2011-03-31, 15:59
Medlem
Jag var tillsammans med en flicka i lite mer än 1,5 år, det förhållandet tog slut för 2 månader sedan och nu behöver jag hjälp för att tolka olika saker och att kunna gå vidare med mitt liv.
Jag har det inte så lätt i mitt liv just nu då jag har haft familje-relaterade problem, är arbetslös, har sömnproblem och har troligtvis även fått någon konstig sjukdom som jag inte uppsökt läkare för än. Så all energi jag lägger på någonting känns som att jag lägger det dubbla.

Men tillbaka till det som detta skulle handla om, mitt ex gjorde alltså slut på vårt förhållande för ungefär 2 månader sedan. Jag har försökt att verka positiv på facebook (det är ända stället hon ser mig nu, om hon inte kollar mina andra konton på nätet).
Hon kom hem med min kamera som hon skulle låna av mig, ett halsband som jag givit henne som present och ett sönderrivet brev när jag efter 3 veckor tystnad om vad som gjorde att hon ville avbryta förhållandet tog bort henne på facebook. I telefonen när hon berättade att hon skulle lämna det så bad hon mig dra åt helvete utan att jag fick en chans att tala.
Precis på månadsdagen av vårt singelliv så la hon upp ett inlägg i sin blogg där hon visade en massa bilder på sitt rum, välstädat och snyggt. Hon hade då berättat via statusuppdateringar att allt från mig var borta, "ingenting från det äckliga svinet finns kvar, nu är du ute ur mitt liv". På bilderna ser man dock klart och tydligt en del grejor som jag har givit henne som sitter fint uppställda på välplacerade ställen så man ser dom.
2 dagar senare så ser jag på hennes blogg en bild på henne där hon har ett hjärta inritat på armen.

Dagen efter denna så kommer hon hem till mig "oanmäld" (hon hade skrivit till en äldre kompis till min familj och rådfrågat, så hade han sagt till mig att hon skulle dyka upp) och vi sätter oss och pratar i sammanlaggt lite mer än 6 timmar om lite allt möjligt. Hon sa att hon tyckte om när jag tar på henne och hon saknar det vi hade förut. Men att hon inte ville kämpa för att få det som det var förut. När jag sitter själv hemma igen och går in på facebook så schansar jag med att slänga iväg en vänförfrågan till henne, 2 minuter senare accepterar hon den.

Vi pratar rätt så mycket över chatten och så då. Så jag tyckte det kändes helt ok mellan oss tills hon frågade mig vem jag var ute med en dag. Sedan när jag skriver mitt nya telefonnummer till henne så svarar hon bara med "okej"... jag frågar om det var dumt att skriva det till henne om hon kanske inte ville ha det och då svarar hon med att fråga mig över chatten på facebook om jag har ny tjej. Efter det så dröjer det ett par dagar innan hon frågar vem som var hemma hos mig, då svarar inte jag vem det är varpå hon säger att det måste vara en tjej, hon gissar på två tjejer, säger att hon bara var nyfiken innan hon säger lycka till. Allt det utan att jag hunnit skriva en rad. När jag frågar om hon har fler frågor så säger hon att hon har det men dom tänker hon inte säga rakt ut till mig. Nu har vi inte pratat eller skrivt sammanhängande med varandra på 2 veckor ungefär.

Jag hade fram till igår hennes både blogg och facebook blockerad i mitt antivirus-program för att inte ramla in på dom sidorna och falla ner i tankarna igen. Igår gjorde jag alltså det dumma valet och tog bort det. Hittade då på både facebook & Bloggen länkar till låtar som jag säkerligen feltolkar, men ur texterna framkommer:
Att hon är besatt av någon
Hon vill inte att personen ska låta henne försvinna...
Kärleken håller på att ta slut men att hon inte vill det
Hon vet att det är dags att låta den andre/känslorna/förhållandet andas

Dessutom så hade hon gjort en bild i söndags i ett blogginlägg som handlade om natten, att hon inte kunde sova utan låg och tänkte på någon person.
I Fredags hade hon då ”råkat” ta bort mig som vän från facebook och la till mig igen blixtersnabbt samtidigt som hon skickade ett PM. Jag accepterade förfrågan men har inte svarat hennes PM.

