Citat:
Med tanke på ditt pristak på 2000kr så kanske du bör buda, men annars så skulle jag avråda från det. Alternativt så köp något annat åt honom istället, Tiger är en undermålig tillverkare, passformen var i mitt tycke dålig, svart är ingen smickrande färg och rockens ytterfickor såg illa ut.
Fin tanke, men undvik den rocken blir my ruling.
Fin tanke, men undvik den rocken blir my ruling.
Tack för ditt svar! Jag försökte hitta det du pratar om men känner mig bara clueless! Hur kan du se sådant på en bild? Jag ser bara "en svart rock", haha!
Han klär lyckligtvis i svart, så just det är inte något negativt! Han ser snarare lite glåmig ut i "mjukare" färger, så det är något svart jag är ute efter! Och han äger några kostymer från Tiger sedan tidigare som sitter väldigt, så passformsmässigt BORDE den klä honom!
Men jag ska se mig för vad jag ska hitta ifall att jag inte köper denna! Det börjar bli lite panik, och en rock kändes som en så himla perfekt idé tyckte jag! (ALLA killar borde äga en rock!) Känns som att allt annat är "gjort" efter ett x antal år tillsammans, och med min budget får jag ju som bäst något på typ jack&jones om jag inte slår till nu...
Det är iof inte hela världen om den nu mot förmodan inte skulle passa, så länge inte priset går upp i taket i slutet av budgivningen!
Den ligger ju på 300 kr nu, och upp till ca 1500 kan jag nog gambla! Finns inte så mycket annat att tillgå med min budget, tyvärr. Men det är som sagt inte hela världen att förlora 1500, jag har bara inte mer pengar just nu, och kan ju säkert sälja den på nytt om den inte passar.
Skulle jag mot förmodan vinna auktionen och den sitter dåligt så får vi väl spara ihop några studiebidrag och köpa en ny åt honom som han får välja ut själv! Om jag nu väljer att buda!
Kanske lägger några skambud upp till 1500 iaf för att se om jag har lyckan med mig, så får han prova den själv. Killen på bilden såg ju lagom rolig ut, så kan tänka mig att den skulle sitta mycket bättre på min sambo! Och vid första ögonkastet så tyckte jag att det var en riktigt snygg rock, men jag är som sagt ingen expert! (Därför jag är här!
)Men som sagt, tack, uppskattar att få lite input!
Sitter googlar för fullt efter andra alternativ men hittills har denna varit by far bäst (räknar med att den landar på 2000 ungefär och utgår från det priset när jag jämför, då jag ändå inte kan betala mer, och då det inte finns något billigare förutom uppenbart skräp!)Och ja, den är ju 100% ull och har kostat 5000 kr, så helt tokig kan den väl inte vara?