2020-05-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Paolo borde bara sagt:

”Jag var kåt och tänkte med kuken och inser nu att jag var korkad och gjorde en mkt dum handling.”

Så enkelt var det ju självklart!

Alla töntiga ursäkter blir ju bara pinsamma.
Jag håller absolut med, han gjorde det värre. Han hade kunnat tjäna in mer respekt genom att helt enkelt inte använda sig utav såna ord som han valde, aja han har säkert tänkt över detta. Håll huvudet högt Paolo!
Citera
2020-05-17, 10:17
Medlem
KometenKommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han blir av med allt som det verkar! Hotell sa upp samarbetet samma dag. Han hade rätt alltså. Allt var förlorat. Jo allt en överdrift. Gjort något som inte är ett brott ens i stora delar av världen.

Å andra sidan har mannen mer eller mindre gjort karriär på att vara före detta våldsbrottslingen som misshandlade oskyldiga svenskar på stan. Lite poetisk rättvisa faktiskt.

Han kan gott stå och baka Hawaiipizzor på nån sunkig förrortspizzeria resten av livet.
Citera
2020-05-17, 10:19
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
Det är inte så konstigt.
Vilken satans otur Karln måste ha haft som för första gången i sitt liv tänkte prova att köpa sex och sen torskar han dit för polisen. Nog fan misstänker iaf jag att detta inte var första gången han betalade för sex.

Finns inre en chans i världen att det var hans första gång Det var hans första gång han som han torska ...
Citera
2020-05-17, 10:20
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Tror inte att det handlar om starkt psyke i hans fall. Ingenting tyder på det.
Lutar väl snarare åt att han har en släng av narcissism.

Grandios självbild råder det knappast någon tvekan om att han besitter.
Citera
2020-05-17, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Normalt anses nog jag vara på högerkanten och konservativ och är så långt ifrån feminist som man kan komma, men jag kan inte riktigt förstå detta försvar för Paolo-sexköpare.
Det går nog inte för dej att förstå med din livliga fantasi som i Virus-tråden. Du verkar helt frånvarande till faktan om Paolo och att polisen jobbade där en hel kväll och att det fanns flera lägenheter. Är du fortfarande inne på att 50k kommer att dö med corona i Sverige innan 15 maj? Är Paolo en terrorist enligt dej? Gå ut och andas syre nu, du förstör fakta till tråden!
Citera
2020-05-17, 10:23
Bannlyst
Media gottar sig för fullt nu, de har lilla julafton och feministerna hakar gladeligen på. Antar att hela sommaren kommer handla om två saker; Paolo och Corona.
Citera
2020-05-17, 10:23
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
"28. VEM ÄR SVERIGES MEST HATADE MAN?
a) Wilmas pojkvän.
b) Galningen som högg ihjäl den 55-åriga kvinnan i Kungälv.
c) Galningen som mördade/misshandlade/våldtog en man och en kvinna i Härnösand.
d) Paolo."

Fråga 28 på Jens Ganmans nutidsorientering är ju den lättaste frågan att svara på just nu.....
Människor är olika mycket värda. Paolo, med sin status, har ett högre värde än de andra gärningsmännen på den listan.
Citera
2020-05-17, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KometenKommer
Å andra sidan har mannen mer eller mindre gjort karriär på att vara före detta våldsbrottslingen som misshandlade oskyldiga svenskar på stan. Lite poetisk rättvisa faktiskt.

Han kan gott stå och baka Hawaiipizzor på nån sunkig förrortspizzeria resten av livet.

Ja, vi ska komma ihåg att PR har en historia av att bryta mot lagen och begå rätt allvarliga brott mot andra människor.
Citera
2020-05-17, 10:25
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Mån tro om Elin stannar kvar och de ska kämpa tillsammans för relationen? Dom har inte ändrat relationsstatus på fejjan ännu.
Citera
2020-05-17, 10:26
Medlem
Varför kallar han eskorten för smuts
Tycker hon ser bra ut. Bättre än hans maskulina 25 åring.
Är det sant att Paulo runkar sin kuk med kebabrullar för att sedan krydda med sin egen sås?
Citera
2020-05-17, 10:27
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Det går nog inte för dej att förstå med din livliga fantasi som i Virus-tråden. Du verkar helt frånvarande till faktan om Paolo och att polisen jobbade där en hel kväll och att det fanns flera lägenheter. Är du fortfarande inne på att 50k kommer att dö med corona i Sverige innan 15 maj? Är Paolo en terrorist enligt dej? Gå ut och andas syre nu, du förstör fakta till tråden!

Det är väldigt svårt att förstå vad du skriver. för det är så osammanhängande och du blandar Paolo Roberto och coronaviruset på något märkligt sätt. Nej Paolo är inte en terrorist, om det var det du frågade.

Ta hand om dig och sköt om dig!
Citera
2020-05-17, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Ni svenska tjejer har svårt för maskulina drag. Även om han är nu en kortväxt italiensk strandraggare så ser han väldigt maskulin ut, kanske grov med andra ord, no homo. Ni svenska tjejer föredrar killar som ser mer eller mindre ut feminina, ni vill hitta eran manliga version så där har du nog svaret. Alla har olika smaker.

Jag tycker han ser ut som en schimpans, tror tjejerna håller med om det.
Senast redigerad av amdrillo 2020-05-17 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in