Jag vet som sagt inte hur jag ska tolka allt detta… jag har inte så lätt att tänka just nu alls utan är en för tillfället väldigt ensam person så då kommer ju alla tankar upp. Har man tänkt på en grej ett tag så vrider man och vänder på det och får det aldrig att verka vettigt. Eller så får man fram en massa vettiga versioner som man inte vet vilken version som är real.
Citera
2011-03-31, 16:08
Medlem
nahtzs avatar
Vet du varför hon gjorde slut med dig?

Verkar nästan som att hon trott att du träffat någon annan och dumpar dig därför för att såra dig så hon ska slippa bli sårad. Dessutom så verkar det som att hon fortfarande har känslor kvar men försöker att få dig att inse att du verkligen vill ha henne. Var hon väldigt svartsjuk av sig? Verkar lite som det när hon håller på och frågar om du haft en tjej över och vem du var med osv. Hon verkar också jävligt mysko att hon vet att du haft någon hemma eller vatt med någon (vet inte om du skrivit det på facebook eller om du har sms:at med henne och hon frågat vad du gjort) men det verkar nästan som att hon är en liten stalker.

En jävligt svår tjej att tolka. Men det är några funderingar som jag får upp i huvudet i alla fall när jag läser om vad som hänt.
Citera
2011-03-31, 16:14
Medlem
Vad skönt att man inte handskas med tonårsbrudar längre =)
Finns det snart någon tonårsbrud som inte har en blogg ? behöver ni så mycket uppmärksamhet hela tiden ?
Gå vidare i livet hon vet ju uppenbarligen inte vad hon vill och är väldigt osäker,
+ att vad har hon med att göra vilken tjej som var hoss dig, hon gjorde slut med dig i samband med det försvann rätten till att veta det.

blockera fb och bloggen igen och dra ut och träffa nya tjejer.
Citera
2011-03-31, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nahtz
Vet du varför hon gjorde slut med dig?

Verkar nästan som att hon trott att du träffat någon annan och dumpar dig därför för att såra dig så hon ska slippa bli sårad. Dessutom så verkar det som att hon fortfarande har känslor kvar men försöker att få dig att inse att du verkligen vill ha henne. Var hon väldigt svartsjuk av sig? Verkar lite som det när hon håller på och frågar om du haft en tjej över och vem du var med osv. Hon verkar också jävligt mysko att hon vet att du haft någon hemma eller vatt med någon (vet inte om du skrivit det på facebook eller om du har sms:at med henne och hon frågat vad du gjort) men det verkar nästan som att hon är en liten stalker.

En jävligt svår tjej att tolka. Men det är några funderingar som jag får upp i huvudet i alla fall när jag läser om vad som hänt.
Jag har fått höra från henne tre anledningar, men jag tycker dom låter fel då det går emot allt som vi har sagt till varandra tidigare.

Hon var väldigt svartsjuk, ja. Hon blev sur när jag bev vän med en tjej som jag klickade på gilla-knappen på hennes profilbilder ett par styckna. Då sa hon till mig att "jag kan ju få snyggare tjejer"... hon hade ett par nätter drömt om att jag dissade henne för en annan tjej som jag varit Msn-polare med sedan 3 år tillbaka. Hon blev frågvis när jag precis skaffat facebook (jag är en av de sista som skaffat det i min bekantskapskrets) och direkt fick en massa vänner som var tjejer som hon inte hade en aning om vilka det är. (nu är hon vän med en av dom dessutom)

Citat:
Ursprungligen postat av the-special-one
Vad skönt att man inte handskas med tonårsbrudar längre =)
Finns det snart någon tonårsbrud som inte har en blogg ? behöver ni så mycket uppmärksamhet hela tiden ?
Gå vidare i livet hon vet ju uppenbarligen inte vad hon vill och är väldigt osäker,
+ att vad har hon med att göra vilken tjej som var hoss dig, hon gjorde slut med dig i samband med det försvann rätten till att veta det.

blockera fb och bloggen igen och dra ut och träffa nya tjejer.
Precis, alla bloggar.
Har fått höra det att hon är osäker av väldigt många, men är man osäker ska man väl vilja kämpa för att få det man vill i slutändan?
Jag sa att jag inte behövde säga namnet på tjejen till henne. Då blev hon skitsur. Det var då jag frågade om hon hade fler frågor men så vill hon alltså inte ställa dessa frågor till mig. De två tjejer som hon gissade på tog båda bort mig som vän inom en vecka och hon själv blev vän med en av mina ishockey-tjej-polare. Som jag skrev ovan.
Citera
2011-03-31, 20:37
Medlem
L-8s avatar
Jag tycker du ska fundera på vad du egentligen vill med henne. Det borde väl vara enklare än att försöka förstå vad hon vill. Eller påverkas din vilja av hennes? Som ni håller på nu så döljer ni bara en massa saker för varandra. Det verkar lite som du vill att hon ska vara osäker på om du träffar andra tjejer. Om du gör det, och vill fortsätta med det, säg det till henne, så lär hennes känslor för dig svalna efter ett tag. Om du inte gör det, och vill ha tillbaka henne, säg att du inte gör det.

