2008-11-08, 16:14
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallaren
Trodde denna dryga nisse skulle försvinna från tv-rutan. Men fan vad fel man har ibland.

Tyvärr har han fått förtroendet att göra ett nytt "pogamm". Jag kan utan att titta på det utlova en hel massa "egengklien".
Citera
2008-11-12, 13:53
Medlem
Amors avatar
Jag blev väldigt imponerad av honom när jag läste den här intervjun där han klädde av feminismen fullständigt

http://blogg.svd.se/ledarbloggen?id=9809

Han är inte dum!
Citera
2008-11-12, 15:34
Medlem
schabo-labos avatar
Gräv fram hans matcher, gärna den när han blir knockad av nån argentinare hårt.. tror det var nån av hans sista.

Eller en match mot Armand eller Pettersson. Vore kul att se.
Citera
2008-11-12, 21:31
Medlem
fan,med den intervjun så steg han typ 100% i min aktning!
Citera
2008-11-12, 21:41
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Gräv fram hans matcher, gärna den när han blir knockad av nån argentinare hårt.. tror det var nån av hans sista.

Eller en match mot Armand eller Pettersson. Vore kul att se.
Som sagt, han har aldrig mött Pettersson, om det är Roger du menar?
Citera
2008-11-12, 21:57
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Som sagt, han har aldrig mött Pettersson, om det är Roger du menar?
Jahaa.. då tog jag fel.
Citera
2008-11-12, 22:43
Medlem
Akeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne1357

Måste tyvärr hålla med ,har aldrig gillad Paolo R men den sågningen av feministas var det då sannerligen inget fel på!! 10 poäng av 10 möjliga!
Citera
2008-11-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Roberto är var en bra tae kwon do utövare med attityd och karisma, då han satte sig på mattan och protesterade tills dommarna gav sig i Solna-hallen
1990 eller 1991 kommer inte ihåg, men sm-guld blev det i alla fall...
Grattis Roberto

Paolo var ingen vidare Tae kwon do-fighter. Sporten var inte så stor i Sverige på den tiden och Chago hade mycket makt. Sätta sig och grina på matten och domarna ändrar resultatet det säger väl en hel del.
Citera
2008-11-12, 22:54
Medlem
Paolo kan väl inte direkt skryta med intellekt och intelligens. Sedan att det finns många som är mer puckad än honom kan väl hända.
Han ska ha viss Cred om han slog ner några fighters och att allt inte var feghet. Men på det stora hela var det icke fighters och vanliga lirare som inte alls var förberedd på bråk. Knivar och skit var ju också med. Så bakgrunden till att han blivit det han har blivit är att han hotat ”oskyldiga” men kniv. Varför Glorifiera det?

Jag kan ha viss förståelse om man ändrar sig. Men han tycker ju fortfarande att han är skitball för det här han har gjort. Han saknar helt och hållet ödmjukhet och lever kvar på samma gamla skit och attityd.

Han är inte mycket till boxare heller. Jävligt dålig programledare. Allt han är och allt han har det är för att han sparkade på människor som låg. Uppbackning, pengar, chanser och allt annat har kommit av just det. Visst alla kan få en taskig start och rycka upp sig. Knarka, slå på käft, begå brott osv. Men om man får de chanser han har fått då ska man fan vara ödmjuk.

Fast det jag undrar är om han fick ta lite kuk i röven, eller tvärtom, av Staffan Hildebrand för att få rollen i Stockholmsnatt?
Citera
2008-11-12, 23:30
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlms_snubben
Paolo kan väl inte direkt skryta med intellekt och intelligens. Sedan att det finns många som är mer puckad än honom kan väl hända.
Han ska ha viss Cred om han slog ner några fighters och att allt inte var feghet. Men på det stora hela var det icke fighters och vanliga lirare som inte alls var förberedd på bråk. Knivar och skit var ju också med. Så bakgrunden till att han blivit det han har blivit är att han hotat ”oskyldiga” men kniv. Varför Glorifiera det?

Jag kan ha viss förståelse om man ändrar sig. Men han tycker ju fortfarande att han är skitball för det här han har gjort. Han saknar helt och hållet ödmjukhet och lever kvar på samma gamla skit och attityd.

Han är inte mycket till boxare heller. Jävligt dålig programledare. Allt han är och allt han har det är för att han sparkade på människor som låg. Uppbackning, pengar, chanser och allt annat har kommit av just det. Visst alla kan få en taskig start och rycka upp sig. Knarka, slå på käft, begå brott osv. Men om man får de chanser han har fått då ska man fan vara ödmjuk.

Fast det jag undrar är om han fick ta lite kuk i röven, eller tvärtom, av Staffan Hildebrand för att få rollen i Stockholmsnatt?
Har han satt på din tjej eller är du bara avundsjuk? Jag tycker att han står för sina misstag och jag har aldrig sett att han försöker bortförklara dem. Mycket kan man säga om Paolo, men att kalla honom feg och puckad känns rätt korkat i mina ögon...
Citera
2008-11-13, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne1357

Samma sak, herregud vad han krossade. Nästan så jag gillar Paolo nu.
Citera
2008-11-13, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Jag blev väldigt imponerad av honom när jag läste den här intervjun där han klädde av feminismen fullständigt

http://blogg.svd.se/ledarbloggen?id=9809

Han är inte dum!

Ehhh ??? Haha. Jo, det är precis det han bevisar där att han verkligen är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in