2011-03-31, 09:23
Medlem
otkurs avatar
Tjenare,

vart kan jag hitta snus accessoarer? Så som t-shirtar, handdukar, mössor etc etc? Att beställa från någon snus shop för att får bonus poäng är inget jag lägger tid eller energi på...
Citera
2011-03-31, 12:33
Medlem
Plojstons avatar
Fan en Rapé t-shirt hade man ju velat ha!
Citera
2011-03-31, 23:00
Bannlyst
http://www.snusbolaget.se/presenter.html

Hade inte sagt nej till general handduken.
Citera
2011-04-01, 00:10
Medlem
otkurs avatar
Underbart!

Någon som vet nån annan sida som har andra saker?

Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
http://www.snusbolaget.se/presenter.html

Hade inte sagt nej till general handduken.
Citera
2011-04-01, 15:21
Medlem
Blezzas avatar
Om du snusar lös så finns det ett verktyg som heter icetool som packar det åt dig, den är av metall.
Citera
2011-04-01, 16:02
Medlem
Rakiis avatar
Känns det inte lite fjortis att köpa accessoarer med snusmotiv? Visst, är det diskret som med Marlboros klädeskollektioner men en mössa med blaffig General logga känns lite tveksamt.
Citera
2011-04-01, 16:21
Medlem
Blezzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Känns det inte lite fjortis att köpa accessoarer med snusmotiv? Visst, är det diskret som med Marlboros klädeskollektioner men en mössa med blaffig General logga känns lite tveksamt.

Jo men så är det ju med allt iofs? Vad man än gör så är det någon som vill spela tuff mot dig eller kommentera hur du ser ut/vad du har på dig o.s.v.
Citera
2011-04-01, 16:40
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blezza
Jo men så är det ju med allt iofs? Vad man än gör så är det någon som vill spela tuff mot dig eller kommentera hur du ser ut/vad du har på dig o.s.v.

Var inte alls meningen att framställa mitt inlägg med en baktanke om att spela tuff eller stöddig. Tänkte mer på hur man blir betraktad av allmänheten om man går ute som en reklampelare för Swedish Match. Marlboro som sagt sköter det snyggt och diskret, som de flesta modemärken.

Har ingenting emot hur folk klär sig, upp till var och en. Kom bara med min åsikt i saken och samtidigt fråga hur andra upplever saken.
Citera
2011-04-01, 16:45
Medlem
Blezzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Var inte alls meningen att framställa mitt inlägg med en baktanke om att spela tuff eller stöddig. Tänkte mer på hur man blir betraktad av allmänheten om man går ute som en reklampelare för Swedish Match. Marlboro som sagt sköter det snyggt och diskret, som de flesta modemärken.

Har ingenting emot hur folk klär sig, upp till var och en. Kom bara med min åsikt i saken och samtidigt fråga hur andra upplever saken.

Ehm ärligt talat tror jag inte folk skulle bry sig så mycket. Beror nog på vilka kretsar du umgås i? Man skulle nog få lite blickar kanske men that's it. Folk bryr sig nog mindre än man själv tror.
Citera
2011-04-01, 17:23
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blezza
Ehm ärligt talat tror jag inte folk skulle bry sig så mycket. Beror nog på vilka kretsar du umgås i? Man skulle nog få lite blickar kanske men that's it. Folk bryr sig nog mindre än man själv tror.

Mjo, jag antar att folk har bättre saker för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in