Visst, hon har ingen rätt att veta vad du sysslar med, om du inte vill det. Men då får du räkna med att hon skickar tvetydiga signaler och döljer saker tillbaka. Det är väl inte vettigt att räkna med öppenhet om man inte är öppen själv.
Citera
2011-03-31, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-8
Jag tycker du ska fundera på vad du egentligen vill med henne. Det borde väl vara enklare än att försöka förstå vad hon vill. Eller påverkas din vilja av hennes? Som ni håller på nu så döljer ni bara en massa saker för varandra. Det verkar lite som du vill att hon ska vara osäker på om du träffar andra tjejer. Om du gör det, och vill fortsätta med det, säg det till henne, så lär hennes känslor för dig svalna efter ett tag. Om du inte gör det, och vill ha tillbaka henne, säg att du inte gör det.

Visst, hon har ingen rätt att veta vad du sysslar med, om du inte vill det. Men då får du räkna med att hon skickar tvetydiga signaler och döljer saker tillbaka. Det är väl inte vettigt att räkna med öppenhet om man inte är öppen själv.
Vad jag igentligen vill med henne? Det är att ha henne som flickvän, det är ju henne som jag verkligen älskar! Det har under hela tiden inte spelat mig någon roll vad hon har sagt till mig, jag har haft henne i hjärtat hela tiden.
Hur menar du att jag vill att hon ska vara osäker på om jag träffar andra? Jag har ju till och med skrivt ett par gånger på facebook. Allmänt kännt alltså. Jag träffar dom ju dessutom för att dom är mina kompisar, när det är fester så festar man ju alltid killar & tjejer och det vill jag ju såklart kunna fortsätta med.

Vad jag sysslar med har jag ju inte precis döljt.
Citera
2011-03-31, 21:22
Medlem
L-8s avatar
Vad jag menade var väl mest att du kanske borde klargöra det för henne då, att det är dina tjejkompisar. Det kanske du redan har gjort, men det framgick inte så tydligt. I ditt inlägg lät det lite som du lämnat det osagt när hon frågat om du hittat någon ny tjej. Det bästa i såna här lägen är att vara ärlig och tydlig med vad man vill. Visst, kanske kan det ge henne en liten push i arslet att inse att du kommit över henne, vilket kan göra att hon vill ha tillbaka dig. Även om du inte har kommit över henne så skadar det väl inte att hon tror det. Fast det beror förstås på vad orsaken var till att hon gjorde slut. Var det för att hon trodde att du träffar någon annan så är det ju inte något vettigt tillvägagångssätt.

Svårt att ge något konkret tips med så lite fakta. Det enda jag kan säga efter hur jag uppfattat ditt inlägg är att hon verkar ha saknat öppenhet från dig, och gör det fortfarande. Umgicks du mycket med tjejer när ni var ihop? Är hon svartsjuk av sig? Berättade du när du träffade dina tjejekompisar eller fick hon reda på det på andra sätt? Att inte veta skapar ofta egenkomponerade historier i folks huvuden. Ofta värre än verkligheten. Därför är det nästan alltid bäst att försöka vara så öppen som möjligt, utan att känna att man inte har något privatliv. Kommunikation, hur klichéartat det än må vara, är en nyckel till det mesta.
Citera
2011-03-31, 22:14
Medlem
Citat:
Vad jag menade var väl mest att du kanske borde klargöra det för henne då, att det är dina tjejkompisar. Det kanske du redan har gjort, men det framgick inte så tydligt. I ditt inlägg lät det lite som du lämnat det osagt när hon frågat om du hittat någon ny tjej. Det bästa i såna här lägen är att vara ärlig och tydlig med vad man vill. Visst, kanske kan det ge henne en liten push i arslet att inse att du kommit över henne, vilket kan göra att hon vill ha tillbaka dig. Även om du inte har kommit över henne så skadar det väl inte att hon tror det. Fast det beror förstås på vad orsaken var till att hon gjorde slut. Var det för att hon trodde att du träffar någon annan så är det ju inte något vettigt tillvägagångssätt.

