2020-05-15, 14:02
Medlem
Månsans avatar
Slut med pastakokningen i TV4 på morgonen nu antar jag. Tråkigt, Paolo är faktiskt riktigt begåvad på att tänka ut hundratals olika varianter av pasta. Har testat många av dem -- flera av hans speciella tips tillämpar jag ofta, bland annat att lägga i de krossade tomaterna i såsen på slutet, inledningsvis kokar man ihop köttfärs, vin och allt annat jox utan tomaterna.

Typiskt svenskar att gå i spinn för en sån här fjantigt bagatell. Inget att bråka om, i Sverige dock värre än misshandel, utpressning, våldtäkt och mord.
Citera
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Körde han henne i röven??? Fy fasiken va äckligt!!! YSSSSSSAAAAAA!!!

De e ju bajs där....Varför gjorde han de?

tror du verkligen han sniffat näsa/tagit cola? Han verkar vara för hälsosam för det, måttlig med det mesta. Men du kanske vet mer?
Citera
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Klart TV4 ska få intervjun, han är programledare där. Fast ändå förvånansvärt snabbt, knappt 1 dag efter sexköpet ska han gå ut med allt. Har han ens hunnit samla tankarna kring det hela.

Eller tror han att han kan rädda sitt programledarjobb och företag om han snabbt går ut i media.

Räcker väl att han nu offentligt erkänner vad han gjort och stå för det.

Finns ju inget att säga i tv om detta, alla fattar ju att hans ursäkter är falska som kommer dras i tv rutan.

Kanske han har bråttom med detta innan fler horor och knarklangare träder fram och berättar mer om hans leverne?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Skall vi gissa på:

-"I can't help it, i'm sick"-

Han antyder ju det redan i instagram-inlägget.

Citat:
Och vet ni vad? Det är rätt åt mig! Nu är det dags att en gång för alla söka hjälp för att reparera hålet i mina själ.

Förmodligen kommer han berätta något i stil med att han drabbades av något mycket svårt när han var liten, kanske övergrepp, och hur uppväxten i Sverige varit svår för en "svartskalle" och hur han alltid utsatts för rasism.

Mm, blir spännande att se hur domen blir av allmänheten och branschen. Detta kanske är helt rätt att gå.
Citera
2020-05-15, 14:03
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mann1
Jag tror att han ändå tänker att "Det här kan jag rädda" genom att gå ut i tv och sedan gråta ut.
Alternativt så känner han sig som ett jagat villebråd just nu och vill bara att expressens journalister ska lämna hans gata.
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Han ska tala ut i tv4 både ikväll och imorgon enligt hans instagram.

Vem fan tror han att han är, statsministern?

Men Paolo kommer att resa sig i vanlig ordning, om några månader är det här bortglömt.
Citera
Medlem
EndOfDays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Skulle själv aldrig betala för sex, men ser inget fel i det om båda är med på det vilket man ju får förmoda att de är. Horjäveln får väl skylla sig själv om hon låter sig bli utnyttjad och inte klarar av att låta bli att sära på benen för lite knarkpengar.

Att Paolo sen är en smutsig idiot är en annan femma.

Så nu är det hennes fel att han köper sex, är du dum eller?
Citera
Medlem
Dramalamadingdongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Bara
"Amerikanare" osså. Haha!
Hahaha ja haha bilar är inte smarta. Jag menar så klart amerikanarna. Sorry.
Citera
Medlem
Skall vi tro på att han råkade åka fast på sitt första sexköp och att han aldrig köpt sex förut?
Citera
2020-05-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
tror du verkligen han sniffat näsa? Han verkar vara för hälsosam för det, måttlig med det mesta. Men du kanske vet mer?

Sniffat henne i röven eller vad menar du? tror jag spyr snart...
Citera
2020-05-15, 14:04
Medlem
zuperzums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Paolos senaste text på insta.

”Ikväll och imorgon så kommer jag tala ut på NyhetsmorgonTV4 inga ursäkter och jag står för mitt smuts och mitt skamliga beteende.
Så @expressen kan gå bort från min tomt och jag svarar inte i telefonen!
Imorgon är min story äntligen ur mig!

Så det är en kupp.
Citera
2020-05-15, 14:05
Medlem
JBernards avatar
Jag gillar inte Paolo Roberto, han har ställt till mycket elände för många som blivit traumatiserade när dom blivit misshandlade av "Kungen av Kungsan".

Att han däremot haft sex med någon enligt ömsesidig överenskommelse är inget någon annan än han som har något att göra med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in