Flashback bygger pepparkakshus!
2020-07-19, 21:57
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
En chockartad återförening.
Paolo Robertos ex-flickvän Elin Härkönen överraskar alla.
Nu har hon tagit det första avgörande steget.

https://stoppapressarna.se/svenskt/e...-paolo-roberto
Vi talar alltså skvallersajten Stoppa pressarna med Fittnyllet Nylén i spetsen som skulle kunna sälja sin egen mamma för en bra story. Nej, mer bevis än så vill jag nog ha.
Citera
2020-07-19, 22:27
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Jag har aldrig haft sex, så ja, jag är helt säker.

Du är typisk för alla fåntrattar som är avundsjuka på Paolo Robert och Zlatan, och liknande mörkhåriga idrottsstjärnor.

Ni har aldrig haft sex, och ni har aldrig sett en fitta på vykort. - Därför klagar ni på män som knullar. (vi kvinnor vill inte ha er ändå)
Citera
2020-07-19, 22:55
Medlem
Ber om ursäkt om detta redan har tagits upp tidigare i tråden.....MEN
...är det inte lite ironiskt att Paolo Roberto figurerar i andra boken och filmen i 'Millenium-serien', som någon slags vän till Lisbeth Salander som han skall ha lärt känna i någon boxningslokal. Filmen 'Flickan som lekte med elden'. Den boken och delen i filmtriologin handlar ju till stor del om traffiking. Lisbeth letar upp och hämnas på män som köpt importerade horor. Lisbeth är försvunnen och Paolo försöker hjälpa hennes vännina som blir bortförd av Niderman (med taffligt resultat).

Kan inte låta bli att leka med tanken om hur det hade varit om Lisbeth hade funnits på riktigt och känt Paolo Roberto. Då hade hon nog kommit med sin elpistol och grillat hans små kulor och där efter nitat fast dem i väggen med spikpistol. I hennes ögon hade Roberto bara varit ytterligare en man som förnedrat kvinnor och fått vad han förtjänade.
Citera
2020-07-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
...är det inte lite ironiskt att Paolo Roberto figurerar i andra boken och filmen i 'Millenium-serien', som någon slags vän till Lisbeth Salander som han skall ha lärt känna i någon boxningslokal. Filmen 'Flickan som lekte med elden'. Den boken och delen i filmtriologin handlar ju till stor del om traffiking. Lisbeth letar upp och hämnas på män som köpt importerade horor. Lisbeth är försvunnen och Paolo försöker hjälpa hennes vännina som blir bortförd av Niderman (med taffligt resultat).

Kan inte låta bli att leka med tanken om hur det hade varit om Lisbeth hade funnits på riktigt och känt Paolo Roberto. Då hade hon nog kommit med sin elpistol och grillat hans små kulor och där efter nitat fast dem i väggen med spikpistol. I hennes ögon hade Roberto bara varit ytterligare en man som förnedrat kvinnor och fått vad han förtjänade.
Jo det är otroligt kul!

Eva, Stiegs sambo har ju suttit i prat-TV med Paolo och förklarat att Paolo är one of the good guys.
Men allvarligt, vad förväntar man sig av svensk tok-vänster? Det är ett gäng personlighetsstörda hycklare med storhetsvansinne.

Så otroligt j-a kul är det, det finns på pränt forever! Fuskbygget vänstersverige, spricka efter spricka .........
Citera
2020-07-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

Ju mer jag tänker på just detta, är det otroligt gigantiskt kul. Paolo kunde ju bli en världsnyhet, med tanke på dessa skitböckers och filmers popularitet. Lisbeth Salander var hippast i världen ett tag. Det visar ju hur knäppa dessa vänstermänniskor är, "titta en blatte som talar, då är han god".
Citera
2020-07-20, 13:37
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
En chockartad återförening.
Paolo Robertos ex-flickvän Elin Härkönen överraskar alla.
Nu har hon tagit det första avgörande steget.