Svårt att ge något konkret tips med så lite fakta. Det enda jag kan säga efter hur jag uppfattat ditt inlägg är att hon verkar ha saknat öppenhet från dig, och gör det fortfarande. Umgicks du mycket med tjejer när ni var ihop? Är hon svartsjuk av sig? Berättade du när du träffade dina tjejekompisar eller fick hon reda på det på andra sätt? Att inte veta skapar ofta egenkomponerade historier i folks huvuden. Ofta värre än verkligheten. Därför är det nästan alltid bäst att försöka vara så öppen som möjligt, utan att känna att man inte har något privatliv. Kommunikation, hur klichéartat det än må vara, är en nyckel till det mesta.
Hon bör väl se att jag inte är tillsammans med någon om hon kollar min relationsstatud på facebook. Men när hon har frågat om jag har ny tjej så har jag ju fatiskt på ett visst sätt sagt att jag faktiskt inte har det.

Jag umgicks med tjejer när det var fest och utgång... annars var jag på jobbet, ägnade mig åt mina intressen (idrott & fotografering) eller var med henne. Enda gången jag inte berättade att det var tjejer med var när det var en fest grabbgänget skulle ha då en av mina polare hade bjudit med ett par tjejer. Dock så skickade jag Sms till henne ett par gånger under festen och när hon frågade så svarade jag att det var ett par av hans tjejpolare där.

Jag är väldigt öppen på facebook, var väldigt öppen till henne när vi var tillsammans & det är många som undrar hur jag vågar vara så öppen med mitt liv. Så visst fasen är jag öppen
Citera
2011-03-31, 22:52
Medlem
L-8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloende
Hon bör väl se att jag inte är tillsammans med någon om hon kollar min relationsstatud på facebook. Men när hon har frågat om jag har ny tjej så har jag ju fatiskt på ett visst sätt sagt att jag faktiskt inte har det.

Jag umgicks med tjejer när det var fest och utgång... annars var jag på jobbet, ägnade mig åt mina intressen (idrott & fotografering) eller var med henne. Enda gången jag inte berättade att det var tjejer med var när det var en fest grabbgänget skulle ha då en av mina polare hade bjudit med ett par tjejer. Dock så skickade jag Sms till henne ett par gånger under festen och när hon frågade så svarade jag att det var ett par av hans tjejpolare där.

Jag är väldigt öppen på facebook, var väldigt öppen till henne när vi var tillsammans & det är många som undrar hur jag vågar vara så öppen med mitt liv. Så visst fasen är jag öppen

Jag vet inte om jag tycker att relationsstatus på facebook är en vidare tillförlitlig indikering över vilka personer man träffar. Är själv upptagen, men står ändå som singel på facebook. Ingen av oss har orkat bry sig om att "bli tillsammans" där. De som känner oss vet ju ändå hur det ligger till. Hur som helst, det är ju ett långt steg från att börja dejta andra tjejer till att bli tillsammans med en ny tjej. Det hon undrade var väl snarare om du börjat dejta någon ny tjej. Och det framgår ju inte av facebookstatus.

Jag kan förstå om (detta är en fri tolkning av festen hos din polare som kanske inte ens är nära verkligheten) hon upplever olust om det fanns andra tjejer på din grabbfest. Förutsatt att hon trodde det var en grabbfest, och därför inte själv fick komma. Klart hon kan ha känt sig utanför då.

Okej, öppenhet kanske inte var problemet för er. Men du har verkligen ingen anledning till vad problemet i så fall var? Det är väl sällan en tjej gör slut från ena dagen till den andra, utan att man först haft åtminstone någon diskussion om problemen i förhållandet. Sen om du ansåg att det var befogade åsikter är en annan sak. Hon borde ju ändå tagit upp något?

För att återgå till ursprungsfrågan om hennes signaler. Det är alltid svårt att släppa någon man haft en relation med. Åtminstone om det i grunden inte handlade om att man slutade tycka om personen, utan anledningen till uppbrottet handlade om något annat problem. Kanske ett problem med tillit eller för olika framtidsmål. Det finns en tygghet i att veta att ens före detta partner fortfarande finns kvar.
Citera
2011-04-01, 00:05
Medlem
Citat:
Jag vet inte om jag tycker att relationsstatus på facebook är en vidare tillförlitlig indikering över vilka personer man träffar. Är själv upptagen, men står ändå som singel på facebook. Ingen av oss har orkat bry sig om att "bli tillsammans" där. De som känner oss vet ju ändå hur det ligger till. Hur som helst, det är ju ett långt steg från att börja dejta andra tjejer till att bli tillsammans med en ny tjej. Det hon undrade var väl snarare om du börjat dejta någon ny tjej. Och det framgår ju inte av facebookstatus.

