2020-05-16, 00:09
Medlem
Så jävla kul att detta hände just nu när han inte kan fly landet
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Politiskt läge...Frank hade inte brytt sig ett skit.
Näe, men det gör Paolo.
Citera
Medlem
Det är tråkigt och patetiskt gjort av Paolo. Men för i helvete sluta dra något offer kort.
Du har aldrig sagt något om taskig barndom övergrepp innan. SÅ LÄGG NER!!

Paolo, du har kört dig död som Wilmer X skrev...
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Så lever de prostituerade varje dag. Nu fick Paolo känna på hur det är.

de får se hur sina varumärken dras i smutsen?
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Sluta döma en sjuk människa, vad vet du vad han varit med om i sin barndom?

Nej det vet jag inte men jag vet om att det inte ursäktar någonting man gör som vuxen.
En förklaring ja, men ursäkt, nej.
Citera
2020-05-16, 00:10
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Så lever de prostituerade varje dag. Nu fick Paolo känna på hur det är.

Levde hon så, eller generaliserar du bara lite friskt? Det finns ju trots allt en massa fattiga svenskar, incels och andra som man kunde tycka synd om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Snubben har alltid varit en idiot. Det här var givetvis absurt idiotiskt. Men moralpoliserna är fan ganska äckligt hysteriska.
Vi är inte moralpoliser, vi bryr oss om utsatta kvinnor. Vi skulle bry oss om din dotter också. Du skulle kanske tycka det var ok att Paolo och 100-tals andra köpte henne och knullade henne på en smutsig madrass på golvet?
Du och dina fb 50+polare skulle ryggdunka varandra att det är ok eftersom ni själva tycker ni har stora biceps?
Senast redigerad av Kiya123 2020-05-16 kl. 00:13.
Citera
Medlem
[quote=Lucidnode|71596280]Så jävla kul att detta hände just nu när han inte kan fly landet [/QUOT kul varför?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Reaktionerna från många här på forumet får en nästan att tro att detta är familjeliv.se. Är det så jävla illa att han har knullat en prostituerad?

Mmm, man minns gubben Billy Butt som inte köpte tjejerna utan lurade dom med berömmelse. Glömmer inte inspelningen (i rätten som försvar)när Butt har sex med en ung tjej som stönar under akten, så då ska jag få köra (Sjunga)bakom Mötley Crue? Absolut säger den gode? Billy. Billy blev icke önskvärd någonstans efter detta. Denna grej m Paolo är värre..
Senast redigerad av lone star 2020-05-16 kl. 00:13.
Citera
2020-05-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucidnode
Så jävla kul att detta hände just nu när han inte kan fly landet

Exakt! Annars hade det blivit en lite längre semester...
Citera
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Jag tycker det mest pinsamma i den här historien är hans ytliga livs-råd, som alla kan ta del av på Instagram. Det är uppenbart att han inte är mannen han vill vara; "Talk is cheap action speaks louder", och han erkänner att han har mycket kvar att jobba på, men ingen trodde hans mörker var så mörkt.

Citatet kan förvisso ses för det otränade ögat som samma slags bullshit som PR ägnar sig åt, men förstår man innebörden av det och försöker leva därefter inser man snart att det viktigaste är inte vad du säger, utan hur du handlar - det är vad som definierar dig; dina handlingar gentemot de du bryr dig om, och alternativt de du kanske föraktar. Vad du säger på Instagram betyder inget.

Alla har brister och bär på mörker, blir man fullt ut medveten om detta kommer man reducerar den skada man potentiellt skulle kunna utsätta andra för. Där tror jag PR har misslyckats.

Jag tror han skulle behöva en Carl Jung

Kanske läser han här, så jag lämnar denna länk "accepting your shadow; a tribute to Carl Jung"; https://www.youtube.com/watch?v=ezVyg_I0uGo&t=84s
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser
Hon fortsätter väl fnaska som vanligt med största sannolikhet. Har säkert en kuk i käften just nu. Hon gör ju inte något olagligt eftersom det är fullständigt lagligt att hora sig i Sverige. Helt efterbliven lag enligt mig.

Men är det lagligt för henne att sälja tjänster, tjäna pengar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in