2020-05-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Man lägger ner våldtäkter så man kan ta fast Paolo. Bra prioriterat där...
Om det här är traffiking kan det likställas med våldtäkt
Citera
2020-05-15, 17:07
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Paolo vet att det är olagligt att köpa sex och att ett ev. åtal skulle döda hans anseende.
Ändå går han dit, Paolo verkar ha noll konsekvenstänk. Är det pga hjärnskador han fått i samband med boxningen?

Alla som köper sex vet att det är olagligt men gör det iaf. Dom tror att alla utom dom själva kan åka fast.

Gäller alla kategorier från fd boxare till jurister.
Oavsett hjärnskador 😉😉
Citera
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Expressen hävdar att straffet enl praxis är klart.
50 dagsböter som styrs av hans inkomst.

,

Men värst är väl;
”Paolo Roberto sparkas från TV4!
Kritiseras hårt av kanalen: ”Kommer inte att leda några tv-program hos oss”

Och att krogar lär plocka bort hans namn i redan tuffa covid-19.

,
Citera
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Har han inte företagen i Sverige?

Jo det vet ja...
Men Panafresco lär väl bli kickat från Åhlens nu..
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Lite intressant parallell dock med fallet Hugh Grant som greps i samband med att en vidrigt sunkig och ful crack-hora sög av honom i bilen när han var tillsammans med Liz Hurley (som på den tiden var bland det snyggaste som svassade runt i ett par trosor).

"Hej allihopa, jag heter Paolo Roberto. Jag är framgångsrik, har stålar och är vältränad som fan men jag vill inte knulla min 25 år yngre grymt rippade flickvän som är ren och fräsch, och därför kilar jag upp till en halvdassig bordell där en trafikerad Rumänska levererar för 1,500 spänn"

Det är lite det jag inte kan greppa.

Undrar hur det går med hans förhållande nu. Han verkar vara gift? Och hon ser ju rätt bra ut också.
Frågan är väl i så fall om hon "levererade", som du skriver, likt det rumänskan gjorde?

Hon har väl i och för sig kanske inga problem att hitta en annan framgångsrik man, så hon behöver väl inte stanna kvar för pengarna heller.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Han är ett svin som vill känna makt. Har man köpt samtycke kan man tydligen göra vad man vill. Köra utan kondom trots tjejen sagt nej, trycka in den i det bakre hålet trots att man inte var överens om det, osv, osv.

Vad vet du om det?

Nyss sa du att man inte kan uttala sig om vad sexsäljande kvinnor vill och inte vill om man inte själv är en kvinna som sålt sex. Med samma logik kan man anta att du inte kan uttala dig om sexköpande män om du inte själv är en sexköpande man.

Dubbelstandard exponerad.
Citera
2020-05-15, 17:08
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Tror ni att han kommer fly landet?
Typ Italien.

Mycket möjligt. Han har ju precis köpt en vingård där nere och skulle nog inte ha några problem att köra i gång med fler projekt för överlevnad.
Citera
Medlem
Knotknets avatar
Paolo är en patetisk tönt. Han ångrar att han åkte dit och börjar med att ljuga om att var första gången han köpte sex. Efter det ljuger han ihop en historia om att det beror på något han var med om i barndomen. Idiot de lux.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Vad har det med hans exfru att göra och Varför skulle någon bli förnedrad eller känna skam för att ens polar fick ligga till priset av 1500 kronor? Låter perverst.

Ligga? Fick han "ligga"? Vad i hela friden menar du? Tror du att den sannolikt traffickerade flickan hade sex? Hon blev förmodligen tvingad till att låta sig våldtas av PR.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Herregud, vet du inte hur många heterosexuella kvinnor det finns som accepterar i princip vad som helst när det gäller deras män? De accepterar otrogna män, horkarlar till män, våldtäktsmän, pedofiler som våldtar deras barn, kvinnomisshandlare, knarkare, alkoholister, kriminella män.....
Återstår att se hur mycket bimbo PRs sambo är...

Skulle påstå att kvinnor som accepterar ovanstånde från män har nästan alla utsatts för våld och eller sexuella övergrepp under sin uppväxt. Säger ju rätt mycket bara det att hon väljer en man som är 26 år äldre. Så jag skulle inte kalla henne en bimbo.
Citera
2020-05-15, 17:09
Avstängd
Jag har för mig att det finns ett TV-program som heter Tjafs. Där passar Paolo in.
Citera
2020-05-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Om han är en sån kung varför kan han inte få kvinnor och sex utan att betala för det?

Bra fråga. Det är inte direkt ovanligt att män som kan få vackra kvinnor ändå köper sex. Som Hugh Grant, Justin Bieber och Cristiano Ronaldo. Vad är din teori?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in