Jag kan förstå om (detta är en fri tolkning av festen hos din polare som kanske inte ens är nära verkligheten) hon upplever olust om det fanns andra tjejer på din grabbfest. Förutsatt att hon trodde det var en grabbfest, och därför inte själv fick komma. Klart hon kan ha känt sig utanför då.

Okej, öppenhet kanske inte var problemet för er. Men du har verkligen ingen anledning till vad problemet i så fall var? Det är väl sällan en tjej gör slut från ena dagen till den andra, utan att man först haft åtminstone någon diskussion om problemen i förhållandet. Sen om du ansåg att det var befogade åsikter är en annan sak. Hon borde ju ändå tagit upp något?

För att återgå till ursprungsfrågan om hennes signaler. Det är alltid svårt att släppa någon man haft en relation med. Åtminstone om det i grunden inte handlade om att man slutade tycka om personen, utan anledningen till uppbrottet handlade om något annat problem. Kanske ett problem med tillit eller för olika framtidsmål. Det finns en tygghet i att veta att ens före detta partner fortfarande finns kvar.
Jag ser min relationsstatus på facebook som en viktig del i mitt facebook-ande.
Men att man frågar om man har ny tjej och syftar på dejtar, då kan jag med nästan 100% säkerhet säga att hon inte har någon ny kille i alla fall som hon dejtar. För hon har sagt till en vän till mig att hon inte har någon ny kille och då bör väl hon tolkat hans fråga på samma sätt som hon menar med sin?

Ok, det var inte bara grabbgänget där... det var vår gymnasieklass som skulle ha en fest som en av de sista grejorna innan vi splittrades som klass och det var bara två tjejer i klassen varav en är lesbisk. Det var dessutom en av mina polares flickväns kompisar som var med och jag berättade ju för henne direkt att dom hade råkat komma med.

Jag vet inte hur jag ska tolka det hon sagt. Hon sa att det tog slut för att jag var för frånvarande, hon har sagt att det var för att jag luktade illa ( ) och även för att jag inte hittade på något med henne mer än sitta hemma och kolla på film, ut och ta en bit mat, dra till stan kolla på bio och sådana grejor. Men det var faktiskt hon som knappt ville göra de där sakerna som jag föreslog.

Hur menar du med framtidsmål? Kan hon gjort slut för att hon trodde att jag inte ville att hon skulle hålla på med det hon ville i framtiden eller hur menar du? Eller menar du som många andra säger att hon gjorde slut för att se om jag fortsatte kämpa för att behålla henne? På så sätt se om jag skulle finnas kvar?
Citera
2011-04-01, 00:13
Medlem
L-8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloende
Jag ser min relationsstatus på facebook som en viktig del i mitt facebook-ande.
Men att man frågar om man har ny tjej och syftar på dejtar, då kan jag med nästan 100% säkerhet säga att hon inte har någon ny kille i alla fall som hon dejtar. För hon har sagt till en vän till mig att hon inte har någon ny kille och då bör väl hon tolkat hans fråga på samma sätt som hon menar med sin?

Ok, det var inte bara grabbgänget där... det var vår gymnasieklass som skulle ha en fest som en av de sista grejorna innan vi splittrades som klass och det var bara två tjejer i klassen varav en är lesbisk. Det var dessutom en av mina polares flickväns kompisar som var med och jag berättade ju för henne direkt att dom hade råkat komma med.

Jag vet inte hur jag ska tolka det hon sagt. Hon sa att det tog slut för att jag var för frånvarande, hon har sagt att det var för att jag luktade illa ( ) och även för att jag inte hittade på något med henne mer än sitta hemma och kolla på film, ut och ta en bit mat, dra till stan kolla på bio och sådana grejor. Men det var faktiskt hon som knappt ville göra de där sakerna som jag föreslog.

Hur menar du med framtidsmål? Kan hon gjort slut för att hon trodde att jag inte ville att hon skulle hålla på med det hon ville i framtiden eller hur menar du? Eller menar du som många andra säger att hon gjorde slut för att se om jag fortsatte kämpa för att behålla henne? På så sätt se om jag skulle finnas kvar?

