2011-03-31, 23:24
Medlem
Hejsan, har ett problem med en kille som jag är väldigt intresserad av. Vi har träffats ett antal gånger på krogen och jag har gått hem med honom 3 gånger. Hade dock inte sex med honom förens 3e gången vi sov tillsammans. Jag har fått höra av en bekant av honom, men att han vill ta det lugnt, inte stressa och att han är rädd för att bli kär. Han har dessutom inte slängt ut mig efter att vi har hållit på, vilket han vanligtvis gör med sina tjejer.

Vi har inte haft jättemycket kontakt förutom på helgerna. Det är dock allmänt känt att han är ganska osocial av sig och att han ofta struntar i att svara på sms och när man inger honom. Senast jag ringde honom på en vardag noterade han inte ens att han hade ett missat samtal... Frågade dock i söndags om han hade lust att ses i veckan och han verkade väldigt på. Har nu gått 4 dagar sedan dess och vi har inte hörts. Jag har inte velat hetsa honom alltför mycket, då jag vill att han i alla fall ska ta lite initiativ. Vet dock att han är väldigt dålig på att ta initiativ och att det alltid är hans kompisar som gör det om de ska hitta på något. Jag känner mig väldigt osäker på vad jag ska göra. Bör jag lägga killen bakom mig och gå vidare eller ska jag ge det några chanser till och försöka få tag i honom och träffa honom (alltså inte på fyllan, utan t.ex. på en vardag)?
Citera
2011-03-31, 23:33
Medlem
Han kanske är intresserad, men frågan är om du vill vara ihop med en person som är så icke driven, asocial och enformig.
Citera
2011-03-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterTroob
Han kanske är intresserad, men frågan är om du vill vara ihop med en person som är så icke driven, asocial och enformig.

Precis min tanke.
Citera
2011-04-01, 00:55
Medlem
ApanBapans avatar
Det känner du faktiskt bäst själv, om och i så fall hur många chanser du är villig att ge honom.

Man brukar som tur är känna ganska tydligt när nog är NOG, om du fattar hur jag menar?! Så. Så länge du tycker det bra väger upp det dåliga, så fortsätt.
Citera
2011-04-01, 10:46
Medlem
Han är inte intresserad 0.0 sorry.

Jag brukar själv göra ungefär likadant. Vet att det är jävligt taskigt och dåligt att göra det men när man märker att någon tycker mycket om en så har man inte alltid hjärta att säga "du... jag är inte intresserad men tack för sexet".

Om du verkligen gillar honom så kan du ju säga att du vill börja träffa honom men att han i så fall får sluta dryga sig för det har du inte tid med. De gånger tjejer har sagt det till mig (helt enkelt att de tröttnat att vara på krok) så lägger jag korten på bordet och även om hon blir ledsen så är det ju bäst i längden.

Bara tanken på att se in i en flickas vackra ögon och se hennes förväntan bara för att krossa hennes hjärta med "Jag vill inte träffa dig mer" ger mig extrem ångest! Tjejer har svårare än killar att bli intresserade men när de väl är kära så är de banne mig kära på riktigt!
Citera
2011-04-01, 16:06
Medlem
SoldOnLifes avatar
Låt han vara ett tag, dvs. låt han komma till dig.
Kommer han så är han intresserad.
Kommer han inte så kan du gå vidare.

Är han intresserad men ändå inte kommer så är det hans förlust. En sån tam kille är ändå ingen bra pojkvän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in