2011-03-31, 19:59
Medlem
Jag brukar alltid ta massor med tepåssar och klippa hål i botten och fylla dom med gatugrus och sen tejpa fast den fyrkantiga pappersbiten på dörrkarmen över dörren och sen lägga påsen på dörren som står på glänt och när dom öppnar dörren så får dom allt på sig, detta brukar jag göra över allt hela tiden, runt 25-30 tepåsar <:
2011-03-31, 20:01
Medlem
iipods avatar
Daska någon med dildo på kinden, sen viskar man lite magiskt: april, april
2011-03-31, 20:04
Medlem
Jag ska göra en tvärtomare.

Min Sambo är gravid, så jag ska ringa farsan imorgon och berätta det för han.
2011-03-31, 20:17
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WopWapWoo
Jag brukar alltid ta massor med tepåssar och klippa hål i botten och fylla dom med gatugrus och sen tejpa fast den fyrkantiga pappersbiten på dörrkarmen över dörren och sen lägga påsen på dörren som står på glänt och när dom öppnar dörren så får dom allt på sig, detta brukar jag göra över allt hela tiden, runt 25-30 tepåsar <:
Det där är ju inte direkt ett skämt eller någon luring, mest bara en jobbig person som ska jävlas med andra.

Har inget planerat men ska skjutsa min farsa till flygplatsen imorn så kanske kan hitta på något kul, eller om någon har något tips
2011-03-31, 20:18
Medlem
Kommer nog inte få möjlighet att göra det här, men hoppas att någon gör det: Gå fram till en sovande person med en korv/banan eller dylikt, peta lite på på personen och säg personens namn så att den vaknar till lite grann, dra ner gylfen och stoppa in korven/bananen. Sedan är det bara att invänta psykbrytet
2011-03-31, 20:19
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfkonto2010
Blir väl det vanliga, att beställa tolv familjepizzor precis före stängningsdags och sen ringa en timme senare och skrika: "APRIL, APRIL BLATTEJÄVEL!"

Hahaha detta i kombination med ditt användarnamn och din signatur gör det så jävla bra!
2011-03-31, 20:20
Medlem
hejsanvas avatar
Jag har tänkt att blåsa en brud som jag är på g med. Att jag har någon könssjukdom av något slag.

Får hoppas att jag lyckas
2011-03-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Jag har tänkt att blåsa en brud som jag är på g med. Att jag har någon könssjukdom av något slag.

Får hoppas att jag lyckas

Haha det där kan ju gå riktigt illa ibland!

Själv tror jag att jag drar till med ett sms "Omg! Har hittat nakenbilder på dig på en sajt.. " till en tjejkompis.. samtidigt som en annan kompis skriver ungefär samma några minuter senare.
2011-03-31, 20:32
Medlem
hejsanvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohyoudid
Haha det där kan ju gå riktigt illa ibland!

Själv tror jag att jag drar till med ett sms "Omg! Har hittat nakenbilder på dig på en sajt.. " till en tjejkompis.. samtidigt som en annan kompis skriver ungefär samma några minuter senare.

Ja du, de har du rätt i!Har kanske lite för mycket att riskera . Kör på din istället, den var mycket bättre =)
2011-03-31, 20:38
Medlem
Hatreds avatar
Jag börjar extra tidigt på morgnarna för att packa upp varor osv som är viktigt på morgonen. Ska släcka allt, larma på och köra bort bilen tills dom kommer
2011-03-31, 20:46
Medlem
Förra året sket jag i att dra till jobbet den 1:a och när chefen ringde och frågade var jag höll hus svarade jag "April, April!" och lade sen på!
2011-03-31, 20:48
Medlem
Kulliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toktomten
Jag ska göra en tvärtomare.

Min Sambo är gravid, så jag ska ringa farsan imorgon och berätta det för han.

"Farsan du ska bli farsa."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in