Det jag skrev om framtidsmål var menat som att hon kanske insåg att ni inte ville samma saker. Exempelvis: den ena vill ut och resa och se sig om i världen, den andra vill skaffa lägenhet och börja tänka på familj. Eller liknande.

Det verkar ju som att hon helt enkelt har tröttnat på att ni inte kommit framåt i förhållandet. Som du beskriver hennes agernade så tolkar jag det som att hon vill att saker ska hända. Alltså att hon inte blir tillfredsställd av att sitta hemma med dig och bara se på teve eller liknande. Samtidigt kanske hon inte ens vet vad hon vill. Men det verkar ju som att hon vill testa sina egna ben ett tag. Jag tror att hennes signaler till dig handlar om ambivalens. Hon vet helt enkelt inte vad hon vill, mer än att hon vill ha en förändring. Därför skickar hon fortfarande vissa signaler som tyder på att hon vill vara med dig. Hur som helst lär ni inte komma särskilt långt om hon inte var nöjd med hur ni hade det, medan du var det.

Jag skulle nog råda dig att försöka komma över henne. Om du lyckas med det kan det ju hända att hon inser att hon vill ha dig igen. Då får du ta ställning till det om den dagen kommer. Annars är det ju bara att gå vidare. Läs inte in för mycket i hennes signaler. Hon vill bara ha kvar tryggheten det ger henne att veta att hon fortfarande kan få dig om hon vill. Och håller koll på dig därför.
Citera
2011-04-01, 00:53
Medlem
Citat:
Det jag skrev om framtidsmål var menat som att hon kanske insåg att ni inte ville samma saker. Exempelvis: den ena vill ut och resa och se sig om i världen, den andra vill skaffa lägenhet och börja tänka på familj. Eller liknande.

Det verkar ju som att hon helt enkelt har tröttnat på att ni inte kommit framåt i förhållandet. Som du beskriver hennes agernade så tolkar jag det som att hon vill att saker ska hända. Alltså att hon inte blir tillfredsställd av att sitta hemma med dig och bara se på teve eller liknande. Samtidigt kanske hon inte ens vet vad hon vill. Men det verkar ju som att hon vill testa sina egna ben ett tag. Jag tror att hennes signaler till dig handlar om ambivalens. Hon vet helt enkelt inte vad hon vill, mer än att hon vill ha en förändring. Därför skickar hon fortfarande vissa signaler som tyder på att hon vill vara med dig. Hur som helst lär ni inte komma särskilt långt om hon inte var nöjd med hur ni hade det, medan du var det.

Jag skulle nog råda dig att försöka komma över henne. Om du lyckas med det kan det ju hända att hon inser att hon vill ha dig igen. Då får du ta ställning till det om den dagen kommer. Annars är det ju bara att gå vidare. Läs inte in för mycket i hennes signaler. Hon vill bara ha kvar tryggheten det ger henne att veta att hon fortfarande kan få dig om hon vill. Och håller koll på dig därför.
Nej, båda hade i princip samma framtidsmål. Vi pratade båda om samma saker när vi pratade om framtiden. Först skulle hon gå ut skolan helt.

Men hon tog ju själv och tackade nej till saker jag ville göra med henne och jag var inte helt hundra nöjd med hur vår sista tid var. Jag var till och med på g att bjuda hem henne på en middag och prata om hur jag hade blivit så "frånvarande". Dessutom en gång ungefär 1,5 månad innan slutet så sa jag till henne att jag ville prata med henne. Hon blev livrädd för att hon trodde att jag skulle göra slut på förhållandet. Därför blev jag än mer konfunderad när hon gör just det så kort efter.

Jag har försökt med att gå vidare... det gick skitbra tills jag fick en massa andra problem igen. När man ligger/sitter hemma själv så kommer man ju alltid till att alla tankar kommer upp i huvudet på en.
Det är väl ett stort problem jag har. Jag tänker alldeles för mycket på allt när jag inte har annat att göra. Men det kanske var just för att jag, enligt mina polare, såg ut på facebook som att jag hade släppt henne helt. Man märkte tydligen ingenting där att jag fortfarande vill ha tillbaka henne. Kanske var därför hon tog bort mig som vän för att sedan skriva ett PM om det (som jag ej besvarat) och slänga tillbaka en vänförfrågan igen? Kan det varit fel av mig att acceptera vänförfrågan från henne?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in