de banorna.

Tänker själv att man ofta vet ganska tidigt när man träffar någon om man skulle kunna tänkas vara attraherad eller inte. Tror egentligen därför att chansen är rätt liten att han skulle "komma på nya tankar". Nån som har nån idé eller nån erfarenhet?
Citera
2011-04-02, 01:20
Medlem
Min-Mammas avatar
inte helt omöjligt, fast det rör sig nog mer om att förlika sig med tanken. han har inte uppfattat dig som flickvänsmaterial fram tills nu men leker nog med tanken numera. Och bara han vet vad han kommer fram till..

Men möjlighet finns, absolut. Jag själv hade blivit lite ställd eftersom jag inte varit beredd. Då tar det några dagar innan det sjunker in typ.

Fast var försiktig nu också, finns en risk att han kanske utnyttjar situationen. Försöker komma innanför trosorna så att säga.
Citera
2011-04-02, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma
inte helt omöjligt, fast det rör sig nog mer om att förlika sig med tanken. han har inte uppfattat dig som flickvänsmaterial fram tills nu men leker nog med tanken numera. Och bara han vet vad han kommer fram till..

Men möjlighet finns, absolut. Jag själv hade blivit lite ställd eftersom jag inte varit beredd. Då tar det några dagar innan det sjunker in typ.

Fast var försiktig nu också, finns en risk att han kanske utnyttjar situationen. Försöker komma innanför trosorna så att säga.

Nu var det i och för sig några veckor sen, och än har han inte gjort nåt försök. Han kanske är för snäll för att utnyttja situationen, eller helt enkelt inte tänd på mig?
Citera
2011-04-02, 02:52
Medlem
squirteens avatar
Kärlek börjar aldrig med bara vänskap. Han kommer inte ändra sig.
Fyllesex med kompisar är däremot inte ovanligt. Jag har hamnat i säng med en tjejkompis långt efter att vi lärt känna varandra. Det var på fyllan och vi är fortfarande vänner men har aldrig talat om det eller gjort det igen. Ingen av oss var eller är kär i den andre.
Citera
2011-04-02, 03:34
Medlem
Han ljuger, han spelar bara svår nu.. vänta bara när han fått i sig nåra öl =)
Citera
2011-04-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JUSTer88
Han ljuger, han spelar bara svår nu.. vänta bara när han fått i sig nåra öl =)

Men... varför spela svår? Tjejer "ska" spela svåra enligt spelreglerna sägs det ju. Men killar? Vad vinner han?
Citera
2011-04-02, 10:49
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Semele, svara ärligt.

Hur snygg är du 1-10 ?
Citera
2011-04-02, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
Semele, svara ärligt.

Hur snygg är du 1-10 ?

Det är ju inte lätt att bedöma sig själv... Om en femma är alldaglig/varken ful eller snygg så är jag nog en 5:a eller 6:a enligt mig själv. Och jag tycker naturligtvis att killen i fråga är mycket snyggare än så. Men han är å andra sidan 9 år äldre, borde det inte förbättra mina odds något? =)
Citera
2011-04-02, 11:58
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semele
Det är ju inte lätt att bedöma sig själv... Om en femma är alldaglig/varken ful eller snygg så är jag nog en 5:a eller 6:a enligt mig själv. Och jag tycker naturligtvis att killen i fråga är mycket snyggare än så. Men han är å andra sidan 9 år äldre, borde det inte förbättra mina odds något? =)

Svårt o säga. I regel kan man säga såhär.

Har killen snyggare brudar tillgängliga kommer du inte ha så stor chans.

Men om dom han sexar med ligger på din nivå utseendemässigt så kan din personlighet avgöra.

Jag själv brukar ha sex med 5or ibland men det stannar oftast bara vid sex då. Alla har vi ju våra egna krav som sagt.

Men prova hooka filmkväll med honom, och bjud på alkohol. Säg typ vi tar shotrace samtidigt som ni glor på en bra film. Lär nog sluta med sex det kan jag lova dig.
Citera
2011-04-03, 22:36
Medlem
Gjorde exakt samma ska som du, konfronterade en kille med vad jag kände och han blev förvånad, ställd och fundersam. Vi kände inte varandra så bra men jag tänkte att det var lika bra att han visste...
Men efter ett tag började vi umgås mer och mer - vilket resulterade i att vi efter 5 månader blev tillsammans!
Så visst har du chanser kvar, försök spendera mycket tid med honom men samtidigt ge honom tid att vänja sig vid tanken.
Lycka till
Citera
2011-04-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av looselips
Gjorde exakt samma ska som du, konfronterade en kille med vad jag kände och han blev förvånad, ställd och fundersam. Vi kände inte varandra så bra men jag tänkte att det var lika bra att han visste...
Men efter ett tag började vi umgås mer och mer - vilket resulterade i att vi efter 5 månader blev tillsammans!
Så visst har du chanser kvar, försök spendera mycket tid med honom men samtidigt ge honom tid att vänja sig vid tanken.
Lycka till

Oj, det var ju intressant! Är ni fortfarande tillsammans kanske? Måste fråga hur han reagerade då när han blev förvånad och ställd. Sa han först att han inte var intresserad? Eller ville han ha betänketid eller så? Vad gjorde ni de där 5 månaderna innan ni blev tillsammans? =)
Citera
2011-04-04, 23:18
Medlem
Jag undrar oxå om en kille kan ändra sig, och börja bli intresserad.
Vad menas med flickvänsmaterial?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in