2014-01-15, 14:48
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slyn
Hur lång är du? Lite sugen på att kolla om den finns kvar. Priset låter f ö billigt för Myrorna, särskilt järntorget brukar vara rent löjligt prissatt.

Löjligt som i högt eller lågt? Tycker priserna var bättre där för sådär 5 år sedan. Då kunde man fynda slipsar för 15 kr och så
Citera
2014-01-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virek
Löjligt som i högt eller lågt? Tycker priserna var bättre där för sådär 5 år sedan. Då kunde man fynda slipsar för 15 kr och så

Löjligt höga! Har kikat in där ibland men blir närmast irriterad av prissättningen, fyndchansen är i obefintlig.
Citera
2014-01-15, 21:00
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slyn
Löjligt höga! Har kikat in där ibland men blir närmast irriterad av prissättningen, fyndchansen är i obefintlig.

Har du något med bättre prissättning att rekommendera? Finns väl en del runt Stigbergstorget tror jag.
Citera
2014-02-23, 11:29
Medlem
LikeAGloves avatar
Känner att jag famlar i mörkret med bakbundna händer, jag vet vad jag söker men kan inte specificera mig tillräckligt väl för att google ska vara till någon hjälp.

Jag söker en tunn, tunn rock i bomull för vår och sommarbruk. Den ska vara så tunn så att den fladdrar i vinden och skrynklar sig alldeles för lätt. Det är inte riktigt en trench jag är ute efter då den är mycket enklare i sitt utförande, enkelknäppt och inte heller jättelång. Vad är det för rock jag söker?
Citera
2014-02-23, 12:03
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Känner att jag famlar i mörkret med bakbundna händer, jag vet vad jag söker men kan inte specificera mig tillräckligt väl för att google ska vara till någon hjälp.

Jag söker en tunn, tunn rock i bomull för vår och sommarbruk. Den ska vara så tunn så att den fladdrar i vinden och skrynklar sig alldeles för lätt. Det är inte riktigt en trench jag är ute efter då den är mycket enklare i sitt utförande, enkelknäppt och inte heller jättelång. Vad är det för rock jag söker?
Säker på att det är bomull då? Beskrivningen stämmer ju annars lite bättre in på nylonrockar, t.ex. Aspesi Limone.
Citera
2014-02-23, 12:10
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
Säker på att det är bomull då? Beskrivningen stämmer ju annars lite bättre in på nylonrockar, t.ex. Aspesi Limone.

Tack för ditt svar, inte riktigt vad jag söker dock men ganska nära. Jag tänker mig dock mer ett mattare tyg
Citera
2014-02-23, 13:09
Medlem
kebabsvarvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Tack för ditt svar, inte riktigt vad jag söker dock men ganska nära. Jag tänker mig dock mer ett mattare tyg
En vanlig carcoat? Här är min, http://i.imgur.com/5CzPZZU.jpg. Dock lite nylon i blandningen så den skrynklar sig inte så lätt.
Citera
2014-02-24, 11:33
Medlem
von.Jekwels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabsvarv
En vanlig carcoat? Här är min, http://i.imgur.com/5CzPZZU.jpg. Dock lite nylon i blandningen så den skrynklar sig inte så lätt.
Snygg! Var har du köpt den där?
Citera
2014-02-24, 13:28
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabsvarv

Något i den stilen, men något mer lightweight så att säga. Hittade dock en kandidat på Asos efter många om och men
Citera
2014-02-24, 13:38
Medlem
kebabsvarvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von.Jekwel
Snygg! Var har du köpt den där?
Kommer inte ihåg, någon nätaffär. Den är från Herno, vet att Gabucci har haft någon som var väldigt lik.
Citera
2014-04-01, 15:39
Medlem
WiperTheMightys avatar
Vad heter rockar på engelska?
Citera
2014-04-01, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WiperTheMighty
Vad heter rockar på engelska?

Coats.