Flashback bygger pepparkakshus!
2005-08-27, 20:22
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Han som spelade Emil var med i ett snorgammalt Barnsjonalen där han spelade biljard som tonåring. Det var säkert 30 år sen jag såg det.
2005-08-27, 21:06
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murlbot
Pigan Lina var jag kär i när jag var liten.
Hur många psykologbesök har du behövt i vuxen ålder?
2005-08-28, 21:09
Medlem
Truxas avatar
Äh, va fan! Hon är ju het...
2005-08-30, 08:35
Medlem
pjtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Äh, va fan! Hon är ju het...

Skulle ge mycket för att vara i drängen alfreds ställe?
2005-08-30, 20:59
Medlem
gorgons avatar
Då i princip hela generationer nästan plikttroget följde Astrids alla sagor var det en hel del unga människor som blev knäsvaga då tex kommandorskan eller Teddy och Freddy dök upp i rutan. Det jag tänkte utröna är hur väl dessa stjärnor utnyttjade sin stjärnglans då dom nått mogen ålder för ett helrör på krogen! Jag menar, det borde inte vara så svårt att fixa en eller flera partners vid utgång. Så hur många sköna historier finns det inom ämnet! Någon som sett skomakaren beställa in helrör på spybar omringad av unga lättklädda damer?

Ps vad hände med Skrållan? Ds
2005-08-31, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Då i princip hela generationer nästan plikttroget följde Astrids alla sagor var det en hel del unga människor som blev knäsvaga då tex kommandorskan eller Teddy och Freddy dök upp i rutan. Det jag tänkte utröna är hur väl dessa stjärnor utnyttjade sin stjärnglans då dom nått mogen ålder för ett helrör på krogen! Jag menar, det borde inte vara så svårt att fixa en eller flera partners vid utgång. Så hur många sköna historier finns det inom ämnet! Någon som sett skomakaren beställa in helrör på spybar omringad av unga lättklädda damer?

Ps vad hände med Skrållan? Ds

och vilken ålder är mogen för kommandorskan då?

Kajsa Dandenell heter tjejen som spelade Skrållan och föddes 63. Enligt IMDB var hon med i Hylands hörna i november 66, 3 år gammal.

Efter Skrållan, Ruskprick och Knorrhane finns inga noteringar om henne, förutom miniserien som gjordes på filmerna. Och hon hittas inte heller via sökningar på nätet. Tjejen fick alltså en ganska normal skolgång och arbetar nog nu
2006-08-04, 18:59
Medlem
tandens avatar
Barnskådespelare i Astrid Lindgren Filmerna

Det hade vart roligt att få se hur alla barnskådespelarna i Astrid lindgren filmerna såg ut idag. Har sitt hur Inger "Pippi" Nilsson ser ut idag , och det är lite skrämmande.
Men om det finns någon som kan få fram bilder på fler hade jag varit tacksam
2006-08-04, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tanden
Det hade vart roligt att få se hur alla barnskådespelarna i Astrid lindgren filmerna såg ut idag. Har sitt hur Inger "Pippi" Nilsson ser ut idag , och det är lite skrämmande.
Men om det finns någon som kan få fram bilder på fler hade jag varit tacksam

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hanna_Zetterberg
2006-08-04, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av balders_balle
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hanna_Zetterberg
aaah, ja visste det!!! Vänsterpartisterna skickar ut dold propaganda i barnfilmerna
2006-08-04, 19:25
Medlem
marcarolos avatar
Du kunde väl ha letat rätt på en bild på Inger Nilsson?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/0107/17/nilsson.jpg-43714-74064_368.jpg

Roligt uttalande av Inger här
Citat:
den som vill kan säkert se sex i allting. Till exempel går ju Kalle Anka omkring utan kläder på underkroppen, säger hon.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,74064,00.html

Tommy och Annika skulle jag vilja se.
2006-08-04, 19:29
Medlem
tandens avatar
haha, ronja såg förjävlig ut :P haha

Skulle med vilja se tommy och annika, men framförallt lillebror och Karlsson på taket
2006-08-04, 19:37
Medlem
Ja, Anna från Bullerbyn vet vi ju alla hur hon ser ut. Jag är nyfiken på tjejen som spelade Ida i "Emil i Lönneberga". Eller ja, hon är ju i och för sig helt skitgammal nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in