• 1
  • 2
2011-04-03, 18:53
Medlem
juggy47s avatar
Klart att det blir ränta. Har tänkt fram o tbx vet inte vad som är rätt Dagens pensionerer lever nästan på randen till fattigdom, vem vet om 20 år om ens vi får någon pension!!??
Som sagt måste man överväga noga o det gör jag annars hade jag tagit steget redan.
Blåsa folk är emot mina principer men staten gör man gärna o bankerna med!
Citera
2011-04-03, 23:24
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juggy47
Klart att det blir ränta. Har tänkt fram o tbx vet inte vad som är rätt Dagens pensionerer lever nästan på randen till fattigdom, vem vet om 20 år om ens vi får någon pension!!??
Som sagt måste man överväga noga o det gör jag annars hade jag tagit steget redan.
Blåsa folk är emot mina principer men staten gör man gärna o bankerna med!

Fast i det långa loppet är det inte banken eller staten du blåser utan just folket. Jag är dock inte speciellt orolig i ditt fall då du sanolikt inte får ut så mycket. Om ett par år kommer du tillbaka och inser vilken idiot du är. Lycka till!
Citera
2011-04-04, 18:27
Medlem
juggy47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Fast i det långa loppet är det inte banken eller staten du blåser utan just folket. Jag är dock inte speciellt orolig i ditt fall då du sanolikt inte får ut så mycket. Om ett par år kommer du tillbaka och inser vilken idiot du är. Lycka till!
Hoppas att vi träffas en fin dag du o jag så kan du säga rakt upp i ansiktet på mig "idiot"! gömma sig bakon nåt namn o kalla folk idioter! f.y
Citera
2011-04-04, 18:40
Medlem
Whiteliess avatar
Att ens kunna blancolåna 350K (vilket är maxbelopp) kräver att din UC ser väldigt god ut och att du har väldigt bra kreditvärdighet. Att du kan få låna mer än så, om du ens får låna överhuvudtaget, är föga troligt så du kan nog drömma vidare om att leva loppan tills du dör på lånade pengar!
Citera
2011-04-05, 10:21
Medlem
Du är troligen varken den första eller sista som har haft denna tanken, så troligen har banken något slags försvar mot detta.

Händer ju titt som tätt här på FB att frågan kommer upp dock får man aldrig bekräftat att någon verkligen gör slag i saken...

Skulle jag göra något sånt vore det om jag inte hade en enda bekant kvar och hittade ett trevligt, väl fungerande land som var billigt att bo i samt att jag kom över minst 4-5 milj.

Om inte är det fan inte värt det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in