2011-03-31, 09:22
Medlem
snorvalpiss avatar
Tjena,

Cinderella har biljettslpp idag till sin 25-rs-tour. Frbandet r Badmouth, och biljetterna slpptes precis efter 09:00!

Biljetter finns p: http://www.biljettnu.se/konsert/biljetter/Cinderella_2136_0
Biljetterna gr ls p helt acceptabla 395 kr, och dom spelar p fryshuset!

Ses dr!

EDIT: nu pratar vi glambandet och inte en btjvel, hahaha.
Senast redigerad av snorvalpis 2011-03-31 kl. 09:27.
Citera
2011-03-31, 09:44
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorvalpis
Tjena,

Cinderella har biljettslpp idag till sin 25-rs-tour. Frbandet r Badmouth, och biljetterna slpptes precis efter 09:00!

Biljetter finns p: http://www.biljettnu.se/konsert/biljetter/Cinderella_2136_0
Biljetterna gr ls p helt acceptabla 395 kr, och dom spelar p fryshuset!

Ses dr!

EDIT: nu pratar vi glambandet och inte en btjvel, hahaha.

Han Stockholm Rock Out snubben r inblandad i det dr, s det slutar vl som det brukar.

Dessutom, hur fan kan man sl sig i hop med ckelhorfretaget biljettnu?
Citera
2011-03-31, 09:56
Medlem
snorvalpiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Han Stockholm Rock Out snubben r inblandad i det dr, s det slutar vl som det brukar.

Dessutom, hur fan kan man sl sig i hop med ckelhorfretaget biljettnu?

I knooow, i knoow. Dom vela inte slja dom genom ticnet, och d frgade jag r biljettnu.se verkligen s mycket bttre. Innan jag fick reda p hur mycket biljetterna kostade s hade jag chansat p ca en tusenlapp, haha. Biljettnu slde ju Sweden rock biljetter fr 3300 kr, fr tre dagars.
Citera
2011-03-31, 09:58
Medlem
mitt absoluta favoritband s har kpt biljetter nu precis, men lite orolig r jag allt att det inte ska bli av.... men vrt risken dock fr jag missade dem p sweden rock frra ret s..
Citera
2011-06-18, 07:42
Medlem
Sg att det nu r flyttat till Klubben. Antagligen inte s stor biljettfrsljning..

Ngra frgor och funderingen bara. Vet ngon om det r ett eller tv frband? Jag har sett lite olika info om det.

Och r det ngon som kan uppskatta ungefr vilken tid det slutar?
Citera
2011-06-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayseedTimebomb
Sg att det nu r flyttat till Klubben. Antagligen inte s stor biljettfrsljning..

Ngra frgor och funderingen bara. Vet ngon om det r ett eller tv frband? Jag har sett lite olika info om det.

Och r det ngon som kan uppskatta ungefr vilken tid det slutar?

Det r tv frband enligt facebook eventet...Badmouth & Hollywood Vampires. Inslpp 1900 och frsta band p scen borde vara runt 20 nnting skulle jag gissa, frbanden borde spela runt 30 minuter s Cinderella p scen kanske runt 22...? Deras setlist har varit 13 ltar s tror inte de spelar s lnge (tyvrr..) Det r kanske slut runt 23-2330 tiden skulle jag tro. Men lita inte p mig till 100% dock.

Angende att det blivit flyttat till klubben r jag bde glad och inte glad fr. Jag tycker personligen att de frtjnar att slja ut de strsta arenorna som finns (r ju trots allt mitt favoritband ) Men andra sidan r det alltid trevligt med mindre gig, det blir mer personligt liksom. Nu har jag aldrig varit p klubben eftersom jag inte bor i Stockholm, men ngon som vet om det brukar finnas kravallstaket eller om man str mitt framfr scenen?
Citera
2011-06-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlleycatScratch
Det r tv frband enligt facebook eventet...Badmouth & Hollywood Vampires. Inslpp 1900 och frsta band p scen borde vara runt 20 nnting skulle jag gissa, frbanden borde spela runt 30 minuter s Cinderella p scen kanske runt 22...? Deras setlist har varit 13 ltar s tror inte de spelar s lnge (tyvrr..) Det r kanske slut runt 23-2330 tiden skulle jag tro. Men lita inte p mig till 100% dock.

Angende att det blivit flyttat till klubben r jag bde glad och inte glad fr. Jag tycker personligen att de frtjnar att slja ut de strsta arenorna som finns (r ju trots allt mitt favoritband ) Men andra sidan r det alltid trevligt med mindre gig, det blir mer personligt liksom. Nu har jag aldrig varit p klubben eftersom jag inte bor i Stockholm, men ngon som vet om det brukar finnas kravallstaket eller om man str mitt framfr scenen?

Det lter troligt.

Ang klubben har jag inte heller varit dr.. men det knns inte som ett kravallstaketstlle..men vad vet jag vad de kan smlla upp
Citera
2011-06-21, 11:25
Medlem
snorvalpiss avatar
Det var ju helt otroligt! Fan va nice.. Synd att jag r kort som en jvla dvrg, s sg ju ingenting nr cinderella kom upp. S jag och bruden sprang upp p balkongen, sg 2 st lnga jvlar och frgade om vi fick st under dom, HAHA! S vi stog snett uppifrn om man stog p scenen. Sg jvligt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in