2011-04-01, 18:47
Medlem
Tjenare har en mac dator, r inte alls van vid mac datorer d jag vanligtvis kr med windows datorer. Jag har problem med att f programmet att fungera. Skulle vara schysst iaf ngon van vid mac dator kunde frklara hur man gr?

lnk till det jag tankade finns hr; http://thepiratebay.org/torrent/6135...c_Pro_Studio9_[MAC-OSX]

r vldigt tacksam fr svar/hjlp
Citera
2011-04-01, 18:53
Medlem
tzjs avatar
Det str i ett inlgg p sidan vad du behver gra:
Citat:
1) mount image
2) click right on the "install logic studio" alias and make showing the original
3) copy "logicstudio.mpkg" on desktop and open it with the "logicstudio_installer patch"
4) successfull? ok so you have to copy "logicstudio.mpkg" (cracked version on your desktop) to the image mounted and overwrite with the original !
5) then just run the installer and enjoy it ;

ISO-filen kan du ppna med skivverktyg. ppna skivverktyg och tryck: alt + cmd+ O.

(alt/command/O) Bokstaven O allts som i "Open".
Citera
2011-04-01, 18:58
Medlem
fattar ingenting.. r jvla soppa p mac datorer ass
Citera
2011-04-01, 19:03
Medlem
tzjs avatar
Nu tar vi detta frn brjan s skall vi f det att fungera fr dig.

Du har laddat ner Logic Pro 9 - check

Vad r det fr fil du har? Jag tolkar det som att det r en ISO-fil. Stmmer det?
Den skall ligga i mappen "Hmtade filer" som ligger bredvid papperskorgen i din dock.
Alternativt ppnar du Finder och tittar efter filen dr.
Citera
2011-04-01, 19:06
Medlem
Yep sedan nr jag har ppnat ISO filen skall jag tydligen kopiera logic studio pro till skrivbordet, stmmer det?
Citera
2011-04-01, 19:26
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComplajtEt
Yep sedan nr jag har ppnat ISO filen skall jag tydligen kopiera logic studio pro till skrivbordet, stmmer det?

Stmmer.
Citera
2011-04-01, 19:28
Medlem
ok nice, skall jag gra samma sak p logic installer patch eller kan man flytta den direkt?
Hur gr jag sedan nr jag skall ppna installer patch med den andra filen som jag redan hade kopierat till skrivbordet? (logicstudio.mpkg)
Citera
2011-09-19, 20:24
Bannlyst
Hur gick det ?
Hller p att tanka samma saker men fattar inte Mac (Kpte min igr)
Citera
2011-10-13, 23:52
Medlem
Tjena folkens!
Jag har precis dragit ner det ocks, men jag kommer inte ihg om det var samma torrent eller inte. Problemet jag har ligger dock i att den vill att jag ska patcha programmet med ngra patchar som fljde med, och som nybliven macanvndare har jag absolut ingen aning om hur jag sa g tillvga fr att patcha ngot. Ingen ytterligare instruktion fanns med heller. Ngon som vet hur man gr, och knner fr att dela med sig?
Citera
2011-11-15, 18:59
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Ingen som kan hjlpa till hr? Jag har sttt p samma problem, r inte heller Mac proffs direkt men shr lngt har jag kommit:

3) copy "logicstudio.mpkg" on desktop and open it with the "logicstudio_installer patch"

Nr jag frsker ppna installer patch s hnder inget, det kommer knappt upp en ikon i dock innan den redan frsvunnit?
Citera
2011-12-27, 19:50
Medlem
Poseners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnum.Chroatorum
Ingen som kan hjlpa till hr? Jag har sttt p samma problem, r inte heller Mac proffs direkt men shr lngt har jag kommit:

Nr jag frsker ppna installer patch s hnder inget, det kommer knappt upp en ikon i dock innan den redan frsvunnit?

Vi sitter is samma bt. Lsning?
Citera
2011-12-28, 02:37
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Posener
Vi sitter is samma bt. Lsning?
Hittade tyvrr ingen lsning, men Logic 7 funkar utmrkt fr mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera