Citat:
Ursprungligen postat av sthlms_snubben
Paolo kan väl inte direkt skryta med intellekt och intelligens. Sedan att det finns många som är mer puckad än honom kan väl hända.
Han ska ha viss Cred om han slog ner några fighters och att allt inte var feghet. Men på det stora hela var det icke fighters och vanliga lirare som inte alls var förberedd på bråk. Knivar och skit var ju också med. Så bakgrunden till att han blivit det han har blivit är att han hotat ”oskyldiga” men kniv. Varför Glorifiera det?
Jag kan ha viss förståelse om man ändrar sig. Men han tycker ju fortfarande att han är skitball för det här han har gjort. Han saknar helt och hållet ödmjukhet och lever kvar på samma gamla skit och attityd.
Han är inte mycket till boxare heller. Jävligt dålig programledare. Allt han är och allt han har det är för att han sparkade på människor som låg. Uppbackning, pengar, chanser och allt annat har kommit av just det. Visst alla kan få en taskig start och rycka upp sig. Knarka, slå på käft, begå brott osv. Men om man får de chanser han har fått då ska man fan vara ödmjuk.
Fast det jag undrar är om han fick ta lite kuk i röven, eller tvärtom, av Staffan Hildebrand för att få rollen i Stockholmsnatt?
Har han satt på din tjej eller är du bara avundsjuk? Jag tycker att han står för sina misstag och jag har aldrig sett att han försöker bortförklara dem. Mycket kan man säga om Paolo, men att kalla honom feg och puckad känns rätt korkat i mina ögon...