Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-16, 22:32
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Paolo hade däremot frivilligt sex med en tjej, rätt naturligt.

Det faktum att pengar är inblandat är inte detsamma som att han inte begått en våldtäkt
Citera
2020-05-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeinNeinNeinNein
Om han erkänt våldtäkt offentligen så kommer han ju bli dömd för det. Vad är straffet för en våldtäktsman?

Han har inte erkänt våldtäkt, det är ett absurt påstående.
Citera
Medlem
"våldtäkt" "man kan inte köpa samtycke"

hela svenska mansfolket är våldtäktsmän, nu börjar jag förstå vad feministerna pratar om. Vi män bjuder på middagar, vin, drinkar, köper blommor för att få oss ett nyp. Jag menar för att fullborda våldtäkten
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
För att gamla vanor är svåra att bryta? För att han inte kan åka till Italien och köpa sex nu när det är Corona? För att det perfekta livet bara är en illusion?

Tanken har slagit mig också, fastlåst i Sverige under coronapandemin, till slut blev trycket för stort.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Jag vill inte bestraffa torskar. Men eftersom det är olagligt att köpa sex har jag inga problem med Polisens framgångsrika fuskande.

Alla som gör något som jag ogillar borde jagas av polisen. Låter som ett trevligt samhälle. Inte alls ett slöseri med skattemedel.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Paulo får väl inte ta sin tjej i " tvåan" som han gillar Därför blev väl frestelsen för stor för han.

Källa på det tack!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det faktum att pengar är inblandat är inte detsamma som att han inte begått en våldtäkt

Nej det är sällan våldtäktsmän betalar eller hur?
Citera
2020-05-16, 22:34
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Alla som gör något som jag ogillar borde jagas av polisen. Låter som ett trevligt samhälle. Inte alls ett slöseri med skattemedel.

Du kan tydligen inte läsa. Ogilla och olagligt må vara snarlika ord, men med har helt olika innebörd.
Citera
2020-05-16, 22:34
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Nej det är sällan våldtäktsmän betalar eller hur?

Händer oftare än du tror - läs in dig på oaktsam våldtäkt.
Citera
2020-05-16, 22:36
Medlem
Citat:
Han har inte erkänt våldtäkt, det är ett absurt påstående.
det håller jag med om, nu skenar mediedrevet
Citera
2020-05-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Självklart så kommer jag inte att vara otrevlig, hon har det nog jobbigt som det är, hennes pappa mådde ju dåligt, det är ju knappt så att det är hans fel att han knullat någon rumänska i tonåren.

Om det är så olämpligt så får jag väl skriva till paolos son istället, så kan han peppa sin lillasyster, jag vill ju bara att Paolo Roberto och hans barn har vårt fulla stöd här på forumet.

Paolo Horberto ska inte ha något stöd. Däremot hans barn som han nu har satt i en fruktansvärd situation.
Citera
2020-05-16, 22:37
Medlem
Fyfan vilket jävla äckel han är. Aldrig gillat den karln. Hoppss han får riktigt illa till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in