2011-03-31, 20:50
Medlem
Roffegfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Den där måste du köra, även om jag alla andra dagar om året hade fördömt det.
Du ska avsluta det med "Välkommen till Sverige bitch"
Spela in samtalet,snälla
2011-03-31, 20:51
Avslutad
Förrförra året ringde jag till en väldigt nära vän. Vi hade varit på um några veckor tidigare och gjort klamydiatest. Om man fick brev från dem efteråt var man positiv.

Såhär gick konversationen:

J: "Hej...."
K: "Hej!"
J: "Har du fått brev från um..?"
K: "Neeej, har du?!"
J: (gråtfärdig röst) "jaaaa..."
K: "Men herregud, gumman! Stackare!" (gråtfärdig röst)
J: "Mm"
J: "****... vet du vad det är för dag idag?"
K: "MEN ÅH! Jag HATAR DIG!

Det är det enda aprilskämt jag dragit nånsin. Är sämst på att skämta.
2011-03-31, 20:51
Medlem
kamel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roffegf
Spela in samtalet,snälla
Kommer bli en modern klassiker!
2011-03-31, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toktomten
Jag ska göra en tvärtomare.

Min Sambo är gravid, så jag ska ringa farsan imorgon och berätta det för han.

Boxa i magen och skrik april
2011-03-31, 21:00
Medlem
Pallevantes avatar
Jag tänkte ringa mitt ex som dumpade mig för två veckor sen och berätta att jag inte har klamydia. Det lär sätta igång tankarna när hon ser datumet.. hora.
2011-03-31, 21:05
Medlem
Rockalls avatar
Jag har faktiskt ingen aning än om vad jag skall hitta på för kreativt den första april, men en kompis till mig blev rätt lurad för ett par-tre år sedan. Han, liksom jag, arbetade vid tillfället på sjön och var ute på en långseglare. Den enda nyhetsrapporteringen som vi hade ombord då var kortfattade nyheter, på både global och lokal basis, som skickades från TT till fartyget via e-post. Varje dag brukade skepparen logga in via satellitkommunikation och hämta ned dessa notiser som han sedan skrev ut och placerade i skitmässen. Min kompis hade sin bil långtidsparkerad i P-arken, ett flytande parkeringshus utformat som en båt här i Göteborg, och de visste alla om. Därför bestämde sig besättningen för att modifiera nyhetsflödet och skrev helt sonika till en TT-notis om att P-arken hade brunnit och därefter sjunkit, och att alla bilar parkerade ombord hade följt med ner till älvens botten. Den kryddade nyhetsrapporteringen placerades sedan som vanligt i skitmässen och givetvis fick min kompis nästintill panik, hans pärla låg ju på älvens botten! Utan telefon eller internet kunde han inte vidimera nyheten, men han köpte det direkt och gick och var förbannad i ett dygn tills dess att april-skämtet uppdagades.
2011-03-31, 21:05
Medlem
faztar91s avatar
Gjorde bland det bästa buset någonsin förra året..

Förra året 1april trädde IPRED ikraft, jag tog då ett gammalt poliskuvert från nån kallelse och dikterade ihop ett meddelande om att man spårat nedladdningstrafik osv osv till dennes adress och skrev all fakta om internetinnehavaren osv.

Hade tillochmed varit hemma hos personen ifråga innan och sett lite av vilka filmer han laddat ner på sistone som jag nämnde ett par exempel av, allt avslutades med att han blir kallad till förhör vid senare tillfälle och att han riskerade böter på tiotusentals kronor.

Jag hänger sedan med denna kompis hem och lyckas lägga brevet i högen med post på vardagsrumsbordet..

Gissa om det tog hus i helvete när hans föräldrar letade igenom posten..
2011-03-31, 21:06
Medlem
Jag o en polare ska lura klassens blatte att han fått aids.. han är så korkad så han kommer gå på det..

en polare som han ej känner ska ringa han och säga något i stil med "Eftersom du nyss flyttat har det varit svårt att få fram din nya adress Så vi har varit i kontakt med soc och dem gav oss detta nummret så är det du som är "***** *****" han kommer svara typ :abow ja. sen ska vi dra att han genast måste komma in och undersöka sig på um"
2011-03-31, 21:07
Medlem
Hade helt glömt av att det är 1 April imorgon! Nu får man fundera
2011-03-31, 21:10
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad har ni för några planer inför morgondagen? Några idéer ni kan dela med er?

Jag själv har svårt att skämta på en rimlig nivå, lyckas alltid göra det allt för dramatiskt. Får såklart ganska starka reaktioner när man avslöjar det hela.
van damme skall ju fightas live på just den 1 april, är säkert ett april skämt

men hoppas den blir av
2011-03-31, 21:11
Medlem
Har en känsla av att det kommer svämma över med trolltrådar här på forumet..
2011-03-31, 21:23
Medlem
NollottAs avatar
Stackars sate som bestämmer sig för att starta en seriös självmordstråd imorgon! haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in