2011-04-01, 23:58
Medlem
x57s avatar
Moderator får gärna flytta om det hamnade helt fel.

Jag är gift och har inga som helst avsikter med den här tjejen.

Jag har jobbat på vårat företag ett antal år, den här tjejen lite kortare tid, när hon kom så tyckte jag att hon var en knubbig men väldigt charmig tjej som var lite småsöt. Vi jobbar på helt olika avdelningar men vi deltar i vissa hälsoförebyggande aktiviteter på företaget. Hon har berättat att hon har testat de mesta dieter hon kommit över. Nu verkar hon hitta rätt metod då hon gått ner säkert 20 kilo senaste året. Hon är så otroligt sprallig och glad hela tiden när man möter henne och jag har länge känt att jag borde berömma henne för att hon lyckats gå ner i vikt och komma i form som hon så länge sagt att hon varit ute efter, hon har blivit riktigt snygg och självsäker i mina ögon.

Idag träffade jag på henne i en korridor och vi hälsade på varandra som vanligt, vi skulle fortsätta till vårat och jag sa till henne att "Fan vad snygg du är"

Hon sa ett förvånat Tack och gick iväg genom en dörr, kom tillbaka och sa tack igen och log, såg ut som hon var riktigt glad och gick igen.

Vad kan hon ha tyckt? Jag är 10-15 år äldre än henne, jag ville bara ge henne en komplimang, vi har pratat och skojat med varandra tidigare, men det var ingen tvekan om att jag menade allvar med det jag sa nu. Har börjat få ågren och tänker att hon kanske tycker att jag är en snuskgubbe.

Ska jag säga något när jag träffar henne på måndag?
Citera
2011-04-02, 00:02
Medlem
Phantom042s avatar
Kan du inte säga exakt samma sak på Måndag?

"Fan vad du är snygg" sen klär du av henne med blicken och är allmänt snuskgubbig, sen beter du dig alltid så när ni träffas med exakt samma mening. Kolla hur länge hon blir glad av det. Det är en god gärning och samtidigt lite kul.
Citera
2011-04-02, 00:02
Bannlyst
Aa att du vill få din dick sucked!
Citera
2011-04-02, 00:04
Medlem
toby79s avatar
Kanske något för relationsdelen på forumet. Hon kan få för sig att du är på jakt och om hon är lite halvdesperat så kanske du får trubbel med henne. Annars har du kanske fått en bisyssla för framtiden.

Själv brukar jag akta mig för att ge för djupa komplimanger till tjejerna på på jobbet just för att inte syltas in i något som kan bli besvärligt att ta sig ur.
Citera
2011-04-02, 00:05
Medlem
x57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Kan du inte säga exakt samma sak på Måndag?

"Fan vad du är snygg" sen klär du av henne med blicken och är allmänt snuskgubbig, sen beter du dig alltid så när ni träffas med exakt samma mening. Kolla hur länge hon blir glad av det. Det är en god gärning och samtidigt lite kul.

Fan.... jag är en snuskgubbe va.
Citera
2011-04-02, 00:08
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x57
Fan.... jag är en snuskgubbe va.
Bete dig bara vanligt mot henne så kommer hon förstå att du inte menade något med det... Haha.
Citera
2011-04-02, 00:13
Medlem
x57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toby79
Kanske något för relationsdelen på forumet. Hon kan få för sig att du är på jakt och om hon är lite halvdesperat så kanske du får trubbel med henne. Annars har du kanske fått en bisyssla för framtiden.

Själv brukar jag akta mig för att ge för djupa komplimanger till tjejerna på på jobbet just för att inte syltas in i något som kan bli besvärligt att ta sig ur.

Våran relation är helt arbetsrelaterad, tror dessutom att hon är upptagen.

Jag ville egentligen bara säga något snällt till henne och tror/hoppas hon tog det på rätt sätt.
Citera
2011-04-02, 00:24
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x57
Våran relation är helt arbetsrelaterad, tror dessutom att hon är upptagen.

Jag ville egentligen bara säga något snällt till henne och tror/hoppas hon tog det på rätt sätt.
Då är det vara att fortsätta som vanligt med henne och inte ge henne så många komplimanger, så att hon förstår att det bara var en komplimang.
Citera
2011-04-02, 00:26
Medlem
toby79s avatar
Det är det som är det svåra att veta.
Kanske bör du ta upp det med henne på måndag. Säga att du hoppas att hon inte tog det på fel sätt, bara att du ville ge en komplimang arbetskamrater emellan..

Det som vore intressant är att veta vad hon sagt om dig till sina tjejkompisar. Brudar och kvinnor brukar ju babbla om både det ena och det andra, fast det kanske är av underordnad betydelse iof.
Citera
2011-04-02, 00:28
Medlem
UAAs avatar
Allt ligger i hur du sa det. Att döma på hennes reaktion så skulle jag säga att det inte föreligger någon fara för att det togs emot på fel sätt. Slappna av.
Citera
2011-04-02, 00:32
Medlem
x57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantvrist
Då är det vara att fortsätta som vanligt med henne och inte ge henne så många komplimanger, så att hon förstår att det bara var en komplimang.

Ja, det blir nog till att låtsas att inget hänt, men det känns lite synd på en helt ärligt menad komplimang.
Citera
2011-04-02, 00:32
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Ta det lugnt, ingen fara på taket. Hon blev nog bara glad över den fina komplimangen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in