2011-03-31, 00:32
Medlem
Kamph0rans avatar
... till "vill-ha-sex-bara"-brud?

Vet att det sitter många hingstar här bakom skärmarna.
Hon är så otroligt dryg och jobbig och ger massa "hintar" om förhållande etc etc. och jag blir tokig.

Hur konverterar man dessa till att bara vilja ha sex och sen är det bra?
Jag ska inte ha något förhållande, i'm a free man.
Citera
2011-03-31, 00:36
Medlem
Denoms avatar
Genom att få henne att tro att du vill ha ett förhållande. Alltså, lite gulligt prat tillbaka, någon fika och en middag hemma hos dig. Då har du det.
Citera
2011-03-31, 00:37
Medlem
R.Rs avatar
Du skriver så pass lite att det är väldigt svårt att säga något om situationen tycker jag. Snackar vi alltså om en äkta stalker som typ fixerat sig vid dig eller verkar hon bara mer intresserad av ett förhållande än vad du är? Vad har ni för relation i dagsläget, KK's eller?

Jag tror att det är väldigt svårt att lösa ett sånt här problem utan att bryta upp. Har hon känslor för dig kommer de inte gå över bara sådär.
Citera
2011-03-31, 00:39
Bannlyst
Först och främst kan du säga åt henne :träffas eller inte?
Fjortisnostalgi när jag läste topic. När man bestämmer en tid att träffas så säger hon "jag mår dåligt/kan inte åka/tappat bort busskortet" för att sedan säga "nämen nej fan va synd att jag tog mig i röven vi kan väl ses imorgon" då de skriver att de verkar jätte *taggade* för morgondagen. Detta fenomen är vanligt mellan 12-14(?) års ålder. Vet ej vilka brudar du "dejtar" men mitt tips är att träffa henne eller inte. Annars tar det för lång tid och alla sk. känslor är borta samtidigt som intresset är på bottennivå pga mitt förstnämna exempel.
Citera
2011-03-31, 00:45
Bannlyst
Hur bakom flötet är tjejen i fråga?
Citera
2011-03-31, 01:05
Bannlyst
Går det ens att på ett fint, smidigt sätt ligga med en brud som har en crush på en? Är lite i samma sits.. så fort bruden vittrade om förhållande och skit slutade jag höra av mig. Vill hon spela så kan vi spela men längre än så vågar jag inte gå.
Citera
2011-03-31, 02:30
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefWahoo
Går det ens att på ett fint, smidigt sätt ligga med en brud som har en crush på en? Är lite i samma sits.. så fort bruden vittrade om förhållande och skit slutade jag höra av mig. Vill hon spela så kan vi spela men längre än så vågar jag inte gå.

Haha, funderar over exakt samma sak, och slutade ocksa hora av mig. Kanns lite elakt for hon var fin pa alla satt, men tal om forhallande fick mig att ga i retratt.
Citera
2011-03-31, 03:05
Medlem
Subject9s avatar
Är man inte redo för ett förhållande så är man inte, leta annan tjej att ha sex med : )
Citera
2011-03-31, 07:05
Medlem
Forbliranonyms avatar
Säg som det är att du inte vill ha förhåkllande utan bara en kk. Hon kan ju faktiskt nappa på det.
Citera
2011-03-31, 09:12
Medlem
ImJustSayins avatar
Backa undan lite grann. Flickor som är förhållande-besatta och needy bör man hålla sig borta ifrån. Det slutar med att antingen blir hon galen eller så blir hon sårad.

Always leave her better than you found her, alltid vart mitt motto!
Citera
2011-03-31, 10:10
Medlem
Vad du än gör: ligg inte med henne!! Det finns gott om andra tjejer.

Ligger du med henne så kommer hon sms:a dig någon gång i månaden resten av livet, ibland ringa och skälla ut dig för ingenting och om du inte svarar så kommer du bli sms-bombad och uppringd tills du svarar.
first hand experience. Gör det inte!
Citera
2011-03-31, 11:29
Medlem
Doomarns avatar
Jag hade mer eller mindre en fullblodsstalker efter mig i ett par år. Till sist slutade det med ett förhållande, där jag var så snål och svinig jag bara kunde bli. Det höll i cirka en månad och hon har inte hört av sig sen dess.
Ibland, go'vänner, måste man offra sig lite för den goda sakens skull! Aja, fick ju ligga i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in