2023-09-20, 10:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Picaso
Picasso.
Citera
2023-09-20, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Picasso.
Pikachu. Sorry kunde inte låta bli.

Lika illa som jag tycker om den italienska gatunegern, lika imponerad är jag av hans kämpaglöd och ovilja att lägga sig ner. Om det inte är av ren dumhet förstås.
Citera
2023-09-20, 11:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Pikachu. Sorry kunde inte låta bli.

Lika illa som jag tycker om den italienska gatunegern, lika imponerad är jag av hans kämpaglöd och ovilja att lägga sig ner. Om det inte är av ren dumhet förstås.
Jag tror att det är ren dumhet. Samt Napoleonsyndrom.
Citera
2023-09-20, 16:03
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Picasso.

Var du ordningsman i skolan också?
Citera
2023-09-20, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Vem är Pablo?

Du behöver inte göra dig till, ditt klappmongo. Du vet vem jag menar.
Citera
2023-10-04, 12:43
Medlem
Även om jag inte vill förstöra hattråden här (eller det kanske jag på sätt och vis vill, förresten) så misstänker jag att det åtminstone finns några här som förstår att det är en viss skillnad mellan exempelvis olivoljor, pasta och/eller burktomater som säljs i butik, kontra de som lyfter egentligen vilken restmat som helst. San Marzano-tomater och bl.a. smaksatta oljor från "Robertos" slår faktiskt allt som jag någonsin upplevt, och då har jag ändå varit inköpare av dessa produkter i stor skala, rest runt i ärendet samt alltid varit en kritisk matnörd av guds nåde. Vad det gäller olivoljor har jag nog testat ett tusental med kritiskt öga. Paolos produkter är riktigt, riktigt bra, så inser du att du själv kanske begått något misstag i livet men samtidigt uppskattar när producenten lagt hela sitt hjärta i produktionen, så skulle jag rekommendera dig att testa. Lycka till!
Citera
2023-10-09, 05:54
Våldsverkande psykopat som på något konstigt sätt hamnade i TV-soffan. Sen visar det sig att mannen knullar traffick-tjejer. Wow.

Jag har 0 respekt för den här apan. Han borde sitta på fästning resten av livet.

Redigering: Ifall nu apan läser tråden; din matlagning suger. Britter som Gordon Ramsey, Marco Pierre White och skitungen Jamie Oliver vet mer om olivolja än din farmor. Apan kan varken uttala Le Cordon Bleu eller haute cuisine. Samtidigt är Italien ett EU U-land i klass med Ungern, som är mer intresserat av att skydda varumärken än att driva Michelin-restauranger. Utvecklingen inom italiensk kokkonst sker numera i länder som Storbritannien, Kanada, Australien och USA.

Min egen torrspagetti med vitlök är bättre än allt psykopaten "kungen av kungsan" gjort i TV. Fraud!
Senast redigerad av löktårta 2023-10-09 kl. 06:26.
Citera
2023-10-10, 22:43
Medlem
”– Jag kraschade mitt liv rätt ordentligt när jag köpte en prostituerad kvinna, säger Paolo Roberto i sin podd.

– Nej du köpte en sexuell tjänst, du köpte inte en kvinna. Hon gick därifrån glad i hågen och köpte en ny Rolex, säger Bard och skrattar”

1.500 kr som PR betalade, det är väll iofs
sannolikt samma summa som han betalade
för sin egen samt sin ex-frus ’Lolex’… LOL
Citera
2023-11-17, 20:06
Medlem
Vad är det för restaurang som Paolo ska öppna?
Citera
2023-11-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillifjonkare
Även om jag inte vill förstöra hattråden här (eller det kanske jag på sätt och vis vill, förresten) så misstänker jag att det åtminstone finns några här som förstår att det är en viss skillnad mellan exempelvis olivoljor, pasta och/eller burktomater som säljs i butik, kontra de som lyfter egentligen vilken restmat som helst. San Marzano-tomater och bl.a. smaksatta oljor från "Robertos" slår faktiskt allt som jag någonsin upplevt, och då har jag ändå varit inköpare av dessa produkter i stor skala, rest runt i ärendet samt alltid varit en kritisk matnörd av guds nåde. Vad det gäller olivoljor har jag nog testat ett tusental med kritiskt öga. Paolos produkter är riktigt, riktigt bra, så inser du att du själv kanske begått något misstag i livet men samtidigt uppskattar när producenten lagt hela sitt hjärta i produktionen, så skulle jag rekommendera dig att testa. Lycka till!

Nja, jag har bott inte långt därifrån ett tag och små lokala oljeproducenter är ganska vanligt där. Även i i stora mataffärer hittar du ofta oljor, ägg, vin, pasta och annat från lokala bönder.
Citera
2023-11-18, 15:03
Han snackar om att han ska starta krog igen på X 3/12.

Hade det inte varit på Söder hade jag gått dit och kanske gett han ett bj for free eller iaf köpt hans pizza.

Nä men den killen har jag inga problem att spendera cash på.
Citera
2023-11-18, 18:05
Medlem
eltonkebabs avatar
Har hört att Paolo brukar hänga i gloryholes och vänta på en saftig dase att snaska på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in