https://stoppapressarna.se/svenskt/e...-paolo-roberto

Se där ja, har hennes besparingar redan tagit slut?
Citera
2020-07-20, 14:48
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Tyson är vad jag vet 174. Ingo, Floyd och Ali har han aldrig mött. Men om jag hade lust att rota i det så kunde jag visa längdskillnaden på dom han fightas mot och det är som jag säger. Han var mycket kortare än motståndarna och det vet alla .Som kan något om honom. Men här skrivs det så mycket dumheter. Ni tror att en Svensson som aldrig slagits kan spöa en som varit proffs i boxning. Han kan både slå kombinationer då snabbt att ingen otränad hinner med. Han slår hårdare än en som väger 20-30 kg mer eftersom han har teknik och lägger in hela kroppstyngden i slagen..
Paolo kan även biten med sparkar och att gardera sig mot dom. Vad gäller den mentala biten så är han van att få smällar och blir inte rädd eller ger upp som de flesta som aldrig slagits utan jobbar på. Men varför skriver jag det här. Inte till dig i alla fall för du kommer att fortsätta mala på om hur 20 kg ner där hälften av det är fett för en svennson oövervinnerlig. Alla som hållit på med kampsport och även boxning samt slagits "på gatan" vet att det är som jag säger. Du lever i din egna lilla värld.
Närmare sanningen än så här kommer vi inte, men 174 haha. De slår fast 177,8.
https://www.celebheights.com/s/Mike-Tyson-1161.html
Citera
2020-07-20, 17:42
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Jo det är otroligt kul!

Eva, Stiegs sambo har ju suttit i prat-TV med Paolo och förklarat att Paolo är one of the good guys.
Men allvarligt, vad förväntar man sig av svensk tok-vänster? Det är ett gäng personlighetsstörda hycklare med storhetsvansinne.

Så otroligt j-a kul är det, det finns på pränt forever! Fuskbygget vänstersverige, spricka efter spricka .........

Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Ju mer jag tänker på just detta, är det otroligt gigantiskt kul. Paolo kunde ju bli en världsnyhet, med tanke på dessa skitböckers och filmers popularitet. Lisbeth Salander var hippast i världen ett tag. Det visar ju hur knäppa dessa vänstermänniskor är, "titta en blatte som talar, då är han god".

Men hur tänker du nu?
Att recensera verkligheten 2020 är absolut inget som Stieg Larsson kan ställas till svars för då det begav sig att denna del präntades i en bok.
Vilket år och hur länge sen det nu var?

Med hänsyn till all den tid som har gått, sakernas förhållande, ja då vet jag inte om denna parentes är jävla kul ...?

Citera
2020-07-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Men hur tänker du nu?
Att recensera verkligheten 2020 är absolut inget som Stieg Larsson kan ställas till svars för då det begav sig att denna del präntades i en bok.

Med hänsyn till all den tid som har gått, sakernas förhållande, ja då vet jag inte om denna parentes är jävla kul ...?

Men att ta i så mycket att man tar in en reell, verklig person i en fiktiv roman, en fiktiv roman som behandlar en feministisk vigilantes kamp mot mäns sexuella och fysiska förtryck mot kvinnor, som är, enligt AFA-Stieg och hans knäppa sambo "one of the good guys", som åker fast i ett försök att köpa sex av en öststatshora, är ju jävligt friskt och begåvat. Dessutom en blatte som visat tydliga psykopatiska tendenser med ett utpräglat våldsamt beteende. Det är ju fan hur kul som helst, vem kontaktar NY Times? "One of the heroes in Stieg Larssons Millenia-trilogy caught buying sex from poor east european trafficked girl". Ha ha ha ha .......

Du tror att det var första gången Paolo köpte sex?

Du vet att mediokra Stieg var med och grundade svenska AFA? Kompis med en annan vänsterdåre, Hubinette. Stiegs författarskap är närmast pubertalt, det han lyckades med var populism, dvs det fanns en vulgärfeministisk trend att droppa ner psykopaten LS i.
Senast redigerad av totalattack 2020-07-20 kl. 18:01.
Citera
2020-07-20, 18:36
Medlem
Om David Lagerkrantz ska skriva ett nytt millenieplagiat kanske det sexuella våldet mot kvinnan borde komma från vänstern och mångkulturalismen, inte högern? Ur led är tiden, allt faller och vi med. Det är kul!
Citera
2020-07-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Enligt uppgifter i tråden är Paolo Roberto endast 164 cm lång. Och en halvtaskig boxare.
Han blir bara kortare och kortare i den här tråden. När han är nere på 1.32 kan moderatorn låsa tråden.
Citera
2020-07-20, 21:01
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Men hur tänker du nu?

Roberto har alltid varit ett rötägg. Det spelar ingen roll om böckerna skrevs för 20 år sedan, facit fanns i tillräcklig grad och Stieg gillade vad han såg.

Jag undrar om han var lite småhomo av sig, Larsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in